Postitatud: 05.12.2008 15:39
Huvitav kuidas 997 Turbo täpselt samasugusele andmisele vastu peaks - samuti raske, nelivedu, tavalised kettad ja tavalised tänavarehvid.üks põhjalik ülevaade http://magazines.drivers-republic.com/d ... etruth030/ GT2 vs GTR
Siiani pole mina veel leidnud ühtegi mitte kallutatud kohta, kes ütleks, et see nürburgringi aeg oleks stock GTR-iga võimalik nürburgil.
Peep kirjutas: "Lugesin just kuidas tavainimesed (st. mitte Nissani töötajad, kuid rada hästi tundvad juhid) sõitsid ühe päeva Nordschleifel GTR'iga. See oli rajapäev, avatud peasirgega. Kokkuvõtteks: auto on kiire, võimas, vinge, sõidabki Porschedest mööda. Ainult päevaga lõppesid rehvid, pidurikettad ja klotsid (kokku ca. €4200),"
Ehk siis päevaga 65k hoolduse arveid
Mis seda republicu testi valule vastu pidamise võrdlust puudutab, siis GT2 on GTR'ist 300kg kergem (GT2-l pole näiteks tagaistet jne), tagavedu, cup rehvidega ja keraamiliste ketastega - pole ime, et väsib vähem kui GTR. GTR-i kiirem väsimine rajal on ka kindlasti tingitud sellest, et auto sõidab kurvides niipalju rohkem füüsikaseaduste piirile lähemal, et kõik detailid saavad sellevõrra rohkem vatti. Samas oli hea vaadata kus vahed tekkisid, ebatasasema kattega kurvides GTR kiirem, kõik muud kurvid olid nad võrdsed ja sirgetel sõitis GT2 lõdvalt eest ära. 520hj/1440kg vs 480hj/1740kg on lihtne füüsika ja matemaatika

Mulle paistab, et kvaliteetse aftermarket väljalaske ja tagasihoidliku tarkvara modiga oleks GTR ületamatu aastaringne tänavaauto/rinkaauto/hobiauto/igapäevaauto/autobahni-nürka tripiauto ka kõige kobama juhi käes.
Loomulikult hoopis teise fiilingu annab enneolematu disainiga laia tagumiku ja kõrge tiivaga 993 GT2 või ajatu 964 Turbo, aga kui kahe uue poest müüdava auto vahel oleks valida, mis mõlemad on steriilsemad, igavamad ja hingetumad kui nende vanemad vennad, siis 997 vs GTR minu valik iga kell oleks underdog jaapanlane. Raske on neid autosid üldse neutraalselt võrrelda, sest performance japsi kummardajad ja saksa lihvitud traditsiooni austajad on enda autoeelistustelt niivõrd erinevad seltskonnad, et teemasse pühendunud pädev hindaja paratamatult kuulub emba kumba neist.