4. leht 5-st

Postitatud: 31.10.2008 4:44
Postitas HP
Mihkel kirjutas: Mootorist siis ~ 276kw/375hj ja 510nm kui võtame ülekandekaoks 15%.
DynoMax-is oleks vast 400hj ja 550nm piir kätte saanud (rattast vastavalt vast 350hj ja 480nm),vähemalt kui võrrelda Lada dynotulemuste vahega.
Julgen selle kohapealt vastu vaielda. Kuidas oli teil lahendatud dynomise ajal hetgaaside ventilatsioon. Ladal segas see ju märgatavalt sest torud läksid lõhki ja kindlasti tekitas see summutis vastu surve mida DynoMaxis polnud. Aga eks Valdz teab täpsemalt rääkida.

Postitatud: 31.10.2008 10:40
Postitas Mihkel
Meil oli uks lahti ja heitgaasid läksid otse õue.
Ma millegipärast ei usu, et Indreku autol see heitgaaside ärajuhtimine nii palju mõjutas.
Siis oleks pidanud ju turbo taha ka backpressure tekkima aga vaevalt see kilest voolik seda tekitas.
Ma ei olnud muidugi juures kui see pauk käis, võis ka lihtsalt põlemata kütuse plahvatus olla, kuna segu tal ikka väga rikas.

Meil on väike idee mingi suht uue vabalthingava autoga test teha üks versus teine.
Siis ei ole mõjutavaid tegureid nii palju kui turbokaga.

Postitatud: 31.10.2008 11:55
Postitas Raceboy
Mihkel kirjutas: Meil on väike idee mingi suht uue vabalthingava autoga test teha üks versus teine.
Siis ei ole mõjutavaid tegureid nii palju kui turbokaga.
Sama siin, varsti TKTK düno vs DynoMax vabalthingava ja stock ajuga mõõdetud tulemuste võrdlus.

Postitatud: 31.10.2008 12:56
Postitas collaracer
Ma ei oska muud öelda, kui et väga meeldiv kogemus oli ning inspiratsiooni tuli jälle ämbriga, et antud mootorit edasi arendada.
Ise usun, et suht normaalne tulemus, arvestades seda, et seadistus pole valmis ning mootori endaga pole ju tegelikult suurt midagi tehtud va. surveaste 8,3 ning keraamikaga pinnatud kolvid. (plokikaas standard seisus, nukkvõll standard, sisselaskekollektor standard)

Tänud kõigile, kes antud üritust aitasid läbi viia!

Postitatud: 01.11.2008 14:59
Postitas Miq
Ilus.
Kaks küsimus tekis graafikut vaadates:
1) miks jõud nii moodi astmeliselt tõuseb? mingi resonantsid või seade?
2) miks lõpp nii järsku ära kukub? nukvõll või seade?

M.

Postitatud: 03.11.2008 21:34
Postitas Mihkel
Üks video ka dynomise päevast: http://www.youtube.com/watch?v=Tx6504Ambjs

Postitatud: 05.11.2008 17:46
Postitas RS013
crisp kirjutas:Eks kõik tarmo naabrid ole ka seda meelt :-D
Mina Tarmo naabrina küll naudin neid vahepealseid paugutamisi:D Vanem generatsioon veab suud kõveraks natuke ainult, aga pole probleemi.

Tarmole ja teistele huvilistele garaaži ümber ainult jõudu ja jaksu!

Postitatud: 05.11.2008 19:13
Postitas Mihkel
Tarmo ei suuda jah vahepeal vastu panna autot korra elurajoonis proovida,
mis ei ole muidugi viisakas tegevus ja seda olen üritanud talle ka pidevalt mainida. :-D
Sellepärast peavadki autot olema nn. "tänavalegaalsed" või ise elama kuskil võsavahel kus kedagi ei sega.

Postitatud: 12.11.2008 14:41
Postitas collaracer
RS013 kirjutas:
crisp kirjutas:Eks kõik tarmo naabrid ole ka seda meelt :-D
Mina Tarmo naabrina küll naudin neid vahepealseid paugutamisi:D Vanem generatsioon veab suud kõveraks natuke ainult, aga pole probleemi.

Tarmole ja teistele huvilistele garaa¾i ümber ainult jõudu ja jaksu!
Täitsa nõus, et vanemad inimesed tihtipeale ei saa aru ega taha mõista, miks on vaja taoliste "lollustega" tegeleda ja raha kulutada. Kuid eks igaüks ise teab mis hobi tema jaoks parim on.
Mulle on kodused pannud nö limiidi peale, et pärast 21.00 ei taheta mind väga garaazi lähedal näha.


