4. leht 50-st
Postitatud: 17.09.2009 9:29
Postitas RS013
Kui autol ei ole lambdat vaid gaaside tööd juhib EGR, kas siis saab vajamineva signaali rõhukella jaoks kätte ka sealt?
Postitatud: 17.09.2009 11:32
Postitas Miq
sulle võiks lausa mingi auhinna anda selle küsimuse eest
Lambda, EGR ja rõhukell ei ole küll nii seotud kui sa ette kujutad.
Postitatud: 17.09.2009 12:13
Postitas RS013
Auhind vastuvõetud
Pidasin segukella silmas.
Postitatud: 17.09.2009 15:40
Postitas Miq
EGR'i kohta võid googledada, saad ehk õiget aimu mis see on.
Segu kella jaoks on siiski lambdat vaja.
Postitatud: 20.09.2009 15:53
Postitas junsu
panen siis ka ühe küsimuse. copy-paste TQHQ
keerasin oma autu tagurtades raksuva silla kaane maha ja uurisin, mis seal toimub. visuaalselt siis kõik OK, magnet puhas.
õli mis välja tuli oli vääga paks ja suht must. leidsin riiulist MOTUL GEAR 300 75W-90 potskad, taha oli veel kirjutatud jutt API GL-4, GL-5, MIL-L-2105 D. kallasin siis selle praegu sinna sisse. nimetame seda siis esialgu silla loputamiseks
(õige õli siis miski 80w90)
kuna se just päris õige õli sinna pole, siis huvitakski, et kui sellega nüüd ~1000km maha sõita, kas keerab midagi nihu ka? või peaks järgmine liigutus olema õige õli sissevalamine?
potska taha oli eestikeeles veel jutt, et ei sobi piiratud libisemisega difritele. kuna mul säärane asi ka olemas, siis mis juhtub? kas lihtsalt ei tööta või keerab midagi tuksi?
aitähh
Postitatud: 21.09.2009 16:17
Postitas junsu
või mis?
Postitatud: 21.09.2009 16:31
Postitas Mihkel
Oleneb mis tüüpi piiratud libisemisega differ sul on.
Kui ketastega, siis LS lisandi puudumisel kuluvad kettad väga kiiresti ära, kuigi lukustuseffekt peaks veidi parem olema kui õige õliga.
Kui see piiratud libisemise osa välja jätta siis vast 1000km jooksul ei juhtu selle diffriga suurt midagi.
Kuid ketasluku puhul vahetaks mina selle õli välja LS lisandit sisaldava õli vastu.
BP-l on näiteks väga soodsa hinnaga LS õli saada.
Postitatud: 22.09.2009 17:33
Postitas junsu
tänud Mihkel
nüüd alles avastasin, et MOTUL`il ka selline asi nagu 90PA olemas, mis siis piiratud libisemisega silda. krt, 3a motuli märjukestega tegelenud, ja ikka vaja veel õppida

Postitatud: 30.09.2009 14:25
Postitas Rain573
Küsiks siis sellise küsimuse, et mida teeb by-bass klapil tugev/nõrk vedru?
Mis siis juhtub kui vedru on liiga nõrk?
Mis siis juhtub kui vedru on liiga tugev?
Postitatud: 30.09.2009 14:39
Postitas Carshop.ee
Rain573 kirjutas:Küsiks siis sellise küsimuse, et mida teeb by-bass klapil tugev/nõrk vedru?
Mis siis juhtub kui vedru on liiga nõrk?
Mis siis juhtub kui vedru on liiga tugev?
Kui liiga nõrk siis võib lekkima hakata. Kui liiga tugev siis ei pruugi piisavalt kauaks avaneda, et tagasitulevat õhku välja lasta.
Postitatud: 01.10.2009 0:19
Postitas tynt
Mul on ka rumal küsimus. Kust te omad kütuselati toorikud ostate? Carshop-is on uhke AEM latt aga minu meelest on 690.- hind liiga krõbe. Kas keegi tagasihoidlikumat latti ka müüb?
Postitatud: 02.10.2009 21:50
Postitas Raul_A
Hellou.
Mul äiapapal 97a vw caddy 1.9 SDI. Ilma turbota.
Kas 1.9 TDI turbot on antud masinale väga keeruline peale pista või on tegemist rohkem "võta ja pane" süsteemidega? Mis selleks vaja?
Abiks oleks isegi see, kui näeksin kuidagi sdi ja tdi mootorite jooniseid. Oskab keegi aidata kasvõi mingite linkidega?
Tänades Raul_A
Postitatud: 04.10.2009 0:57
Postitas TURBOLOVER
No nyyd vist on minu kord!!!
Kysimus järgmine:
Kas keegi on võrdlend sr20de ja sr20det väljalaske kollektori kinnitusi.
Nimelt soovix ka proovida primera turbotamist aga esijalgu suhteliselt ökolt ehk siis alustax metallist kaanetihendi ja s14 vl.kollektoriga muidugi vaid juhul kui see sinna istub !
Postitatud: 04.10.2009 1:07
Postitas telerex
kinnitused on samad.
Postitatud: 04.10.2009 2:11
Postitas TURBOLOVER
telerex kirjutas:kinnitused on samad.
thanx !
