4. leht 5-st
Postitatud: 04.01.2008 1:28
Postitas Mihkel
Ma arvan, et oma tervise huvides tasuks tal näiteks Haapsalu lennuväli valida seadistamiseks

Postitatud: 04.01.2008 10:35
Postitas Kuuno
Mihkel kirjutas:Ma arvan, et oma tervise huvides tasuks tal näiteks Haapsalu lennuväli valida seadistamiseks

minu tervise huvides võiks esialgu dynosse minna :D
Postitatud: 26.05.2009 20:09
Postitas tann15
Kaugel siis auto tegemine on?
Postitatud: 26.05.2009 22:02
Postitas jeff01
Kui igal juhul R4 ja olulised on kaal ja töömaht siis porsche 944S2 kolme liitrine alumiiniumist mootor

Postitatud: 29.05.2009 0:53
Postitas Marko
Paraku ei jõua kolme masinat ajaliselt kui finantsiliselt korraga ehitada. Astra plaan ei ole maha maetud vaid on tuleviku tegemine. Paistab kui heaks saab originaal 2.0 mootori teha, võimalik et kasutan sama isendit.
Postitatud: 31.07.2009 1:29
Postitas Marko
Postitatud: 31.07.2009 19:00
Postitas rosco
Tuleb siis väike "võidujooks". Ühe ascona 4wd tegemine täpselt sama kaugel,nagu sul astral hetkel.
Postitatud: 01.08.2009 13:37
Postitas birdshit
Jälgin põnevusega!
Postitatud: 03.08.2009 22:49
Postitas Robo
VTF have you done----you bastard !!!

Postitatud: 03.08.2009 22:57
Postitas Marko
Ei ole mingisugust võidujooksu. Võtan asja väga rahulikult, enne suuri külmasi tahaksin ainult kere valmis saada.
Seda projekti toetab omalt poolt
www.kasutatud-varuosad.ee ja ettevõtmise plaan on suuremahuline.
Tänase päeva seisuga peaks masin ainult kere poolest Astra F jääma.
Esisild
Omega B tulemüür, kardaanitunnel ja osaline põhjaplekk.
Astra F sillatalale lisab Omega mootori kinnitused ja talade tugevduse.
Omega B amordid
Astra F Caravani vedrud
Omega B rummud
Vectra B õõtsad
Vectra B roolilatt
Omega B 3.0L MV6 käigukast
C20XE turbotatud mootor
jne
Tagasild
Calibra tagumine põhjaplekk
Calibra sillatala
Omega B õõtsad
Omega B rummud
Calibra 4x4 amordid
Astra F Caravani vedrud
Omega B 3.0L MV6 LSD differ
Omega B 3.0L MV6 poolteljed
Calibra kütusepaak
Omega kardaan mis on kohandatud vastavalt masinale
jne
Enamus detailid plaanin liivapritsiga puhtaks teha ja korralikult värvida
Suhteliselt tüütu ja ebameeldiv on sellist nn plekkide koorimist teha, jupid vajavad veel parajaks lihvimist. Peale uue tulemüüri paika sobitamist tekib ilme uuest kapotialusest
Mootori liigutan ~40cm salongi poole võrreldes eelneva seisuga.
Kasutusele võtan Omega B kliimaseade ja pedaalid ning salongi sportlikuma ilme saavutamiseks Astra G armatuuri.

Postitatud: 03.08.2009 23:10
Postitas Mardo
sillaosade värvimisel kasuta kindlasti pulbervärvi või kuidas sa plaanisid?
Postitatud: 04.08.2009 0:14
Postitas citizen
Jõudu tööle, vähemalt igav ei hakka
Endal ka põhimõtteliselt sama tee läbi käidud

Postitatud: 04.08.2009 8:12
Postitas erik
Mardo kirjutas:sillaosade värvimisel kasuta kindlasti pulbervärvi või kuidas sa plaanisid?
Pulbervärv ei kõlba absoluutselt sillaoasde värvimiseks.
Ainult kahekomponentne tööstuse või veoki raami värv peab auto all vastu.
Postitatud: 04.08.2009 9:16
Postitas mart154
Mardo kirjutas:sillaosade värvimisel kasuta kindlasti pulbervärvi või kuidas sa plaanisid?
Et esimese kivitäkke peale kogu see kama lahti tuleks sealt ja roostet hakkaks alla koguma?
Showautodel võid jah pulbriga värvida, pärisellu see ei kõlba.
Postitatud: 04.08.2009 9:19
Postitas Raceboy
Ma lasin 3a tagasi amordipüstakud liivapritsist läbi ja seejärel pulbervärvimisse, siiani pole mitte mingit kivitäket ega roostet. Kuna auto praegu pukkidel, siis nimme hiljuti uurisin, kas kuskilt pulber pinnalt lahti tulema hakanud vms pole. Midagi.
Usun, et paljuski on asi pinnatöötluses enne värvimist ja selles, kui suurt kivirahet taluma peab.