4. leht 7-st

Postitatud: 01.03.2007 11:40
Postitas Mihkel
Mulle jäi see kollektori seletus veidi arusaamatuks.
Hondal on originaalis VTEC turbomootor olemas?

Postitatud: 01.03.2007 12:40
Postitas umka
Mihkel kirjutas:Mulle jäi see kollektori seletus veidi arusaamatuks.
Hondal on originaalis VTEC turbomootor olemas?
Ei, Honda turbomootoreid ei tee, lihtsalt see 1.5 VTEC oma väljalaskekollektor soobis siia, kuna lühem kui originaal!

Postitatud: 01.03.2007 13:04
Postitas Mihkel
Ja vahele on tehtud üleminek turbiini jaoks?
Need Volvo pihustid otsa ei saa?
Kus kohas on turbiin kokku lastud panna ja tasakaalustatud?

Postitatud: 01.03.2007 13:20
Postitas umka
Mihkel kirjutas:Ja vahele on tehtud üleminek turbiini jaoks?
Need Volvo pihustid otsa ei saa?
Kus kohas on turbiin kokku lastud panna ja tasakaalustatud?
1. Täpselt nii, juurde olid keevitatud flansid
2. Siiamani töötavad, Volvol peaaegu samapalju KW
3. Turbiini mõlemad osad olid tutikad, tellitud, kokkupandud ja tasakaalustatud olid Leedus, nii palju kui mina tean, see Leedu turboman ainuke Baltikumis kes sellega tegeleb.

Postitatud: 07.05.2007 11:46
Postitas umka
Kepsud EAGEL
Kolvid Wiseco
Mootori blokk D16Z6, blokipea D16Y8 VTEC :badgrin:
Pilt
Pilt

Postitatud: 28.12.2007 11:35
Postitas umka
Eile tulime Leedu Dynost tagasi, ja toin kaasa sellise paberi
Pilt


Selline talvine handmade intake :roll: Pilt
votab ara 23HP ja 20 NM, punane joon graafiku peal :!:

Postitatud: 17.03.2008 20:22
Postitas umka
Votsime esipidurid Nissan GT-r'st, tahtsime et sobiks veljedele 15', vist tuli hasti valja.
Plus panime coiloverKits NEX GT-Type


Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt
[quote="Umka"]Pilt
Pilt
Pilt

Postitatud: 17.03.2008 23:07
Postitas kristo.sy
üks küsimus vaid:et nagu näha dyno graafiku pealt,et 6500 põõrde peal on pidu läbi..aga kui tegemist doch vtec-iga siis sellel on põõrde mängu veel pikalt minna..sõbra vabalt hingav käib 8400 ilusti välja..
kas siis mootori mitte nii õelda piitsa anmise eest on see 6500 peal :?:

Postitatud: 18.03.2008 9:41
Postitas umka
kristo.sy kirjutas:üks küsimus vaid:et nagu näha dyno graafiku pealt,et 6500 põõrde peal on pidu läbi..aga kui tegemist doch vtec-iga siis sellel on põõrde mängu veel pikalt minna..sõbra vabalt hingav käib 8400 ilusti välja..
kas siis mootori mitte nii õelda piitsa anmise eest on see 6500 peal :?:
Vastus on lihtne, mul on väike turbo mis võib puhuda 220-230HP 0.85BARi juures, mul on 0.75bar. Lihtsalt sellle rõhu juures turbo ei saanud rohkem midagi näitada :roll:
Ja mu mootor D16 kus saab 7000p/min, sinu sõbral B16 ;)

Postitatud: 19.03.2008 0:47
Postitas alex@crx
kristo.sy kirjutas:üks küsimus vaid:et nagu näha dyno graafiku pealt,et 6500 põõrde peal on pidu läbi..aga kui tegemist doch vtec-iga siis sellel on põõrde mängu veel pikalt minna..sõbra vabalt hingav käib 8400 ilusti välja..
kas siis mootori mitte nii õelda piitsa anmise eest on see 6500 peal :?:
Temal on SOHC ju

Postitatud: 19.03.2008 10:08
Postitas umka
AGA sinul on DOHC :p

Postitatud: 29.03.2008 19:15
Postitas umka
Denso Platinum kuunlad vahetatud Denso Iridium Power'i vastu
Pilt

Postitatud: 02.04.2008 15:57
Postitas umka
Tagumised ketaspidurid
Pilt

Postitatud: 02.04.2008 17:14
Postitas alex@crx
Varem temal olid muidu trummelpidurid taga, nüüd ketad. Sai tagasilla Civic VTi autost, silla kap. remont ka tehtud.

Postitatud: 04.04.2008 9:13
Postitas Joel
Nii väikest ketast ma pole veel näinud. Liiatigi veel perforeeritud varianti. Kerge auto on ikka kihvt asi...