Turboclubˇi dynopäev vol2 pühapäeval 15.07 kell 11.00

Klubi üritused, ametlikud võistlused ja igasugused muud autodega seonduvad üritused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

kasparius
Postitusi: 54
Liitunud: 08.01.2007 20:40

Postitus Postitas kasparius »

2 Saabi juba tulemas.....
2,0T
Kasutaja avatar
parm
Postitusi: 711
Liitunud: 02.12.2005 11:21
Kontakt:

Postitus Postitas parm »

panen endapoolt veel ühe 9-5 aero 184kw ka välja kui kohapeal aega on :)

3 saabi on parem kui 2 saabi
(Varuosad & Tuuning) CARSHOP.EE - KÕIGE SOODSAMAD VARUOSAD !
telefon 6701222 www.carshop.ee 24H | päringud ja hinnasoovid info@carshop.ee
erikred
Postitusi: 114
Liitunud: 12.12.2005 18:53

Postitus Postitas erikred »

pühapäev ei sobi kahjuks :(
samas on masuudipress hetkel mingil x põhjusel nii uimane et sellel poleks ilmselt mõtetki. Mõni teine kord ehk.

terv
erich
128 KW ja 415 NM @ Dynomax
171 km/h @Saabspeed2009
ET 17,13@130km/h by G-Tech
Silwer
Postitusi: 664
Liitunud: 09.12.2004 20:12

Postitus Postitas Silwer »

Kui siis turboautodest puudu jääb siis võite ka minu e30 arvestada - nagunii on vaja düno külastada et selgeks teha mis siis peale mootori ehitamist selle väändegraafiku kujuga juhtunud on...
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring
Audiophile
Postitusi: 570
Liitunud: 22.12.2004 10:17
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas Audiophile »

Tulen isegi kohale aga eks selgub kas rullidele ka! Auto on hetkel veel poole võimsuse juures ;)
Wivel- Worlds 1'st activity tracker for cars and motorbikes
ivar
Postitusi: 399
Liitunud: 10.09.2005 21:47
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas ivar »

Halvad asjad juhtuvad ikka kõige halvemal ajal, ehk siis lada tulek praegu väga kahtlane. :(
Eile sõites kukkus turborõhk järsku poole väiksemaks ning boosti ajal kostub mingit imelikku häält. Põhjust välisel vaatlusel ei leidnud, nii et peab vist laiali kiskuma.
Silwer
Postitusi: 664
Liitunud: 09.12.2004 20:12

Postitus Postitas Silwer »

Siin teemas võiks olla ka kirjas kuhu tulema peab. Kindlasti on seda otsinuga võimalik leida aga ikkagi... :)
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring
wa666ou
Postitusi: 388
Liitunud: 14.06.2006 22:57

Postitus Postitas wa666ou »

Volvopower @400+
KungLao
Postitusi: 134
Liitunud: 29.04.2007 20:38
Asukoht: rapla-tallinn

Postitus Postitas KungLao »

kodukal kirjas et tulevikus võimalik ka 4 vedu autosid mõõta.
keegi teab millal see tulevik on? vahest see kiri seal juba aastaid üleval.
Kuuno
Postitusi: 1750
Liitunud: 29.11.2004 10:24
Asukoht: tallinn, kopli

Postitus Postitas Kuuno »

KungLao kirjutas:kodukal kirjas et tulevikus võimalik ka 4 vedu autosid mõõta.
keegi teab millal see tulevik on? vahest see kiri seal juba aastaid üleval.
vihjeks niipalju et dynomax on avatud mõned kuud :)
Askonz
Postitusi: 161
Liitunud: 01.02.2005 10:18

Postitus Postitas Askonz »

kas võib ka niisama vaatama tulla?
ivar
Postitusi: 399
Liitunud: 10.09.2005 21:47
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas ivar »

Nii, lada võibolla isegi tuleb. Vaja veel kiirelt proovisõit ära teha, siis selgub...

Edit: siiski mitte.
Kuuno
Postitusi: 1750
Liitunud: 29.11.2004 10:24
Asukoht: tallinn, kopli

Postitus Postitas Kuuno »

aga kus on kõik dynojad? :D
Silwer
Postitusi: 664
Liitunud: 09.12.2004 20:12

Postitus Postitas Silwer »

Käidud. Aga minu graafik näitab küll täiesti lampi. Tatechi logifaili ja dünograafikut võrreldes avastasin et dünograafikul olid pöörded valesti näidatud.

1 tõmme oli logi järgi gaas põhjas kuni 8470rpm, graafiku järgi on see umbes: 7800rpm
2 tõmme oli logi järgi gaas põhjas kuni 7050rpm, graafiku järgi on: 6500rpm
3 tõmme oli logi järgi gaas põhjas kuni 7250rpm, graafiku järgi on: 6700rpm

* Peaks minema ja küsima uue tasuta dünomise, kuna see graafik mis ma sain ei näita mitte midagi reaalset.
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Seda silmaga rihmaratta pealt lugemist ei pidanud ma ise ka mitte kõuige paremaks meetodiks, kasvõi ajakulu tõttu.
Kõige lihtsam ja kindlam oleks ju inductive pick-up clamp-i kasutada.
Asi peaks vist isegi coilpacki juhtivat madalpinge ahela signaali suutma lugeda, nende puhuks, kellel COP-id on.

Huvitav, mis pöördeni Fretsi Mazdat siis täna lasti :-D
Endal ei olnud küll tahtmist seal mootori kõrval seista, kui ~1.8bar takka lajatas :-D
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Vasta