Turboclubˇi dynopäev vol2 pühapäeval 15.07 kell 11.00
panen endapoolt veel ühe 9-5 aero 184kw ka välja kui kohapeal aega on 
3 saabi on parem kui 2 saabi

3 saabi on parem kui 2 saabi
(Varuosad & Tuuning) CARSHOP.EE - KÕIGE SOODSAMAD VARUOSAD !
telefon 6701222 www.carshop.ee 24H | päringud ja hinnasoovid info@carshop.ee
telefon 6701222 www.carshop.ee 24H | päringud ja hinnasoovid info@carshop.ee
-
- Postitusi: 570
- Liitunud: 22.12.2004 10:17
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Käidud. Aga minu graafik näitab küll täiesti lampi. Tatechi logifaili ja dünograafikut võrreldes avastasin et dünograafikul olid pöörded valesti näidatud.
1 tõmme oli logi järgi gaas põhjas kuni 8470rpm, graafiku järgi on see umbes: 7800rpm
2 tõmme oli logi järgi gaas põhjas kuni 7050rpm, graafiku järgi on: 6500rpm
3 tõmme oli logi järgi gaas põhjas kuni 7250rpm, graafiku järgi on: 6700rpm
* Peaks minema ja küsima uue tasuta dünomise, kuna see graafik mis ma sain ei näita mitte midagi reaalset.
1 tõmme oli logi järgi gaas põhjas kuni 8470rpm, graafiku järgi on see umbes: 7800rpm
2 tõmme oli logi järgi gaas põhjas kuni 7050rpm, graafiku järgi on: 6500rpm
3 tõmme oli logi järgi gaas põhjas kuni 7250rpm, graafiku järgi on: 6700rpm
* Peaks minema ja küsima uue tasuta dünomise, kuna see graafik mis ma sain ei näita mitte midagi reaalset.
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring
Seda silmaga rihmaratta pealt lugemist ei pidanud ma ise ka mitte kõuige paremaks meetodiks, kasvõi ajakulu tõttu.
Kõige lihtsam ja kindlam oleks ju inductive pick-up clamp-i kasutada.
Asi peaks vist isegi coilpacki juhtivat madalpinge ahela signaali suutma lugeda, nende puhuks, kellel COP-id on.
Huvitav, mis pöördeni Fretsi Mazdat siis täna lasti
Endal ei olnud küll tahtmist seal mootori kõrval seista, kui ~1.8bar takka lajatas
Kõige lihtsam ja kindlam oleks ju inductive pick-up clamp-i kasutada.
Asi peaks vist isegi coilpacki juhtivat madalpinge ahela signaali suutma lugeda, nende puhuks, kellel COP-id on.
Huvitav, mis pöördeni Fretsi Mazdat siis täna lasti

Endal ei olnud küll tahtmist seal mootori kõrval seista, kui ~1.8bar takka lajatas

Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.