4. leht 18-st
Postitatud: 26.04.2005 23:47
Postitas Silwer
Xjan kindlasti oskab...

Postitatud: 27.04.2005 0:15
Postitas Ragnar
nagu ma aru saan tulevad siis 1000cc pihustid, aga turbo jääb stock ? on see orig. turbo siis tõesti nii tootlik ja hää ?
Postitatud: 27.04.2005 9:24
Postitas Audiophile
nagu ma aru saan tulevad siis 1000cc pihustid, aga turbo jääb stock ? on see orig. turbo siis tõesti nii tootlik ja hää ?
Kas tõesti jääb originaal turbo? Ma ei ole küll eriline supraspets aga fuel management ja 1000 cc lõhnab pigem 800 hj järele. Originaal turbo aga maksimum 350hj. Äkki kommenteerid? Või teed ikkagi hübriidi? Kas originaalturbo mitte äkki keraamiliste labadega ei ole?
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayI ... gory=33742
Max
Postitatud: 27.04.2005 9:52
Postitas Paap
Kui kõik muu nüüd ideaalselt hea oleks jne, siis jutud räägivad, et originaaliga peaks 4-500(mootorist)hp välja pigistama. Aga põhjus mix asjad varuga on...et proovib, sõidab nati see suvi ja kui lahjaks jääb siis talvel peab suurema turbo peale panema!
Postitatud: 17.05.2005 14:29
Postitas Paap
...ja lõpuks ometi
viimane kast träni kokku lappimiseks...
http://img130.echo.cx/img130/6165/16yt1.jpg
http://img130.echo.cx/img130/1888/25ec.jpg
ei ole küll JE, nagu algselt plaanitud aga CP pidid isegi paremad olema!
Natuke on muutunud plaanid!
Tänaseks siis kogu kraam koos ja hakkab kokku lappima.
Kui mootor koos siis ja sissesõit tehtud siis hakkab järgmisi asju installima:
Tatech aju
http://www.sohva.org/~tikkis/
660cc pihustid, lisa bensupump, surve regulaator
ja kooralik nos süsteem, vähemalt +200hp.
Üle jäävad/Müüki lähevad:
Lexuse õhulugeja.
Turbo rõhu kruvi.
Postitatud: 18.05.2005 1:03
Postitas porkee
Selle auto ehitamisel oled korduvalt väga õigeid otsuseid langetanud ja eriti viimased

.
Peaks olema suure potensiaaliga ja vastupidav tulemus.
Respect,
Porkee
Postitatud: 18.05.2005 1:10
Postitas Paap
porkee kirjutas:Selle auto ehitamisel oled korduvalt väga õigeid otsuseid langetanud ja eriti viimased

.
Selle kohta ütleks ainult; Suured tänud ES-Tuning Team ile.
porkee kirjutas:Peaks olema suure potensiaaliga ja vastupidav tulemus.
Seda loodan ise ka.
Postitatud: 18.05.2005 11:47
Postitas xjan
eh, sina siis :D, nüüd ma tean kelle jaoks ma soomlasi taga utsitan, et sequential nos management valmiks. Kui aega, astu läbi meie juurest lähipäevil ja näed mis sind ees ootab

Postitatud: 22.05.2005 21:35
Postitas Hylas
illustreeriks natuke teemat:
graafikus siis mustaga before ja punasega after
Kaanega siis ainult 3angle valve job, ja natuke porditud, sisselaske short-side tiba sujuvamaks ja ülejäänud kanal lihtsalt valujääkide koristamine ning , väljalaskega ainult pind siledaks ja tiba poleeritud
teise pildi peal töödeldud sisselaske kanal.

Postitatud: 23.05.2005 10:20
Postitas Silwer
Very nice...
Postitatud: 27.05.2005 13:00
Postitas Paap
Postitatud: 27.05.2005 14:38
Postitas Silwer
Kena, ma tegelesin eelmine nädalavahetus sarnase asjaga:
http://www.contimer.ee/doc/BMW325i/2,8/HPIM3817.JPG
Oleks kah pidanud ploki punaseks värvima...

Postitatud: 11.06.2005 13:25
Postitas riceboy
Palju saada loodate? Kõige tugevam projekt vist siin foorumis....??
Postitatud: 11.06.2005 22:00
Postitas Paap
Postitatud: 13.06.2005 11:02
Postitas Ahwen
Moto peal ja kõik funkab?