4. leht 21-st

Re: MB W202 '94 3.0td OM606 - erxx

Postitatud: 23.02.2015 0:21
Postitas erxx
arts24h kirjutas:Mis mõõdus üleminekuid kasutasid väljalaske kollektoril?
Mõtled neid runnerite algusi flantsi küljes? Need on 60,3-33,7 ja torud ise 42,4. Olid 60,3-42,4 üleminekud ka aga need jäävad liiga lauged. Nendel 33,7mm tuleb otsast maha lõigata et 42,4 toruga kokku läheb ja jääb täitsa hea.

Re: MB W202 '94 3.0td OM606 - erxx

Postitatud: 23.02.2015 10:32
Postitas arts24h
Hakkan ka ilmselt varsti 606 kollet tegema siis jääb natuke vaeva vähemaks.

Re: MB W202 '94 3.0td OM606 - erxx

Postitatud: 23.02.2015 12:40
Postitas erxx
arts24h kirjutas:Hakkan ka ilmselt varsti 606 kollet tegema siis jääb natuke vaeva vähemaks.
606 mehi tuleb nagu seeni pärast vihma. :-D 3.2 asemele?

Re: MB W202 '94 3.0td OM606 - erxx

Postitatud: 24.02.2015 10:54
Postitas arts24h
Esialgu endale ei tee :D Pole seda 3,2 veel viimase piirini ajanudki. Aga diislid on päris huvitavad küll.

Re: MB W202 '94 3.0td OM606 - erxx

Postitatud: 08.03.2015 1:30
Postitas erxx
Soovitage normaalset EGT kella, 30 eurine hiinakas töötas 2 päeva väga hästi, ostaks seekord kvaliteetsema jupi.

Re: MB W202 '94 3.0td OM606 - erxx

Postitatud: 08.03.2015 11:55
Postitas turbo diisel
Sattus üks paljudes praakidest sulle, mul odav hiinakas juba aasta töötanud. Jämedalt näeb temperatuuri ära, kuid täpsust neist loota pole. Autometer kellad on täitsa ok.

Re: MB W202 '94 3.0td OM606 - erxx

Postitatud: 08.03.2015 12:04
Postitas KaroK
http://shop.vems.hu/catalog/roundv2-wbo ... p-166.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Pilt

Re: MB W202 '94 3.0td OM606 - erxx

Postitatud: 08.03.2015 12:41
Postitas erxx
Mul widebandiga pole midagi teha, võiks olla ainult temp. Kui keegi müüb sellist kaupa, siis võib kirjutada PS-i, oleks vaja kella koos anduriga. Veel oleks vaja kahte õliradikat, võib ka neid PS pakkuda.

Re: MB W202 '94 3.0td OM606 - erxx

Postitatud: 13.03.2015 2:03
Postitas erxx
Paaril õhtul jälle kollektorit teinud, veel vaja wastegate torud teha ja siis juba lõplikult kokku.

Pilt

Pilt

Eelmine variant ka kõrval. Pildi järgi on originaal ka kõver nagu banaan. :-D

Pilt

Pilt

Re: MB W202 '94 3.0td OM606 - erxx

Postitatud: 14.03.2015 10:45
Postitas turbo diisel
Päris asjalik kolektor, see peaks ikka tunduvalt paremini hingama kui originaal :) See vahe adapter võiks teoorias om605 kolde otsa ka istuda ju :? Kui see flants üle jääb võid mulle privasse kirjutada, saame ehk mingi diili teha.


Sven

Re: MB W202 '94 3.0td OM606 - erxx

Postitatud: 15.03.2015 15:18
Postitas jeff01
Mind väga huvitab kuidas stock TD käituks kui nende kohutavad küünlajad asendada eraldatud runneritega almoust equal lenght koldega muid asju muutmata. Kas Lag pikeneks ja HP/NM tõuseks? Mille kuradi pärast need stock turbodiislite kolded nii kuradikohutavad tehakse ma lihtsalt ei mõista :roll:

Re: MB W202 '94 3.0td OM606 - erxx

Postitatud: 15.03.2015 16:13
Postitas erxx
jeff01 kirjutas:Mind väga huvitab kuidas stock TD käituks kui nende kohutavad küünlajad asendada eraldatud runneritega almoust equal lenght koldega muid asju muutmata. Kas Lag pikeneks ja HP/NM tõuseks? Mille kuradi pärast need stock turbodiislite kolded nii kuradikohutavad tehakse ma lihtsalt ei mõista :roll:
Originaalkollektor on 130kw jaoks rohkem kui piisav, kui mul tuli läbi selle küünlajala 280kw siis ei saa insenere küll milleski süüdistada. :-D Originaalturbo kuumakoda on silma järgi umbes 3-4cm2, igatahes hx35 superi 8 koda oli täielik monstrum selle kõrval.

Re: MB W202 '94 3.0td OM606 - erxx

Postitatud: 16.03.2015 15:45
Postitas karel
jeff01 kirjutas:Mind väga huvitab kuidas stock TD käituks kui nende kohutavad küünlajad asendada eraldatud runneritega almoust equal lenght koldega muid asju muutmata. Kas Lag pikeneks ja HP/NM tõuseks? Mille kuradi pärast need stock turbodiislite kolded nii kuradikohutavad tehakse ma lihtsalt ei mõista :roll:
Suure läbimõõduga, võrdse pikkusega torudest kollektor oleks kahtlemata parema voolavusega ja annaks lõpks ka suuremaid võimsusnumbreid. Seevastu... jämedalt öeldes on nii, et kui väljalaskekollektori siseruumala suurendada 5x, väheneb turbolaaduri turbiinile rakenduv energia 2x. Just see energia sunnib turbiini ringi käima ja sisselaskesse ülerõhku tootma. Muidugi, kui boost juba üleval on, siis pole see energia enam oluline, õigemini tuleb seda läbi wastegate juba välja lasta. Diiselmootoriga tänavasõidukilt ootame üldiselt ikka kohest spoolimist ja tugevat pöördemomenti juba madalatel pööretel. Seetõttu ongi neil valdavalt minimaalse pikkuse ja siseruumalaga malmkollektorid. Selliseid on ka odav toota, mis on samuti autotootjale meelepärane :-D
Vähe detailsemalt saab lugeda siit, "principles of pulse turbocharging" peatükist:
https://books.google.ee/books?id=oLhKBg ... gy&f=false" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: MB W202 '94 3.0td OM606 - erxx

Postitatud: 17.03.2015 21:20
Postitas turbo diisel
Om605 mootril on mõõdetud hetkeline vastusurve enne turbot kuni 2.5 bar, wastgate avanemisel see küll vähes, kuid oli ikka märgatavalt suurem,kui boost. Vabam kolle ja summuti teevad selle niigi üliväikse turbo elule veelgi kiiremini lõpu.

Re: MB W202 '94 3.0td OM606 - erxx

Postitatud: 18.03.2015 13:28
Postitas ahto42
Aga vb see takistus tehtud gaaside liikumise kiiendamiseks enne labasid. See pm nagu veevooliku otsa kinni pigistamise, surve suureneb, läbilaske maht küll väheneb, aga takistuse tagant väljumiskiirus on suurem. Võin ka eksida aga see oli MHO