4. leht 6-st

Postitatud: 04.07.2008 8:34
Postitas Kuuno
ott5 kirjutas:tere marko.

Kas see calibra sõidab siis minu plokikaanega või on keegi teine õnnelik ve.
Tahaks nagu mingit vastust saada. Suudad sa seda anda või ei.
ei tea mis muud värgid on aga sinu kaas on ilmselt see mis seisab valmis olekus windorfis niiet... www.windorf.ee

Postitatud: 26.09.2008 21:25
Postitas TevoDekk
Kuidas projekt areneb?

Postitatud: 17.10.2008 23:46
Postitas Tartlan
väga imetlusväärse töö oled caliga ära teinud müts maha,kuidas auto areneb huvitaks teisigi peale minu 8)

Postitatud: 31.10.2008 13:46
Postitas noottaur
Päris huvitav aparaat sealt tulemas, tahaks juba lõpptulemust näha! :-D

Postitatud: 25.04.2009 21:48
Postitas Marko
Aasta lõpus masin liikus täpselt ühe päeva, õnnestus kuidagi väljalaske klapid kõveraks lasta. Märgid olid paigas kuid mingil kummalisel põhjusel klapid puutusid kolbe.
Tänaseks plokikaas Windorf`is parandatud, uued klapid sees koos BMW pronks juhtpuksidega. Leidsin ka originaal klapivedrudele lisaks BMW M50 vanema aastakäigu mootori sisemised klapivedrud. Windorf`is sai ka vedrude mõõtmised tehtud ja asi igati hea. Järgmine nädal saab ehk kaane peale. C20let mootori nukvõllid vahetan ka C20XE omade vastu, väidetavalt sõidavad rootslased nendega 700hp masinatega. Mitmest z20let mootori metallist kaanetihendist kombineerib ühe 2,4mm paksusega tihendi surveastme alandamiseks 8.3:1 peale.

Pilt
Pilt


Üritan ka keskkonsooli natuke paremaks muuta. Subaru STI rool ootab ka veel lõpuni viimistlemist, roolile tulevad lisaks NOS lülitid.

Pilt
Pilt

Postitatud: 25.04.2009 22:50
Postitas Moss
Tundub päris käre pill. "Infotahvel" on korralik :) aga märkida oleks saanud ka teiselepoole plaati.

Postitatud: 25.04.2009 22:57
Postitas noottaur
Väga väärt ettevõtmine ikka ette võetud. Müts maha selle ees!
Hakkab juba meenutama midagi 2F2F filmidest :-D

Postitatud: 25.04.2009 23:44
Postitas Marko
Moss kirjutas:Tundub päris käre pill. "Infotahvel" on korralik :) aga märkida oleks saanud ka teiselepoole plaati.
Alumiinium raamile tuleb nahk peale, sealt alt neid märgistuse jooni enam näha ei ole.
Käigukangi nupp sai ka led valgustusega valitud, enamus nuppude ja compuutri valgustuse teen punaseks.
Pilt


Salongi poolest rohkem muudatusi kui reguleeritav roolisammas ei tule. Kunagi tulevikus peaks hankima NOS balloonile elektriliselt juhitava avamis süsteemi.
Mootoriruumi visuaalse pildi teen ilusamaks, midagi on juba tehtud kuid nendest pildid plokikaane paigalduse päeval.
Paras peavalu saab olema keskdifri korpuse tugevdamine. Sinna vaja ka jahutus radikas meisterdada kuna plaan ka ringrada külastada.

Midagi sellist peaks hea olema.
Pilt

Postitatud: 26.04.2009 0:00
Postitas Moss
rally.ee's üks tüüp müüb NOS süsteemi, pidi ka igati high-tech variant olema letihinnaga varem 60tuh vms.

Kui tagasillajahutus tuleb DIY, paluks pilte.

Postitatud: 27.04.2009 22:36
Postitas ott5
Marko kirjutas:Mitmest z20let mootori metallist kaanetihendist kombineerib ühe 2,7mm paksusega tihendi surveastme alandamiseks 8:1 peale.

kuda seda teed, mul oleks ka vaja paksemat tihendit.

Postitatud: 28.04.2009 0:47
Postitas Marko
Tellid mitu z20let plokikaane tihendit, puurid needid läbi ja võtad tihendi keskmise metall lehe (0,5mm) ja lisad sellele tihendile mida kasvatama hakkad sama moodi keskele nagu seal üks leht (0,5mm) juba on. Keeruline tekst kuid kui tihendi endale ette võtad saad aru ;)
Originaal tihendi paksus on 1,2mm - vastavalt sellele kui paksu vaja lisad neid lehti. Lihtsa vaevaga saad kasvatada paksust 0,5mm sammuga.

Sobis suht hästi.
Pilt

Postitatud: 28.04.2009 17:13
Postitas george16v
Bemmi sisemisi vedrusid soovitas ka tiit windorfist kunagi 8)

Postitatud: 28.04.2009 23:56
Postitas Marko
george16v kirjutas:Bemmi sisemisi vedrusid soovitas ka tiit windorfist kunagi 8)
Opeli originaal vedrudega sõidetud 8000rpm`i ja pole probleeme esinenud... eks turbo teeb ka omad korrektuurid.
Loodan, et homme saab UM`ist puudu oleva ühe vedru kätte ja nädalavahetusel kapotialuse korda.

Eelmisel aastal miili sõidule ei jõudnud, ehk see aasta läheb paremini :roll:

Jõudu

Postitatud: 29.04.2009 0:13
Postitas Sportlane
Ise olen kokku puutunud mootoriga, millel oli tehtud spets plokikaane tihend vaskplaadist.(meenutas vaske ei teinud keemilist proovi)Tihend 1:1 täpselt ja kui mäletan õieti 1.3 mm paksune ja ei esinenud mingeid läbilaskmisi kusagilt.
Otsin seda meistrit praegu tikutulega taga.

Ja neid tihendeid on ennemuistel ajalgi tehtud, kui meie maal polnud rellakatki olemas.

Postitatud: 29.04.2009 0:36
Postitas george16v
No originaal vedruga sai sõdetud vabalthingavana ilm piirajatta päris pikalt , lõpuks panin piirja softcuti 8k rpm , sest vedrutaldrikuid ei viitsinud enam vahetada. Ja katki läksid nad arvatavasti selle pärast , et vedru enam ei suutnud hoida tõukureid nukaga pidevas kontaktis ja nukk lihtsalt tagus taldrikud katki. Turbo mootoril pane veel boosti surve sinna klappidle peale ja saabki suht madalale juba piiraja tuua , et hoida klappe kinni originaal vedrudega.