Aga tänud!

Postitatud: 11.04.2009 19:12
Postitas Mihkel
Täna lasime Tarmoga Corolla torud korra puhtaks.
Naeratus tuli taaskord näole, kui see turbo boosti üles lajatas :-D

Järgmine laupäev saab ehk mingi aja ka teada, mis praeguses seisus välja sõidab.

Postitatud: 17.04.2009 17:36
Postitas Mihkel
Viimane test täna lõuna ajal slicki moodi rehviga näitas, et kannatab vast hommsel üritusel antud confis sõita küll.

Tarmo vist ei ole julgenud boosti all veel gaasi päris põhja vajutada :-D

Postitatud: 17.04.2009 19:07
Postitas Ragnar
Peab vist ikka homme kaema tulema Haapsallu :)

Postitatud: 17.04.2009 22:35
Postitas Moss
Piidlesin ka seda pilli ükspäev. Täista segane pill ikka, tahaks hj/kg suhet teada.

Postitatud: 18.04.2009 19:55
Postitas Mihkel
Auto kaalub mälu järgi tiba üle 900kg ja stendis oli vist 0.9bar juures pooliku seadega 370hj.

Täna sai ka esimesed tuleristsed tehtud. Esimene aeg 13.9 oli väike pettumus aga pole vast hullu kui 1-2 käik lõpuni tühja ja 3.-mas käik 2 korda mööda panna :)

Päeva parimaks ehk teine sõit ajaks tuli meil 13.08 @ 187.5km/h mis näitab, et hea pidamisega sõidaks see auto ilmselt praeguses konditsioonis 12s algust.
Lisaks kummitasid meid veel räiged trigger spiked/errorid.

PerformanceBox-i logi järgi oli 60 jala (18.3m?) aeg selles sõidus 2.7s.

Oleks alla 13s aja ka ilmselt kätte saanud, kuna käisime peale teist katset kõrvalrajal seadet muutmas, üle 5000 pöörde oli segu 10.3 põhimõtteliselt.
Saime segu ilusti terves ulatuses enamvähem 12.0 tuuri ja kurat viimasel logimissõidul, et veenduda, kas kõik on ok lendas 3-manda käigu pealt käigukast raginaga laiali.

Enne saime ühe sõidu 2 ja 3 käik järjest ilma trigger erroriteta, siis oli tunda kuidas auto liigub.
99% sõitudest olid triger errorid sees ja auto katkus pidevalt, ka 13.0 sõidu ajal.
Peab selle trigger errorite teemaga esimese asjana tegelema hakkama.
Käigukasti purunemist ei osanud küll ette oodata, kuna leidsime, et enne on palju rohkem nõrku lülisid. :)

Postitatud: 18.04.2009 20:58
Postitas mart154
Mihkel kirjutas:Auto kaalub mälu järgi tiba üle 900kg ja stendis oli vist 0.9bar juures pooliku seadega 370hj.

Täna sai ka esimesed tuleristsed tehtud. Esimene aeg 13.9 oli väike pettumus aga pole vast hullu kui 1-2 käik lõpuni tühja ja 3.-mas käik 2 korda mööda panna :)

Päeva parimaks ehk teine sõit ajaks tuli meil 13.08 @ 187.5km/h mis näitab, et hea pidamisega sõidaks see auto ilmselt praeguses konditsioonis 12s algust.
Lisaks kummitasid meid veel räiged trigger spiked/errorid.

PerformanceBox-i logi järgi oli 60 jala (18.3m?) aeg selles sõidus 2.7s.

Oleks alla 13s aja ka ilmselt kätte saanud, kuna käisime peale teist katset kõrvalrajal seadet muutmas, üle 5000 pöörde oli segu 10.3 põhimõtteliselt.
Saime segu ilusti terves ulatuses enamvähem 12.0 tuuri ja kurat viimasel logimissõidul, et veenduda, kas kõik on ok lendas 3-manda käigu pealt käigukast raginaga laiali.

Enne saime ühe sõidu 2 ja 3 käik järjest ilma trigger erroriteta, siis oli tunda kuidas auto liigub.
99% sõitudest olid triger errorid sees ja auto katkus pidevalt, ka 13.0 sõidu ajal.
Peab selle trigger errorite teemaga esimese asjana tegelema hakkama.
Käigukasti purunemist ei osanud küll ette oodata, kuna leidsime, et enne on palju rohkem nõrku lülisid. :)
No see kast pidi juba minemas olema.
Korras G260 lõhkumiseks on natuke rohkemat vaja ;)