4. leht 5-st
Postitatud: 12.07.2007 13:41
Postitas kasparius
2 Saabi juba tulemas.....
Postitatud: 12.07.2007 17:24
Postitas parm
panen endapoolt veel ühe 9-5 aero 184kw ka välja kui kohapeal aega on
3 saabi on parem kui 2 saabi
Postitatud: 12.07.2007 23:06
Postitas erikred
pühapäev ei sobi kahjuks

samas on masuudipress hetkel mingil x põhjusel nii uimane et sellel poleks ilmselt mõtetki. Mõni teine kord ehk.
terv
erich
Postitatud: 13.07.2007 10:57
Postitas Silwer
Kui siis turboautodest puudu jääb siis võite ka minu e30 arvestada - nagunii on vaja düno külastada et selgeks teha mis siis peale mootori ehitamist selle väändegraafiku kujuga juhtunud on...
Postitatud: 14.07.2007 8:32
Postitas Audiophile
Tulen isegi kohale aga eks selgub kas rullidele ka! Auto on hetkel veel poole võimsuse juures

Postitatud: 14.07.2007 19:30
Postitas ivar
Halvad asjad juhtuvad ikka kõige halvemal ajal, ehk siis lada tulek praegu väga kahtlane.
Eile sõites kukkus turborõhk järsku poole väiksemaks ning boosti ajal kostub mingit imelikku häält. Põhjust välisel vaatlusel ei leidnud, nii et peab vist laiali kiskuma.
Postitatud: 14.07.2007 22:27
Postitas Silwer
Siin teemas võiks olla ka kirjas kuhu tulema peab. Kindlasti on seda otsinuga võimalik leida aga ikkagi...

Postitatud: 14.07.2007 22:42
Postitas wa666ou
Postitatud: 14.07.2007 22:48
Postitas KungLao
kodukal kirjas et tulevikus võimalik ka 4 vedu autosid mõõta.
keegi teab millal see tulevik on? vahest see kiri seal juba aastaid üleval.
Postitatud: 15.07.2007 0:37
Postitas Kuuno
KungLao kirjutas:kodukal kirjas et tulevikus võimalik ka 4 vedu autosid mõõta.
keegi teab millal see tulevik on? vahest see kiri seal juba aastaid üleval.
vihjeks niipalju et dynomax on avatud mõned kuud

Postitatud: 15.07.2007 7:05
Postitas Askonz
kas võib ka niisama vaatama tulla?
Postitatud: 15.07.2007 9:25
Postitas ivar
Nii, lada võibolla isegi tuleb. Vaja veel kiirelt proovisõit ära teha, siis selgub...
Edit: siiski mitte.
Postitatud: 15.07.2007 11:16
Postitas Kuuno
aga kus on kõik dynojad? :D
Postitatud: 15.07.2007 19:29
Postitas Silwer
Käidud. Aga minu graafik näitab küll täiesti lampi. Tatechi logifaili ja dünograafikut võrreldes avastasin et dünograafikul olid pöörded valesti näidatud.
1 tõmme oli logi järgi gaas põhjas kuni 8470rpm, graafiku järgi on see umbes: 7800rpm
2 tõmme oli logi järgi gaas põhjas kuni 7050rpm, graafiku järgi on: 6500rpm
3 tõmme oli logi järgi gaas põhjas kuni 7250rpm, graafiku järgi on: 6700rpm
* Peaks minema ja küsima uue tasuta dünomise, kuna see graafik mis ma sain ei näita mitte midagi reaalset.
Postitatud: 16.07.2007 1:20
Postitas Mihkel
Seda silmaga rihmaratta pealt lugemist ei pidanud ma ise ka mitte kõuige paremaks meetodiks, kasvõi ajakulu tõttu.
Kõige lihtsam ja kindlam oleks ju inductive pick-up clamp-i kasutada.
Asi peaks vist isegi coilpacki juhtivat madalpinge ahela signaali suutma lugeda, nende puhuks, kellel COP-id on.
Huvitav, mis pöördeni Fretsi Mazdat siis täna lasti

Endal ei olnud küll tahtmist seal mootori kõrval seista, kui ~1.8bar takka lajatas
