4. leht 21-st

Postitatud: 29.09.2007 15:44
Postitas Markel
Läheb siis jällegi muudatuste tegemiseks, et Samvelile meelejärgi olla :-D
Aga lähemalt juba siis kui pildimaterjali ka lisaks on, ehk siis hoiame talvelgi selle teema elus :badgrin:

PS kõik kes tahavad meie tiimi soponsoreerida - tel 521 5678

Markel

Postitatud: 14.10.2007 0:52
Postitas Markel
hetkel ainult üks vihje - AUTRONIC :)

vihjeid tuleb veel!

Postitatud: 14.10.2007 10:35
Postitas RICE BURNER
Põhjenda enda valikut EMS suhtes. Miks AEM ei rahulda enam?

Postitatud: 14.10.2007 18:42
Postitas Laisu
RICE BURNER kirjutas:Miks AEM ei rahulda enam?
sest Markel tahab veel kiiremini sõita :-D

Postitatud: 14.10.2007 19:07
Postitas Breakaway
millest siis puudu jäi?

Postitatud: 14.10.2007 19:27
Postitas Raceboy
Laisu kirjutas:
RICE BURNER kirjutas:Miks AEM ei rahulda enam?
sest Markel tahab veel kiiremini sõita :-D
Aju mark küll iseenesest kiiremini autot liikuma ei pane.

Postitatud: 14.10.2007 23:36
Postitas Marko
Laisu kirjutas:
RICE BURNER kirjutas:Miks AEM ei rahulda enam?
sest Markel tahab veel kiiremini sõita :-D
mis võimalused AEM-il puudusid?
keegi on isegi siin foorumis välja öelnud, et vahet pole mis aju enamusel võimalused samad - loeb ikkagi seadistamis oskus.

jääme järgmisel aastal ootama madalat 9s aega :)

Postitatud: 15.10.2007 14:00
Postitas Audiophile
Eks ta nii kipub olema, kuigi ma arvan et aju vahetus ei olnud tingitud AEM puudulikkusest.. pealegi oli maksimi dyno järgi ju juba 1000+hp-d käes ja seda suht madala boostiga.. ma ise pakuks et soov oli teha kogu aju juhtmestik uus ja kasutada veidi lihtsama softiga kergemini hallatavad EMS-i... Markeli autol ei ole enam päris see millega tänaval kulgeda ja mis on n.ö sensibly modified.. seega ei ole ka vaja enam supra originaaljuhtmestiku mille otsas PNP AEM istub.. paljud sensorid ja muud eluks vajalikud seadmed on kapoti all oma asukohta muutnud seega supra originaal "ämblik" oleks vaja vägagi ringi teha.. Lihtsam on leida sellele juhtmestikule ja EMS-ile uus omanik ja teha uus täiesti nullist.. tead mismoodi see tehtud on ja vabaned keerulieset originaaljuhtmestikust kapotialune jääb ilus clean jne jne...


mis võimalused AEM-il puudusid?
keegi on isegi siin foorumis välja öelnud, et vahet pole mis aju enamusel võimalused samad - loeb ikkagi seadistamis oskus.

jääme järgmisel aastal ootama madalat 9s aega

Postitatud: 15.10.2007 18:24
Postitas Markel
põhjenduseks ongi siis tegelikult origonaal juhtmestiku keerulisus ja aem-i mitte väga sõbralik ülesehitus. Samuti nagu öeldud juba, et asi on ikka seadistamises kinni- seepärast ongi probleeme, et mul lihtsam autronic peale panna ja siis rootsis ta väga hästi häälde saada , kui hakata tellima tõelist aem spetsialisti , mille kulud vastavad täpselt autronicu ostu omadega.
Kuid arvestades ajusid, mis eestis liikvel, siis ajul ja ajul on vahe - mitte te kellegil miskit puudu oleks vaid pigem on asi kasutajasõbralikkuses ja väärt info kättesaamises.
Elaks ma usas, poleks ma aju vahetanud, seal on piisavalt mehi, kes ka aem-iga minu soovitud jõu välja häälestavad, kuid kahjuks neid häälestajaid euroopas AEM-ile on väääga vähe ja korra siia tulek maksab 1000+€.
Olgem ausad, et kaaluvõit on ka märkimisväärne- tõstsime just miskit 10+ kg juhtmestikku autost välja, nii et pole paha, kui asemele läheb vaid 2-3 kg

Postitatud: 15.10.2007 18:27
Postitas Markel
lisaks veel muudki teemad- näiteks aem-ile oli vaja Peak and Hold driver juurde osta,mis autronicul on sees !
Samuti pakub autronic hetkel parimat teadaolevat süütevõimentit R500, mis samuti tuli mu autole ära.
ja autronic on tegelt võimeline enamaks kui AEM- tegemist pole mitte et kuipalju jõudu miski ajuga kätte saab, vaid kui lihtne see on ja mida siinkandis paremini teatakse.

Postitatud: 23.11.2007 15:32
Postitas RICE BURNER
No räägi mis talvel autoga plaanis. Ei taha head teemat raisku lasta :)

Postitatud: 24.11.2007 11:51
Postitas Markel
Noh, ega meie palju ei plaanigi, kuid enamasti muudame seda elukat kergemaks, tegemist ikkagi 1500+kg autoga.
Aga tehnika poolelt tulid just kohale uued nukad, 272, sama mis juba kiireski sõidus sees olid, kuid teise tootja omad, ennist olid HKS, nüüd ehedad jaapanlased. Vahe on siis tõusus ja seda päris palju nimelt tõusuvahe 1.2mm.
Sellega kaasnevalt sattusime natuke ootamatusse olukorda, kus järsku vajame shim caps´e - mütsikesi klappidele- kui keegi teab mõnda head tootjat, siis võib siia kirja panna, või PM saata. Meil endalgi juba küsimised paaris firmas sees, kuid lisainfo pole kunagi paha.
Peale shim capside probleemi lahendamist laome pea tagasi kokku ja siis juba ootele, millal stendi minna, arvatavasti lähme kuskil Jaanuar veebruar rootsi häälestama ja siis saame reaalsed numbrid ka teada :)

Postitatud: 24.11.2007 13:29
Postitas Markel
tahaks siis et keegi võtaks ette ja mõtleks välja korraliku kontseptsiooni auto välimusest.
Tegemist siis kiirenduses Eesti rekordi autoga b klassis Toyota supra 3.0T MKIV.
Sellel autol peaks photoshopis ära vahetama värvi, ning värvivaliku tegema auto ja sponsorlogode põhjal, mis autole peale lähevad.
Ja muidugi peaks lahendus olema Jap style ning kiirendusega haakuv.
kõik vajalikud materjalid saadaksin otse huvilistele.

Kes on huvitatud oma nime lisamisest ( Designed by............) eesti kiireimale tänavaklassi kiirendusautole, siis palun võtta minuga ühendust markel@baltifiltrid.ee .

parimale preemiaks 1500 EEK


kuna teema on üleval ka teistes foorumites ja lahenduse valime välja kõikide tegijate seast, siis olen kohustatud ka siia võitja teada andma.

Kui kellelgi on tuttavaid, kes on disainis head, siis äkki neilegi mainida antud projektist.
Aitäh

Postitatud: 24.11.2007 13:59
Postitas RICE BURNER

Postitatud: 25.11.2007 23:35
Postitas Reims
valve lash caps
http://www.cranecams.com/?show=browsePa ... r=99424-16
enda masinale sai ka USA-st tellitud