4. leht 11-st
Postitatud: 09.10.2007 23:13
Postitas Raceboy
SKY kirjutas:Jap naeb paris hea valja ja nuud saad vast muretult liigelda kah ilma,et peaks pidevalt jahutussusteemi puhastama

Mõõtmisel ilmnes et vana kaas oli kõver veidi. Kuna endal pole kuuma saanud ja sama häda kummitas auto ostust saati, siis võib arvata, et kunagi kuuma saanud. Kaanest saab asja muidugi aga ei viitsi praegu jännata.
Postitatud: 10.10.2007 16:43
Postitas rookierice
Sa oled ju ka keema lasknud

Postitatud: 10.10.2007 17:45
Postitas Raceboy
rookierice kirjutas:Sa oled ju ka keema lasknud

Ei, mul on vett välja visanud umbeläinud radikast tekkinud survest.
Postitatud: 10.10.2007 23:23
Postitas rookierice
Raceboy kirjutas:rookierice kirjutas:Sa oled ju ka keema lasknud

Ei, mul on vett välja visanud umbeläinud radikast tekkinud survest.
Jah ma mäletan ainult ujuvat dynoruumi põrandat mitte põhjust.

Postitatud: 11.10.2007 17:45
Postitas siiim
Väike OT, aga mul oleks selle mootori suhtes üks küsimus targematele.
Huvitav küll miks porsche insenerid otsustasid sellel mootoril plokikaane altpoolt sellise täiesti sileda teha, et silindrite kohal ei ole süvendeid ega mingeid kumeraid ääri vaid kohe hakkab asi plokikaanetihendiga pihta. On see millegipärast hea või on lihtsalt sellega üritatud tootmiskulusid alla saada?
Postitatud: 11.10.2007 19:10
Postitas Raceboy
siiim kirjutas:Väike OT, aga mul oleks selle mootori suhtes üks küsimus targematele.
Huvitav küll miks porsche insenerid otsustasid sellel mootoril plokikaane altpoolt sellise täiesti sileda teha, et silindrite kohal ei ole süvendeid ega mingeid kumeraid ääri vaid kohe hakkab asi plokikaanetihendiga pihta. On see millegipärast hea või on lihtsalt sellega üritatud tootmiskulusid alla saada?
60ndatel ja 70ndatel arvati, et selline nn Heron-konstruktsioon suurendab põlemise efektiivsust. Kahjuks ei tee ta seda, ega taga ka suuremat võimsust nii et väldi selliseid mootoreid, millel plokikaanes puudub põlemiskamber. Lisaks on see mootor suhteliselt detonatsioonialdis.
Ja see pole Porsche inseneride väljamõeldud mootor, kuigi klapid, kolvid jm on Porsche toodang. Porsche enda konstrueeritud kaanel selle mootori jaoks (2.0 R4) on põlemiskamber ikka kaanes.
Postitatud: 16.10.2007 20:14
Postitas Raceboy
Nonii, täna õhtul tegin siis esimesed sõidud uuenenud plokikaanega. tegelikult autoga ikka, millel uus plokikaas

Ja peab ütlema, et parem on asi: ülemine ots ikka kõvasti tugevama kiirendusega (dataloggi järgi). Põhjuseks siis ilmselt kaks asja: remonditud kaas ja nukkvõlli 2 kraadi võrra hilisemaks keeramine. Mõtlesin, et mängiks veidi ja ennäe: mõjuski päris hästi ilma et alumist otsa täiesti tuimaks teinud oleks.
Postitatud: 28.10.2007 19:20
Postitas Raceboy
Nädalavahetusel võtsin ühe töö ette, mida tükk aega edasi lükanud olen. Nimelt armatuuri valgustuspirnide vahetuse valgusdioodide vastu. Tulemus sai väga hea, endised seasilmad on nüüd asendunud normaalse valgustusega. Lisasin ka
shift-light-i, see jääb LCD kõrvale.
Mõned kehva kvaliteediga pildid ka:

Siin pilt, kui süüde on sees, aga jubedalt kiiskavad pildil. Tegelikkuses pole nii hullud silmatapjad:

Postitatud: 28.10.2007 20:36
Postitas Siim_P
Täna päeval vaatasin,et möllad midagi auto kallal kapott oli püsti ja askeldasid midagi seal.
Postitatud: 28.10.2007 20:49
Postitas Raceboy
Vahetasin jahutusvedelikku, talv on tulemas

Postitatud: 29.10.2007 21:32
Postitas Raceboy
Täna käisin autoga Maksimi juures dünos. Häälestamist ei teinud, vaid mõõtsin. Tulemusega võib rahule jääda: 206 hj ja 265 Nm rattast, Porsche transaxle ülekandel enamasti 16-18% veermikukadusid, optimistlikum arvutus näitab 245 hj ja 315 Nm

Postitatud: 30.10.2007 19:41
Postitas Jürgen
Linnapeal tunneb selle auto ära "psss psss" järgi

.
Postitatud: 30.10.2007 21:55
Postitas Silwer
Vägagi sarnane minu e30 graafikuga:

Postitatud: 10.11.2007 0:35
Postitas Raceboy
Täna soetasin siis uue, 2,5liitrise 16klapilise mootori jaoks ka turbo, milleks on uus Holset HX40. Peaks paari nädala pärast kohale jõudma.

Postitatud: 03.02.2008 15:38
Postitas Raceboy
Vaikselt liiguvad asjad ikka tasapisi, aga järjekindlalt uue mootori suunas. Plokikaane osas niipalju, et väljalaskepordid said keraamikaga seestpoolt kaetud ja nüüd lähinädalail peaks lõpule jõudma uute r/v klappide, juhtpukside jm külgepanek.
Reedel sain pulbervärvimisest kätte ka sillatala, mida enne liivapritsida lasin. See on kohandatud 2.5liitrise mootori jaoks (lisatud mootoripadjad, 2liitrisel kinnitub mootor lonžeroonide külge):
