4. leht 11-st

Postitatud: 21.04.2007 17:32
Postitas Renn
Nii suur aku sul ikka olla ei saa?
Kui sa Saabi cooleri ette sobitad, oleks mahtunud aku veel kapoti alla ka ära!
Ja "as big as it can be" vahejahuti paigaldamisel poleks see ka seganud!

Postitatud: 21.04.2007 17:54
Postitas junsu
akule läks korralik 50mm2 akukaabel.ja aku ise täitsa tavaline,suht suur jah,terve akualus täis teist :)
ja cooler midagi sarnast,kui kasutajal Siim oli.ehk se 001.tegelt ma ei tea ise ka,miks se kõige suurem vaja osta oli :-D mingi suurusehullustus :oops: :lol:

Postitatud: 21.04.2007 23:30
Postitas booster
müü mulle cooler ära! 5239242

Postitatud: 22.04.2007 9:50
Postitas Renn
junsu kirjutas:akule läks korralik 50mm2 akukaabel.ja aku ise täitsa tavaline,suht suur jah,terve akualus täis teist :)
ja cooler midagi sarnast,kui kasutajal Siim oli.ehk se 001.tegelt ma ei tea ise ka,miks se kõige suurem vaja osta oli :-D mingi suurusehullustus :oops: :lol:
usu mind, jahutusel on selle mootori jaoks SUUR roll!

Postitatud: 22.04.2007 12:37
Postitas Laisu
Renn kirjutas:
junsu kirjutas:akule läks korralik 50mm2 akukaabel.ja aku ise täitsa tavaline,suht suur jah,terve akualus täis teist :)
ja cooler midagi sarnast,kui kasutajal Siim oli.ehk se 001.tegelt ma ei tea ise ka,miks se kõige suurem vaja osta oli :-D mingi suurusehullustus :oops: :lol:
usu mind, jahutusel on selle mootori jaoks SUUR roll!
jah, kuid need keisei coolerid tunduvad olema oma jahutusomaduste poolest rohkem iluasjad, kuigi jah, enamvähem stock masinale käib ka.

Postitatud: 22.04.2007 13:35
Postitas Ragnar
Laisu kirjutas:
Renn kirjutas:
junsu kirjutas:akule läks korralik 50mm2 akukaabel.ja aku ise täitsa tavaline,suht suur jah,terve akualus täis teist :)
ja cooler midagi sarnast,kui kasutajal Siim oli.ehk se 001.tegelt ma ei tea ise ka,miks se kõige suurem vaja osta oli :-D mingi suurusehullustus :oops: :lol:
usu mind, jahutusel on selle mootori jaoks SUUR roll!
jah, kuid need keisei coolerid tunduvad olema oma jahutusomaduste poolest rohkem iluasjad, kuigi jah, enamvähem stock masinale käib ka.
Sa oled sisselaske tempi reaalselt mõõtnud ja võrrelnud sama suurte kärgedega keisei coolerid vs. sinu heade jahutusomadustega cooleritega ??

Postitatud: 22.04.2007 15:47
Postitas Renn
Ragnar kirjutas:
Laisu kirjutas:
Renn kirjutas: usu mind, jahutusel on selle mootori jaoks SUUR roll!
jah, kuid need keisei coolerid tunduvad olema oma jahutusomaduste poolest rohkem iluasjad, kuigi jah, enamvähem stock masinale käib ka.
Sa oled sisselaske tempi reaalselt mõõtnud ja võrrelnud sama suurte kärgedega keisei coolerid vs. sinu heade jahutusomadustega cooleritega ??
Pärast Plasmetil sõidetud 230 km/h km distantsil tagasi jõudes stardialasse oli selgelt näha/tunda, kuidas sisselaske poolne cooleritoru oli jahe, erinevalt turbost-coolerisse minev!
Mina läksin odavama vastupanu teed - parajaks sai tehtud FL Volvo kärg, vannid otsakeevitatud ja torustik roostevabast 60,3 mm materjalist :)

Postitatud: 22.04.2007 15:51
Postitas Mihkel
See küsimus oli ilmselt kasutaja Laisu-le suunatud.
Üldiselt viidake ikka kommenteeritavale lõigule mitte kogu lõigule, et pärast ka teised aru saaks, millest jutt parasjagu käib.

