4. leht 4-st
Postitatud: 19.04.2007 11:34
Postitas Prommi
Siin ju asi selge...Marko ütle palju sul autol andis intercooleri vahetuse jõudu ja väänet juurde. Lihtne summuti ja intercooleri vahetusest tulenev võimsuse kasv ei olnud sinu auto detailidele vastav(loe: ettenähtud).
Tarbjakaitse sind siin ilmselt ei aita, sest tõesti oled sa teinud ümberehitusi.
Kuigi eks ta imelik ole, et subaru detailid nii täpse võimsuse jaoks on ehitatud. Ma saaks aru, et kui kial juhtuks selline asi.
Postitatud: 19.04.2007 11:55
Postitas Marko
Prommi kirjutas:Siin ju asi selge...Marko ütle palju sul autol andis intercooleri vahetuse jõudu ja väänet juurde. Lihtne summuti ja intercooleri vahetusest tulenev võimsuse kasv ei olnud sinu auto detailidele vastav(loe: ettenähtud).
Tarbjakaitse sind siin ilmselt ei aita, sest tõesti oled sa teinud ümberehitusi.
Kuigi eks ta imelik ole, et subaru detailid nii täpse võimsuse jaoks on ehitatud. Ma saaks aru, et kui kial juhtuks selline asi.
asjad mis külge läksid omavad litsentsi, et on välja töötatud just sellele automargile. see tähendab aga seda, et garantii tingimusi nad ei muuda... soomes nende toodetega garantii kehtib

seda on juba uuritud ja hohe kui on vastused ja mõõtetulemused nn sõltumatult eksperdilt läheb asjaga edasi ja just läbi tarbijakaitse! omapeas tehtud järeldusi ja oletusi palun mitte teha, need ei anna järgmisele ohvrile palju lootust.
mis puudutab teiste autofirmade AGA-si ja ebameeldivaid kogemusi siis eks kõikides firmades võib seda kohata. suuresti sõltub see meistri või klienditeenindaja närvikavast ja hetke tujust...
Postitatud: 19.04.2007 15:27
Postitas Prommi
Ilmselt rumal küsimus, aga mis litsentsi? Kas see, et nad sobivad sellele autole või on tehas need heaks kiitnud kui külgeriputatava ja GARANTIID mitte muutva detaili. See oli lihtsalt küsimus?
Postitatud: 19.04.2007 15:41
Postitas Kuuno
Prommi kirjutas:Ilmselt rumal küsimus, aga mis litsentsi? Kas see, et nad sobivad sellele autole või on tehas need heaks kiitnud kui külgeriputatava ja GARANTIID mitte muutva detaili. See oli lihtsalt küsimus?
hea küsimus

Postitatud: 20.04.2007 1:55
Postitas Mihkel
Üldiselt Subaru on nii ehitatud, et kui vähemalt WRX-i üritad kasvõi tänavapeal sihipäraselt kasutada on pulgad taga.
Kahjuks uute mudelitega tundub, et tegu rohkem kõvatamise margiga, sest sihipärasel kasutamisel lihtsalt auto laguneb peaaegu kohe.
Mulle vähemalt selline mulje jäänud.
Postitatud: 20.04.2007 9:06
Postitas Ar21
Sellised olid turbomootorid ~10 aastat tagasi, et kannatasid ilma sisu kallale minemata turborõhu olulist tõstmist ja igasugu muud aretamist.
Pealegi sellises foorumis nagu see siin ei tohiks ju mingiks uudiseks olla, et kui tehaseseades autol(mootoril) seadeid muudad ja mingeid vastumeetmeid ei rakenda, siis ressurss väheneb. Mida moodsam mootor seda rohkem.
Tänapäevastel turbomoororitel on nii arenenud mootorijuhtimine ja igasugused ohutus- ja kontrollisüsteemid, et pole enam mõtet mingitel hiiglasuurtel varudel. Ja kui sa need tehaseseaded tasakaalust välja viid, kasvõi ainult temperatuurirežiimid, siis see midagi head ei tähenda.
Milleks toota kallimalt, kui saab ka odavamalt, selline on tootja seisukoht.
Postitatud: 20.04.2007 12:21
Postitas Prommi
Kuudavasti pidid jah subaru kastid üsna nõrgakesed olema. Sellepärast tuleks endale Evo osta.
Postitatud: 20.04.2007 13:36
Postitas henri
Aga kui ma ostan endale tänavasõiduks kõlbliku võistlusauto siis ma eeldan tavalisest suuremat resurssi. Võidusõit on kordades hullem kui 2x rohkem võimsust aeg ajalt kasutada.
Tundub et subarud (ja ka paljud teised) stock kujul ei ole võistlusautod, pigem kuuluvad linnamaasturitega samasse kategooriasse (all show no go). Võimsus on ju mõeldud ainult paberi peal näitamiseks, kes see hull seda tänaval hakkab kasutama

.
Postitatud: 23.04.2007 9:19
Postitas Ar21
Kust otsast Subaru Impreza WRX või STI või Mitsu EVO on võistlusauto ?
Täiesti tänavaautod, mis tänavaautod. Küll keskmisest võimekamad.
Imelik, et nii lihtsaid asju segi aetakse.
Nende asjade baasil ehitatud konkurentsivõimelised võistlusautod maksavad ~1,5 milli (tehase N-rühma masinad).
Üpris loogiline ju, et kui saaks 500-600 tuh. eest "võistlusauto", siis milleks ehitada veel mingeid 1,5 milli maksavaid "ei tea mis asju".
Selliseid tänavalegaalseid autosid, mis sobivad peaaegu 1:1 võistlemiseks, võib ühe käe sõrmedel ülesse lugeda, sest tavaliselt on tegu väikeseeriaga mõnest võistlusmasinast.
Ma ei saa eriti aru suhtumisest, et "tõstan tänavamasinal turborõhku ja panen kangema siduri ning KOONUSÕHUFILTRI" ja ongi konkurentsivõimeline hüper-super võistlussportauto valmis.
Nii lihtsalt need asjad kahjuks ei käi. Minu arvates.
Postitatud: 23.04.2007 9:53
Postitas anti555
siiski tuletaks meelde et evo 5 või 6 sai võtta arvele vaid ralli autona ju või ma eksin?
Postitatud: 23.04.2007 9:58
Postitas Kuuno
samas kui mul on umbes 170kw vms kuidas ma seda kasutada võin?
sõidan otse ja siis vaikselt vajutan gaasi põhja?
100% nõus et tegu ei ole võistlusautoga ja eriti kergesti ta sinna ei saa kah, aga autole antud sportlikke omadusi tahaks ära kasutada
siin ei räägi igastmuudatuste tegemisest sest se on teine rada...
Postitatud: 23.04.2007 11:03
Postitas JDM-San
siiski tuletaks meelde et evo 5 või 6 sai võtta arvele vaid ralli autona ju või ma eksin?
Samuti 7me sai ainult EAL kaudu arvele, kuid see siiski Eesti ARK jama.