Porsche 924 "Turbo" 2.0 -> 2.5 16V '83, Raceboy

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

SKY kirjutas:Jap naeb paris hea valja ja nuud saad vast muretult liigelda kah ilma,et peaks pidevalt jahutussusteemi puhastama :)
Mõõtmisel ilmnes et vana kaas oli kõver veidi. Kuna endal pole kuuma saanud ja sama häda kummitas auto ostust saati, siis võib arvata, et kunagi kuuma saanud. Kaanest saab asja muidugi aga ei viitsi praegu jännata.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
rookierice
Postitusi: 133
Liitunud: 29.11.2004 16:18

Postitus Postitas rookierice »

Sa oled ju ka keema lasknud :roll:
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

rookierice kirjutas:Sa oled ju ka keema lasknud :roll:
Ei, mul on vett välja visanud umbeläinud radikast tekkinud survest.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
rookierice
Postitusi: 133
Liitunud: 29.11.2004 16:18

Postitus Postitas rookierice »

Raceboy kirjutas:
rookierice kirjutas:Sa oled ju ka keema lasknud :roll:
Ei, mul on vett välja visanud umbeläinud radikast tekkinud survest.
Jah ma mäletan ainult ujuvat dynoruumi põrandat mitte põhjust. ;)
Kasutaja avatar
siiim
Postitusi: 16
Liitunud: 27.07.2006 10:12
Asukoht: Jüri
Kontakt:

Postitus Postitas siiim »

Väike OT, aga mul oleks selle mootori suhtes üks küsimus targematele.
Huvitav küll miks porsche insenerid otsustasid sellel mootoril plokikaane altpoolt sellise täiesti sileda teha, et silindrite kohal ei ole süvendeid ega mingeid kumeraid ääri vaid kohe hakkab asi plokikaanetihendiga pihta. On see millegipärast hea või on lihtsalt sellega üritatud tootmiskulusid alla saada?
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

siiim kirjutas:Väike OT, aga mul oleks selle mootori suhtes üks küsimus targematele.
Huvitav küll miks porsche insenerid otsustasid sellel mootoril plokikaane altpoolt sellise täiesti sileda teha, et silindrite kohal ei ole süvendeid ega mingeid kumeraid ääri vaid kohe hakkab asi plokikaanetihendiga pihta. On see millegipärast hea või on lihtsalt sellega üritatud tootmiskulusid alla saada?
60ndatel ja 70ndatel arvati, et selline nn Heron-konstruktsioon suurendab põlemise efektiivsust. Kahjuks ei tee ta seda, ega taga ka suuremat võimsust nii et väldi selliseid mootoreid, millel plokikaanes puudub põlemiskamber. Lisaks on see mootor suhteliselt detonatsioonialdis.

Ja see pole Porsche inseneride väljamõeldud mootor, kuigi klapid, kolvid jm on Porsche toodang. Porsche enda konstrueeritud kaanel selle mootori jaoks (2.0 R4) on põlemiskamber ikka kaanes.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

Nonii, täna õhtul tegin siis esimesed sõidud uuenenud plokikaanega. tegelikult autoga ikka, millel uus plokikaas :) Ja peab ütlema, et parem on asi: ülemine ots ikka kõvasti tugevama kiirendusega (dataloggi järgi). Põhjuseks siis ilmselt kaks asja: remonditud kaas ja nukkvõlli 2 kraadi võrra hilisemaks keeramine. Mõtlesin, et mängiks veidi ja ennäe: mõjuski päris hästi ilma et alumist otsa täiesti tuimaks teinud oleks.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

Nädalavahetusel võtsin ühe töö ette, mida tükk aega edasi lükanud olen. Nimelt armatuuri valgustuspirnide vahetuse valgusdioodide vastu. Tulemus sai väga hea, endised seasilmad on nüüd asendunud normaalse valgustusega. Lisasin ka shift-light-i, see jääb LCD kõrvale.
Mõned kehva kvaliteediga pildid ka:
Pilt
Pilt
Siin pilt, kui süüde on sees, aga jubedalt kiiskavad pildil. Tegelikkuses pole nii hullud silmatapjad:
Pilt
Pilt
Viimati muutis Raceboy, 30.10.2011 11:49, muudetud 1 kord kokku.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Siim_P
Postitusi: 12
Liitunud: 06.02.2007 19:50

Postitus Postitas Siim_P »

Täna päeval vaatasin,et möllad midagi auto kallal kapott oli püsti ja askeldasid midagi seal.
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

Vahetasin jahutusvedelikku, talv on tulemas :p
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

Täna käisin autoga Maksimi juures dünos. Häälestamist ei teinud, vaid mõõtsin. Tulemusega võib rahule jääda: 206 hj ja 265 Nm rattast, Porsche transaxle ülekandel enamasti 16-18% veermikukadusid, optimistlikum arvutus näitab 245 hj ja 315 Nm :)

Pilt
Viimati muutis Raceboy, 30.10.2011 11:49, muudetud 1 kord kokku.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Jürgen
Postitusi: 102
Liitunud: 20.09.2007 22:08
Asukoht: Tar2

Postitus Postitas Jürgen »

Linnapeal tunneb selle auto ära "psss psss" järgi :lol: .
Silwer
Postitusi: 664
Liitunud: 09.12.2004 20:12

Postitus Postitas Silwer »

Vägagi sarnane minu e30 graafikuga:

Pilt
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

Täna soetasin siis uue, 2,5liitrise 16klapilise mootori jaoks ka turbo, milleks on uus Holset HX40. Peaks paari nädala pärast kohale jõudma.

Pilt
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

Vaikselt liiguvad asjad ikka tasapisi, aga järjekindlalt uue mootori suunas. Plokikaane osas niipalju, et väljalaskepordid said keraamikaga seestpoolt kaetud ja nüüd lähinädalail peaks lõpule jõudma uute r/v klappide, juhtpukside jm külgepanek.

Reedel sain pulbervärvimisest kätte ka sillatala, mida enne liivapritsida lasin. See on kohandatud 2.5liitrise mootori jaoks (lisatud mootoripadjad, 2liitrisel kinnitub mootor lonžeroonide külge):
Pilt

Pilt
Viimati muutis Raceboy, 30.10.2011 11:50, muudetud 1 kord kokku.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Vasta