Turbod niiväga hullud ei tundu (natukene vilinat sõites kuid mitte midagi traagilist, veavad päris jõuliselt veel, kuigi jah natuke ikka õlised on tõesti). Mis sa pead nende remondi all silmas, ja mis summadest juttu oleks? Kastirikke pärast ka, aga igast ülejäänud asju vaja nagunii vahetada, ühtlasi siis juba kõik maha, ja kast üksinda pidi olema halb võtta. Seda R5 kasti asja ei teadnudki varem, et istub otsa, tänan info eest. Loodan siiski oma kasti ikka korda saada, ehk ei ole midagi traagilist. Loodame, et turbod veavad kuskil suve keskpaigani välja, siis ehk korra uuesti mootor maha, teised kolled ja K04-d.Jõuvanker kirjutas:Kuidas turbod on?
Soovitus:
Need on päris valulikud kohad, kui mootor maas, tasuks needki remontida ,ei ole kallis, arvetades, et nii suur lammutustöö tehtud. Kastirikke pärast võeti mootor maha??
Kusjuures, R5 kast istub sinna V6 blokile otsa;) Natukene meisterdamist hoovastikuga ning toimib.
Audi S4 2,7 Bi-Turbo Avant ´1998´ ..::S4BiT::.. LUKKU
Viimati muutis S4BiT, 10.04.2008 23:20, muudetud 1 kord kokku.
Ei, short shifterit mul pole, tahtsin nüüd peale remonti panna, aga laideti mõte maha.raunz kirjutas:Käigukasti jamade kohta pole varem kuulnud midagi.
Pigem lendavad VL kollektorid (varasematel mudelitel) ning turbod. Igasuguseid andureid läheb ka ajapikku.
Ei ütleks, et vähem vastupidavad on kui 20vT'd.
Muidu, on selle auto short-sifteri eelist palju kasutatud, et käigukastil jamad?
No patjadele on ära teinud kindlasti aeg, ~200 000km ls. pole just väga väike, et nad ei peaks läbi olema, eriti sellel autol, selliseid starte tehes jne. jne.altz kirjutas:Tundub et sellel autol on ka 4wd pauk-startide eeliseid korralikult kasutatud, ega need padjad just väga kiirelt saba ei anna
A noh, üks katki läheb kiirelt ka teine järgi ja siis juba kasti padjad/kronsad...
turbode remont tähendaks seda et lahti ja uued puksid + tasakaalustamine... umbes 4-5k kokku soovitan ära teha arvestades seda kui palju keskuse hinne on ja kui palju jama sellega on. Kui selline ettevõtmine juba ette võetud siis tuleks kõik teha nii et endal kindel tunne oleks.. vajutada ju tahaks enamus ajast?!
200 000km läbinud viledele soovitan teha remondi ,ei ole seal pikka pidu enam. RS4 kastiremont läks mul maksma ca 30Keeki - sidurijõuvõttevõll, 1-2 käik hammasrattad, 1-3 käik carboniga kaetud sünkrod, 1-2 käik lülitusmuhv. Soovitan osta korraliku R5 20vt kasti. Samas, kui pappi on, tee remont. 200 000km läbinud mootorile ( kui on chipitud ) soovitaks ka vahetada kõik saaled ja õlipumba, need on valusad kohad, arvestades saksas olnud serviceintervalle ja mootoriõli, mida seal kasutatud...
Ennem karta kui kahetseda - viled, saaled, õlipump ja anna takka uuesti, palju jõuad.
Täitsa norm, kui selline jama hetkel sul on, ala logistanud ära kronsad jms, kuna 1 mootoripadi andis saba, läks teinegi kohe järgi, mis sealt enam tahta, kui kukkus kastipatjasid/kronsasid närima. Vigasid tuleb ennetada, vastasel korral on kulutused kolossaalsed.

Ennem karta kui kahetseda - viled, saaled, õlipump ja anna takka uuesti, palju jõuad.
Täitsa norm, kui selline jama hetkel sul on, ala logistanud ära kronsad jms, kuna 1 mootoripadi andis saba, läks teinegi kohe järgi, mis sealt enam tahta, kui kukkus kastipatjasid/kronsasid närima. Vigasid tuleb ennetada, vastasel korral on kulutused kolossaalsed.
Ülelaaderõhu müstiline mõju. . .
Okey, hind tundub küll väga normaalne, kus kohas sellest asja teostatakse?tommy99 kirjutas:turbode remont tähendaks seda et lahti ja uued puksid + tasakaalustamine... umbes 4-5k kokku soovitan ära teha arvestades seda kui palju keskuse hinne on ja kui palju jama sellega on. Kui selline ettevõtmine juba ette võetud siis tuleks kõik teha nii et endal kindel tunne oleks.. vajutada ju tahaks enamus ajast?!
Seda vilede remonti ma täitsa mõtlen juba! Aga kasti remondist niipalju, et ma heal juhul pean vahetama sünkroid ja 1-2 käigu lülitusmuhvi, ja kasti remondi töö on mul odavam kui muidu peaks olema, ma arvan et ma päris 30k-st ei hakka rääkimaJõuvanker kirjutas:200 000km läbinud viledele soovitan teha remondi ,ei ole seal pikka pidu enam. RS4 kastiremont läks mul maksma ca 30Keeki - sidurijõuvõttevõll, 1-2 käik hammasrattad, 1-3 käik carboniga kaetud sünkrod, 1-2 käik lülitusmuhv. Soovitan osta korraliku R5 20vt kasti. Samas, kui pappi on, tee remont. 200 000km läbinud mootorile ( kui on chipitud ) soovitaks ka vahetada kõik saaled ja õlipumba, need on valusad kohad, arvestades saksas olnud serviceintervalle ja mootoriõli, mida seal kasutatud...![]()
Ennem karta kui kahetseda - viled, saaled, õlipump ja anna takka uuesti, palju jõuad.
Täitsa norm, kui selline jama hetkel sul on, ala logistanud ära kronsad jms, kuna 1 mootoripadi andis saba, läks teinegi kohe järgi, mis sealt enam tahta, kui kukkus kastipatjasid/kronsasid närima. Vigasid tuleb ennetada, vastasel korral on kulutused kolossaalsed.

Palju see saalede ja õlipumba nali umbes maksma võib minna? On see vahetus tõesti nii hädavajalik? Mõtlen just sellepärast, et sealt Audizine foorumist koguaeg jälgin teemasid, ja seal pole kunagi sellisest asjast juttu tehtud. Aga neid carboniga kaetud sünkroid ma uurin küll.Jõuvanker kirjutas:Carboniga kaetud sünkrod on odavamad ja paremad, kui tavasünkro, uuri Revalist![]()
Kõik saaled ja õlipump pane uued.
Okey, nüüd vähemalt tean mis veel ohustab ja uurin hinnad järgi. On sul kuskil äkki tutvusi või tead kus on mõni RS laiali või on sul endal äkki RS juppe seismas?Jõuvanker kirjutas:Saaled ja õlipumba saad Revalist. Soovitan ära vahetada, kui ei taha ca 40-60Tkm pärast hakata uut vänta jms pudinaid ostma
V6 biturbosid on lailai läinud mitmeid, lambist, Ls ca 260-310Tkm, veaks õlipump. Raudselt on kepsu ülemised saaled kulunud, see on reegel.