Mõõtmisel ilmnes et vana kaas oli kõver veidi. Kuna endal pole kuuma saanud ja sama häda kummitas auto ostust saati, siis võib arvata, et kunagi kuuma saanud. Kaanest saab asja muidugi aga ei viitsi praegu jännata.SKY kirjutas:Jap naeb paris hea valja ja nuud saad vast muretult liigelda kah ilma,et peaks pidevalt jahutussusteemi puhastama
Porsche 924 "Turbo" 2.0 -> 2.5 16V '83, Raceboy
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Ei, mul on vett välja visanud umbeläinud radikast tekkinud survest.rookierice kirjutas:Sa oled ju ka keema lasknud
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Postitusi: 133
- Liitunud: 29.11.2004 16:18
Väike OT, aga mul oleks selle mootori suhtes üks küsimus targematele.
Huvitav küll miks porsche insenerid otsustasid sellel mootoril plokikaane altpoolt sellise täiesti sileda teha, et silindrite kohal ei ole süvendeid ega mingeid kumeraid ääri vaid kohe hakkab asi plokikaanetihendiga pihta. On see millegipärast hea või on lihtsalt sellega üritatud tootmiskulusid alla saada?
Huvitav küll miks porsche insenerid otsustasid sellel mootoril plokikaane altpoolt sellise täiesti sileda teha, et silindrite kohal ei ole süvendeid ega mingeid kumeraid ääri vaid kohe hakkab asi plokikaanetihendiga pihta. On see millegipärast hea või on lihtsalt sellega üritatud tootmiskulusid alla saada?
60ndatel ja 70ndatel arvati, et selline nn Heron-konstruktsioon suurendab põlemise efektiivsust. Kahjuks ei tee ta seda, ega taga ka suuremat võimsust nii et väldi selliseid mootoreid, millel plokikaanes puudub põlemiskamber. Lisaks on see mootor suhteliselt detonatsioonialdis.siiim kirjutas:Väike OT, aga mul oleks selle mootori suhtes üks küsimus targematele.
Huvitav küll miks porsche insenerid otsustasid sellel mootoril plokikaane altpoolt sellise täiesti sileda teha, et silindrite kohal ei ole süvendeid ega mingeid kumeraid ääri vaid kohe hakkab asi plokikaanetihendiga pihta. On see millegipärast hea või on lihtsalt sellega üritatud tootmiskulusid alla saada?
Ja see pole Porsche inseneride väljamõeldud mootor, kuigi klapid, kolvid jm on Porsche toodang. Porsche enda konstrueeritud kaanel selle mootori jaoks (2.0 R4) on põlemiskamber ikka kaanes.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Nonii, täna õhtul tegin siis esimesed sõidud uuenenud plokikaanega. tegelikult autoga ikka, millel uus plokikaas
Ja peab ütlema, et parem on asi: ülemine ots ikka kõvasti tugevama kiirendusega (dataloggi järgi). Põhjuseks siis ilmselt kaks asja: remonditud kaas ja nukkvõlli 2 kraadi võrra hilisemaks keeramine. Mõtlesin, et mängiks veidi ja ennäe: mõjuski päris hästi ilma et alumist otsa täiesti tuimaks teinud oleks.

http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Nädalavahetusel võtsin ühe töö ette, mida tükk aega edasi lükanud olen. Nimelt armatuuri valgustuspirnide vahetuse valgusdioodide vastu. Tulemus sai väga hea, endised seasilmad on nüüd asendunud normaalse valgustusega. Lisasin ka shift-light-i, see jääb LCD kõrvale.
Mõned kehva kvaliteediga pildid ka:


Siin pilt, kui süüde on sees, aga jubedalt kiiskavad pildil. Tegelikkuses pole nii hullud silmatapjad:


Mõned kehva kvaliteediga pildid ka:


Siin pilt, kui süüde on sees, aga jubedalt kiiskavad pildil. Tegelikkuses pole nii hullud silmatapjad:


Viimati muutis Raceboy, 30.10.2011 11:49, muudetud 1 kord kokku.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Vahetasin jahutusvedelikku, talv on tulemas 

http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Täna käisin autoga Maksimi juures dünos. Häälestamist ei teinud, vaid mõõtsin. Tulemusega võib rahule jääda: 206 hj ja 265 Nm rattast, Porsche transaxle ülekandel enamasti 16-18% veermikukadusid, optimistlikum arvutus näitab 245 hj ja 315 Nm 



Viimati muutis Raceboy, 30.10.2011 11:49, muudetud 1 kord kokku.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Täna soetasin siis uue, 2,5liitrise 16klapilise mootori jaoks ka turbo, milleks on uus Holset HX40. Peaks paari nädala pärast kohale jõudma.

http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Vaikselt liiguvad asjad ikka tasapisi, aga järjekindlalt uue mootori suunas. Plokikaane osas niipalju, et väljalaskepordid said keraamikaga seestpoolt kaetud ja nüüd lähinädalail peaks lõpule jõudma uute r/v klappide, juhtpukside jm külgepanek.
Reedel sain pulbervärvimisest kätte ka sillatala, mida enne liivapritsida lasin. See on kohandatud 2.5liitrise mootori jaoks (lisatud mootoripadjad, 2liitrisel kinnitub mootor lonžeroonide külge):


Reedel sain pulbervärvimisest kätte ka sillatala, mida enne liivapritsida lasin. See on kohandatud 2.5liitrise mootori jaoks (lisatud mootoripadjad, 2liitrisel kinnitub mootor lonžeroonide külge):


Viimati muutis Raceboy, 30.10.2011 11:50, muudetud 1 kord kokku.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;