täissünt õli vs poolsünt
Ma sügavalt kahtlen et kuskil esinduses pandi monoviskoosne õli autosse. 0W õli peaks sobima ainult sügatalves kusagil sügaval põhjas.pr8 kirjutas:Racing õlid on sageli lausa mineraalid!Sünteetilised ei pea valule vastu.
Viskoossuse põhjuseks ei ole mitte soov romumootoril lekkeid vältida, vaid ikka põhiülesanne - vältida metall-metall kokkupuudet. Vedel õli surutakse lihtsalt saalte vahelt välja ja ongi keps väljas. Ja näiteks Levo sai oma Viperi mootorit esinduse poolt pandud 0W õli tõttu korralikult remontida.
Samuti vanemad hüdrotõukurid ei pruugi vedelaga töötada, kuna ei pumpa end täis ja jäävad tiksuma.
Antud olukorras (Multiviskoosse õli (XW -Y) 0W nüüd ei tähenda midagi, kuuma osa on teine number. Mida kõrgem seda rohkem kuuma kannatab, säilitades normaalne viskoossus.
- TURBOLOVER
- Postitusi: 483
- Liitunud: 09.09.2008 10:07
- Asukoht: Mulgila ja Tallinn
Teoreetiliselt peaks siit leidma selle mida võiks kasutada!
Aga nende soovitus toimib sama moodi et yle 100k km sõitnud autod peaks juba poolsynti tarbima! Aga kõik sõltub autode ellmistest,praegustest omanikest.
http://www.olyslager-lubricants.nl/valv ... fault.aspx
Kuid arvan et järgmine kord proovix seda 10w60 ära vaataks mis see teeb kuigi 200sx-ile on ette nähtud tehase poolt 0w40.
Aga nende soovitus toimib sama moodi et yle 100k km sõitnud autod peaks juba poolsynti tarbima! Aga kõik sõltub autode ellmistest,praegustest omanikest.
http://www.olyslager-lubricants.nl/valv ... fault.aspx
Kuid arvan et järgmine kord proovix seda 10w60 ära vaataks mis see teeb kuigi 200sx-ile on ette nähtud tehase poolt 0w40.
see on jah juhtnööriks päris hea. isegi minu vanale diiselpannile soovitav VR1 racing 5w50 õli :D tundub olevat täissünt ja Maxlife 10w40 mis on vist poolsünt. Sealt siis varieerige natukene sinna tänna vastavalt oma sõiduki kasutusotstarbele ja tingimustele. Kui mootor täissünti sees ei hoia siis palun väga alustage remondiga.
Endal talveks ikka 0w40 et kergendada mootori elu. suveks 10w60, töötab hästi isegi kui õlitemp on kõrgel nii et isegi kätt ei saa vastu õlijahutus radikat panna. Ega see CR 22:1 ja turborõhk 1,3 bar'i alates 2300rpm pole naljaasi millega mängida.
esinduses lasta endale 0w30 õli sisse kallata vähekengi tõsisemasse mootorisse on lauslollus. On ju tegemist marketingiga et saada kütusekulu alla õlitamise kvaliteedi arvelt. Tagantjärele tarkus aga mis teha.
terv
erich
Endal talveks ikka 0w40 et kergendada mootori elu. suveks 10w60, töötab hästi isegi kui õlitemp on kõrgel nii et isegi kätt ei saa vastu õlijahutus radikat panna. Ega see CR 22:1 ja turborõhk 1,3 bar'i alates 2300rpm pole naljaasi millega mängida.
esinduses lasta endale 0w30 õli sisse kallata vähekengi tõsisemasse mootorisse on lauslollus. On ju tegemist marketingiga et saada kütusekulu alla õlitamise kvaliteedi arvelt. Tagantjärele tarkus aga mis teha.
terv
erich
128 KW ja 415 NM @ Dynomax
171 km/h @Saabspeed2009
ET 17,13@130km/h by G-Tech
171 km/h @Saabspeed2009
ET 17,13@130km/h by G-Tech