Sain omale uue wideband sensori, sain tiny kellale uue firmware peale ja megatunele õiget näitu saatma

dataloggingu sain samuti tööle ja aju niipalju seadistatud kui esialgu oskasin. (Auto käib soojalt suhteliselt hästi ja segu on suures osas paigas, kui käib siis läheb ka edasi hästi) aga kahe silindri sädeme ära kadumine kummitab siiski...
Se juhtub spark C taga oleva süütepooliga (Sõltumata tee tüübist, koormuses, pööretest jne) käivitades on säde nõrgem kui Spark A ja B ning kui käima läheb on ühe suurune aga vahepeal kaob sootuks alates paarist sekundist kuni minutini ehk. Panin mootori kohapeal käima ja ootasin 2-3 minutit kuni 2 silindrit ära kadusid ja panin strobo signaali juhtme spark C väljundite peale ja strobo ei vilkunud, kui teiste juhtmete peale panin siis vilkus kenasti.
Juhtmestiku viga ei saa olla.
Juhtmed kõik vahepealt jätkamata ja piisava jämedusega, pistiku võtsin lahti ja joode on korras, mass on hea....
Proovisin ka firmware uuendada ja manuaalselt kõik andmed sisestada - ei mingit muutust
Poolide sisendeid ringi mängides hakkab see väljund streikima, mis spark C taga on
Aju on toas laual ja seest visuaalselt midagi katki pole, kõigi fetide takistid on samad
Mihkel ei taha vast enam kuuldagi sellest hädast midagi kuna seda on ta vist juba korduvalt kontrollinud aga ma kah ei tea....jagajat ma ikka tagasi ei pane aga tahaks kuidagi kuue silindri peale sõita. Homme jääb burnout competition vahele siis...