4. leht 7-st
Postitatud: 01.03.2007 11:40
Postitas Mihkel
Mulle jäi see kollektori seletus veidi arusaamatuks.
Hondal on originaalis VTEC turbomootor olemas?
Postitatud: 01.03.2007 12:40
Postitas umka
Mihkel kirjutas:Mulle jäi see kollektori seletus veidi arusaamatuks.
Hondal on originaalis VTEC turbomootor olemas?
Ei, Honda turbomootoreid ei tee, lihtsalt see 1.5 VTEC oma väljalaskekollektor soobis siia, kuna lühem kui originaal!
Postitatud: 01.03.2007 13:04
Postitas Mihkel
Ja vahele on tehtud üleminek turbiini jaoks?
Need Volvo pihustid otsa ei saa?
Kus kohas on turbiin kokku lastud panna ja tasakaalustatud?
Postitatud: 01.03.2007 13:20
Postitas umka
Mihkel kirjutas:Ja vahele on tehtud üleminek turbiini jaoks?
Need Volvo pihustid otsa ei saa?
Kus kohas on turbiin kokku lastud panna ja tasakaalustatud?
1. Täpselt nii, juurde olid keevitatud flansid
2. Siiamani töötavad, Volvol peaaegu samapalju KW
3. Turbiini mõlemad osad olid tutikad, tellitud, kokkupandud ja tasakaalustatud olid Leedus, nii palju kui mina tean, see Leedu turboman ainuke Baltikumis kes sellega tegeleb.
Postitatud: 07.05.2007 11:46
Postitas umka
Kepsud EAGEL
Kolvid Wiseco
Mootori blokk D16Z6, blokipea D16Y8 VTEC

Postitatud: 28.12.2007 11:35
Postitas umka
Eile tulime Leedu Dynost tagasi, ja toin kaasa sellise paberi
Selline talvine handmade intake

votab ara 23HP ja 20 NM, punane joon graafiku peal

Postitatud: 17.03.2008 20:22
Postitas umka
Postitatud: 17.03.2008 23:07
Postitas kristo.sy
üks küsimus vaid:et nagu näha dyno graafiku pealt,et 6500 põõrde peal on pidu läbi..aga kui tegemist doch vtec-iga siis sellel on põõrde mängu veel pikalt minna..sõbra vabalt hingav käib 8400 ilusti välja..
kas siis mootori mitte nii õelda piitsa anmise eest on see 6500 peal

Postitatud: 18.03.2008 9:41
Postitas umka
kristo.sy kirjutas:üks küsimus vaid:et nagu näha dyno graafiku pealt,et 6500 põõrde peal on pidu läbi..aga kui tegemist doch vtec-iga siis sellel on põõrde mängu veel pikalt minna..sõbra vabalt hingav käib 8400 ilusti välja..
kas siis mootori mitte nii õelda piitsa anmise eest on see 6500 peal

Vastus on lihtne, mul on väike turbo mis võib puhuda 220-230HP 0.85BARi juures, mul on 0.75bar. Lihtsalt sellle rõhu juures turbo ei saanud rohkem midagi näitada
Ja mu mootor D16 kus saab 7000p/min, sinu sõbral B16

Postitatud: 19.03.2008 0:47
Postitas alex@crx
kristo.sy kirjutas:üks küsimus vaid:et nagu näha dyno graafiku pealt,et 6500 põõrde peal on pidu läbi..aga kui tegemist doch vtec-iga siis sellel on põõrde mängu veel pikalt minna..sõbra vabalt hingav käib 8400 ilusti välja..
kas siis mootori mitte nii õelda piitsa anmise eest on see 6500 peal

Temal on SOHC ju
Postitatud: 19.03.2008 10:08
Postitas umka
AGA sinul on DOHC

Postitatud: 29.03.2008 19:15
Postitas umka
Denso Platinum kuunlad vahetatud Denso Iridium Power'i vastu

Postitatud: 02.04.2008 15:57
Postitas umka
Tagumised ketaspidurid

Postitatud: 02.04.2008 17:14
Postitas alex@crx
Varem temal olid muidu trummelpidurid taga, nüüd ketad. Sai tagasilla Civic VTi autost, silla kap. remont ka tehtud.
Postitatud: 04.04.2008 9:13
Postitas Joel
Nii väikest ketast ma pole veel näinud. Liiatigi veel perforeeritud varianti. Kerge auto on ikka kihvt asi...