4. leht 9-st

Postitatud: 16.11.2007 17:33
Postitas ziim
Lihtsam poleks käsikastiga masin vaadata?

Postitatud: 17.11.2007 1:54
Postitas Aigo
nojah aga kas on keegi kes on nii nõus kohe vahetama välja??? ei usu


küsiks juurde kohe, et kas keegi oskab öelda kes/kus(soovitavalt lõuna eestis) teeks neid sukaga kaetud surve voolikuid??? soov oleks vahetada välja turbo õlitus ja jahutus torud voolikute vastu, et oleks omal teinekord lihtsam

Postitatud: 17.11.2007 10:03
Postitas a80q
hydroscand ist saad neid voolikuid.seal tehakse selliseid nagu sulle vaja on.asub k-rauta taga

Postitatud: 17.11.2007 18:02
Postitas Aigo
eks siis esmaspäeval tuleb sammud sinnapoole seada


ja jälle loll küsimus, et oskab keegi öelda, et millest võib tulla mootori turtsumine tühikäigul nii 3000 ja peale pööretel ning sõidul üle 4500 pööretel

EDIT: rõhu kell hakkab ka hüppama sõidul nii umbes 0,7 ja 1.0 vahel kui turtsuma hakkab

Postitatud: 17.11.2007 19:55
Postitas Motary1
Vaata bensiinirõhk üle, 2.0-2.5 bari peaks olema, boostialas oli 2.8+ vist?

Postitatud: 17.11.2007 20:12
Postitas Aigo
mul kütus tehase süsteemiga veel

Postitatud: 18.11.2007 13:43
Postitas Askonz
sela on mõeldu bensupumba rõhku ja se on kyll pumba viga mul oli ka sama jama!!!

Postitatud: 18.11.2007 15:50
Postitas stockrider
Motary1 kirjutas:Vaata bensiinirõhk üle, 2.0-2.5 bari peaks olema, boostialas oli 2.8+ vist?


suht levinud nähtus s13 puhul et bensiini pump viskab saba :-D aga tegelane parm müüb neid suht odava hinnaga! 1000 eeku oli vist vuffel ja orginaal oli 2000 eeku või midagi sinna kanti ! :)
Aga ennem on mõtekas ja rõhud üle vaadata :-D

Postitatud: 18.11.2007 17:14
Postitas Aigo
viga kadus....

sai siis süüte nurka korrigeeritud(miks nuka anduril mitsu märk peal on??) ja sumps "korda" tehtud ning viga kadus


sumpsist siis niipalju, et paistab nagu oleks seda hiljuti vahetatud... suht uue moodi paistis välja. ning viga sumpsis oli see, et see kes selle sumpsi sinna alla kruttis on miskipärast kati tagumisse otsa tihendi panematta jätnud ning tänu millele lärises põhja alt.
sai sinna susatud Honda accordi sumpsi tihend mis accordil vahetamatta oli jäänud ja vaikus majas, ning ka turtsumist enam pole

Postitatud: 18.11.2007 17:36
Postitas stockrider
Aigo kirjutas:viga kadus....

sai siis süüte nurka korrigeeritud(miks nuka anduril mitsu märk peal on??) ja sumps "korda" tehtud ning viga kadus


sumpsist siis niipalju, et paistab nagu oleks seda hiljuti vahetatud... suht uue moodi paistis välja. ning viga sumpsis oli see, et see kes selle sumpsi sinna alla kruttis on miskipärast kati tagumisse otsa tihendi panematta jätnud ning tänu millele lärises põhja alt.
sai sinna susatud Honda accordi sumpsi tihend mis accordil vahetamatta oli jäänud ja vaikus majas, ning ka turtsumist enam pole

mingit abi vahendit ka kasutasid kui süüdet korrigeerisid :?:

Postitatud: 18.11.2007 18:38
Postitas Aigo
jep ja seda kõige täpsemat vahendit. nimelt oma kõrvu

Postitatud: 18.11.2007 20:36
Postitas Motary1
Aigo kirjutas:jep ja seda kõige täpsemat vahendit. nimelt oma kõrvu
:-D

Kõige täpsem seade on selle jaoks ikka stroboskoop

Postitatud: 18.11.2007 21:00
Postitas Aigo
huumor on siinkandis vist väga kauge teema

Postitatud: 18.11.2007 21:49
Postitas junsu
NB vaata üle ka otsakaane kinnitus,millel se nool peal on,kui stroboga mängima hakkad.
selle kaane kinnituspoldid vähe erilised,neil plastpuksid veel küljes,mis kaane aukudesse lähevad.kaanel augud miski 8 või 10mm läbimõõduga,poldid olid vist m5.minu autol oli keegi ajuhiiglane sinna tavalised poldid pannud ja siis mingid suured seibilätakad all.sellise nikerdise puhul pole erilist mõtet süüdet märki ajada.

Postitatud: 20.11.2007 21:01
Postitas Aigo
kas muidu see on normaalne aut kastiga, et kohapeal nii park ja neutraal käiguga võid pöörded lakke ka lasta kuid rõhu kellal ikka vaakum

minu mäletamist mööda manuaalil oli vaba käiguga ka ikka boosti kellal surve mitte vaakum...

boosti kellale on Vaakum/surve veatud pena surve vaakumist nagu ma aru olen saanud siis see on üks enim kasutatud kohta ka