4. leht 31-st

Postitatud: 10.05.2005 17:40
Postitas Raceboy
Välja näeb selline
Ja saada võib selle siit: www.924board.org. Pane ostu-müügi alla oma soov üles. Võin ka ise panna.
Pilt

Postitatud: 11.05.2005 14:26
Postitas Audiophile
Nii, hetkel auto siis ära antud, paigaldatakse hall sensoreid ja trigger pointe ette rihmarattale. Peale seda siis üritab kogu fuel managemendi ära ühendada ja eks paistab kuidas õnnestub.


WG ootaks veidi, äkki õnnestub ikka saada vähekasutatud HKS, või trust-i või Tiali oma. BTW audi oma on suht sarnane sellele.


Max

Postitatud: 11.05.2005 14:43
Postitas Raceboy
Jah, aga Audi oma on kõvasti väiksem ja sees on vaid 7lbs vedru. Originaalis on 931 omal sees 0.8Bar ja 930 omas 1.0Bar vedru. Omavahel 100% compatible.

Postitatud: 11.05.2005 21:34
Postitas Silwer
Audi wastegate on reguleeritav ja selle saab vajadusel ka päris kinni keerata (kui kasutada normaalset wastegate seibi)... :)

Mul ei ole mingit probleemi oma autol selle wastegatega ülerõhu sujuval reguleerimisel vahemikus 1-2 bar (ülerõhk). Mingist hetkest muutub lihtsalt suure rõhu mõju ettearvamatuks... :)

Postitatud: 11.05.2005 22:30
Postitas Raceboy
Reguleeritavad on nad mõlemad, aga liiga nõrga vedruga hakkab suurtel rõhkudel (~2 Bar) wastegate ettearvamatult käituma.

Postitatud: 13.05.2005 9:40
Postitas Audiophile
Nii, ettevalmistused fuel managemendi paigalduseks käivad
Eile sai ostetud uued küünlajuhtmed, mõned T kolmikud, vaakumvoolikut, Vahepeal on valmis saanud Hall andurdite bracket, ette rihmarattale sai paigaldatud trigger pointid. Nüüd sisuliselt pole muud, kui ära ühendada. Kõik andurid, pistikud on olemas. Ainuke mis puudu on boost control solenoid. Ajutiselt võiksin osta mõne tavaauto oma, kui keegi oma kogemusi jagaks, millistel autodel asub see solenoid kapoti all mitte ajus.

Praegu tean et see on olemas Mitsu 3000gt, Ford Probe Turbo. Kas keegi teab kuidas käib rõhu kontroll

saabid,
Volvod
Toyota turbomudelid (celica, supra, mr2)
Nissanid (200sx, 300z)
Kui kellegil oleks pakkuda, võiksin kaaluda selle ostmist enne kui APEX-i solenoid siia jõuab.
Cheers

Postitatud: 13.05.2005 10:48
Postitas Silwer
Audil on ka ajuväline solenoid. Solenoidil on kolm otsa:

- Wastegate avamine (rõhk)
- Sisselase enne turbot (vaakum)
- Sisselase peale turbot (rõhk)
Ja elektriline juhtimine.

Peaks sobima ilusasti sinu ajuga. Seda on ka päris mõistlike hindadega liikvel kasutatud peast. Tööpõhimõte on siis selline, et aju signaali alusel töötab magnetklapp mis suunab turbo poolt antavat rõhku kas wastegate avamisele või siis siselaskesse tagasi.

EDIT: Uus 2,2T S4 solenoid maksab Revalis 744eek ja on kohapeal olemas...

Postitatud: 13.05.2005 11:09
Postitas jk
Silwer kirjutas:Audil on ka ajuväline solenoid. Solenoidil on kolm otsa:

- Wastegate avamine (rõhk)
- Sisselase enne turbot (vaakum)
- Sisselase peale turbot (rõhk)
Ja elektriline juhtimine.
Kas sealt solenoidist saaks mingit infi ka kätte, et palju ta sisselaskest parajasti rõhku/vaakumit loeb? Oleks huvitav projekt, sellele juhtimist kirjutada.

Postitatud: 13.05.2005 11:43
Postitas Silwer
Ei, selle jaoks on MAP sensor.

Postitatud: 14.05.2005 5:28
Postitas porkee
Ps,
kallis sõber,sul endal ka olemas selline asi ja toimib väga edukalt koos sinu uue mänguasjaga.