Postitatud: 22.04.2007 19:21
Postitas Laisu
[quote="RagnarSa oled sisselaske tempi reaalselt mõõtnud ja võrrelnud sama suurte kärgedega keisei coolerid vs. sinu heade jahutusomadustega cooleritega ??[/quote]

ei ole mõõtnud ja ei ole vaja ka, sest seda saab aru juba peale vaadates, et need ei ole just kõigeparemad coolerid, näevad välja küll suht kenad. Tihtipeale ei ole ka tuntud tootja coolerid eriti head, nt on konkreetne näide ühe tuntud cooleriga mille tootjanimi algab "G", pealevaadates peaks sobima ka 1000+hp autole, kuid auto millel oli seaalselt ca 500hp olid tõsised probleemid sisselaske tempiga.

Kergema tuuninguga autodele võib neid cooleried panna, kuid kui vähegi rahakott kannatab, siis ei soovita seda. Positiivseks võib pidada neil seda, et hinna ning kvaliteedisuhe on neil paigas.
Aitab OT, kui vaja saab rääkida sellisest asjast PS, mitte risustada kellegi autoteemat.

Postitatud: 22.04.2007 20:22
Postitas junsu
nujah,ei oska kommenteerida.puudub veel igasugune kogemus.

täna mõõtsin ära bensupumba toite,mis oli ~1,8v väiksem,kui akupinge.on seal mingi jubin vahel kuskil,st et on se normaalne,või peaks hakkama juhtmeid vahetama? kuna aku nagunii pagassi tuleb,siis mõtlesin edaspidi võtta toide otse akult ja kasutada praegust toiteotsa relee lülitusvooluna...? :roll:

Postitatud: 23.04.2007 19:40
Postitas junsu
need hädad ei lõpe vist iial :-D

täna laenasin strobo ühe tegelase käest,mis suutis enne süüte paika ajamist lusika nurka visata :kill nagu kellegi karvane käsi segaks koguaeg...aga selle natukesega,mis ta töötas,sai selgeks,et süüde on ikka VÄGA vale,nimelt oli CAS ühe hamba võrra vale.ehk siis hiline.sellest ka 20l/100le bensukulu.vis valemiga ta käis,seda ei oska küll välja mõelda.nüüd siis tõesti CAS keskasendis ja toimetab enamvähem.AGA nüüd jälle kohe uus teema,nimelt oli paisupaagist tosooli üle ajanud,ültse oli ta kuidagi kahtlast värvi.õli oli siiski veel puhas,aga tõenäoliselt on plokikaanetihend otsad andnud :( krt,hetkel pean selle saraga tööl käima,ehk siis igapäevaselt kokku puutuma,mis hakkab üha enam allaandmis mõtteid tekitama...

Postitatud: 28.06.2007 14:08
Postitas junsu
tere :)
kirjutan siis oma seiklustest ka natuke.sai siis kaanetihend päris minema lastud vahelt ja cometic soetatud.pea käis Tõukuris lihvimisel.klapid tehti ka ära(sooveldati+puksid+tihendid)+ survestamised ja müllud:D.peale paari tundi tööd täna hommikul saabus siis lõpuks esimese käivituse aeg...käima läks kohe,küll aga oli kolmepütane.tiksus paarkümmend sekundit...jätsin seisma ja oh üllatust,ilus suur õliloik kanalis :? lähemal uurimisel selgus,et kaane ja ploki vahelt tuleb kurivaim :x turbo poolt küljest kolmanda-neljanda silindri vahekohast.

krt,kaanetihendeid elujooksul kümne ringis juba vahetatud,aga siukest pulli pole veel olnud:S ploki pind oli ka ilus...

ahjaa,metalltihendit ju teist korda enam tagasi panna ei või?? :?: :?:

Postitatud: 28.06.2007 15:24
Postitas RICE BURNER
Kes siis vana kaanetihendit korduvkasutab? Nüüd jooksis õli ilmselt ka kolvi peale ja lõi kepsu kõveraks. :(
Odavam on korralikult ja vastavalt remondimanualile kõike teha.

Postitatud: 28.06.2007 16:00
Postitas junsu
ei nii hull asi pole.silindrisse ilmselt õli ei jõudnud.3 ja 4 silindri küünlad keerasin kohe maha,need olid ilusad vähemalt.kompressioon oli ka olemas ja vähemalt 3-4 võrdne.(teisi ei mõõtnud)

siis läheb tihendikomplektis olev reinz järgmisena vahele :( pole ni rikas,et iga nädal 2,5k eest kaanetihendit osta...

Postitatud: 28.06.2007 17:37
Postitas Renn
mul oli saladuskatte all öeldes tihend ka 2 korda vahel!
kuna Inglismaalt tuli tooaeg Cometic pea 2 nädalat, oli vaja BHRA Finalsiks auto kokku saada;)