Regards,
Porkee

Postitatud: 15.05.2005 19:48
Postitas Audiophile
Nii asjaosalised mul on Teile 2 sõna It's alive!!!

Viimase 3 ööpäeva jooksul on magatud nii 10 tundi ehk. Paigaldatud sai siis progetav aju. Asi tühikäigul töötab juba, aga palju on veel teha, kõik juhtmed ilusti rüü sisse paigaldada, originaal "ämblik" välja juurida jne, keep you posted!!!'


Mad Max

Postitatud: 28.06.2005 16:34
Postitas Audiophile
Nii pole tükk aega midagi kirjutanud. Vaheapeal siis:

Fuel managent on peale aretatud, auto töötaab aga mitte veel nii nagu vaja.
Testimise käigus sai vanast käsnast plokikaanetihendist jagu. Kui vett esimesse silindrisse nirisema hakkas ei teadnud ju veel mis tegelikult viga, nüüd aa kaan maas ja pilt on tegelikult väga hea mönes möttes jumal tänatud, nüüd pöhjust mootori plokki sisse piiluda hihii. Kaan on praeguseks hetkeks viidud windorfi Tiidu kätte, kes freesib üle klapipesad ja muudab klappide töötasapinnast eemal olevat nurka et madalal klapitõusul öhuvoolavust parandada.

Väike illustreeriv pilt ka:
Pilt

Veel tellitud sai Tiali WasteGate 44mm
Pilt

Kohale on jöudnud yle lahe pika ootamise järele ka eesti esimene GARRETT GT30R.
Pilt
flow map:
Pilt

Veel on auto kapoti alla lisandunud sx performance Fuel pressure regulator
Pilt

Sellelst tulenevalt on myya

Reguleeritav benaröhu regulaator H 500.-
Alumiiniumist BYPASS 1600.-
Audi Wastegate 800.-
Hinnad on samad mis olen ise asjade eest maksnud, mingit kasu ma saada ei soovi aga äkki kellelgi kes ehitab vöib neid juppe vaja minna.

Kapoti alusest veel üks kole pilt
Pilt


Vana puhur mis ka myyki läheb kohe kohe
Pilt

Postitatud: 28.06.2005 17:09
Postitas Silwer
Oli vist väike kergendus, et kogu pull tihendiga piirdus? :)

Aga mis oli sellel originaal wastegatel viga, et seda kasutada ei kannata?
Ning mis on sinu originaalturbo andmed?

Postitatud: 28.06.2005 22:33
Postitas Audiophile
Tead, kui juba niipalju raha kulutad siis ei saa riskida sellega et kogu kupatus tänu WG nässu läheb, kiilub kinni ei ole täpne jne. Päris paljud on oma hea tulemuse saavutanud ka audi WG-ga aga kuuleb ka vastakaid arvamusi. seega otsustasin kohe minna kvaliteetse aftermarket uniti peale. Pealegi on mul hea võimalus teha kohe õiged flantsid kinnitused jne kuna kogu summutisüsteem läheb vahetusse. 3"

Postitatud: 01.07.2005 11:24
Postitas Audiophile
Nii eile oli mega päev kui 14.40 kopteri vastu läksin. Sain oma pakikese lõpuks kätte ja nüüd on võimalus pärispilte eksponeerida.

VÄIKE ÄREVUS:
Pilt


TIALI WASTEGATE JA GARRETT GT30R:
Pilt
Pilt


TIALI JA AUDI WASTEGATE VÕRDLUS :
Pilt
Pilt


PIPERCROSS XXL FILTER ja TURBO:
Pilt


TURBO XS STYLE BOW:
Pilt


PORSCHE 911 GT2 SIDURIKORV JA KETAS (GOOD FOR 331kw):
Pilt


VÄRSKELT KAPREMONDI LÄBINUD PLOKIKAAS:
Pilt
VÄIKE FILTRITE VÕRDLUS SIIN:
Pilt


SIIN VÄIKE KUNTSTIPILT :D:D:D :
Pilt
(ütlen igaks juhuks ära et tegu on peale tööd pildiga)


TATECH ENGINE MANAGEMENT BOX:
Pilt


KOGU PADAJANN:
Pilt


TÖID TEOSTAB:
Pilt