4. leht 9-st
Postitatud: 30.03.2007 12:20
Postitas wa666ou
Mihkel, lihtsalt toru külge panemisest pole tolku. See veel ei tee by-passiks. Õhk peab mööda seda toru ikkagi kuhugi minema ju...
Postitatud: 30.03.2007 16:21
Postitas Mihkel
No ma eeldasin, et sa seda ikka tead, et by-pass õhu enne turbot tagasi suunab.
Selles pole nagu ju mitte midagi keerulist.
Originaalis peaks ju sul ka sama süsteem olema.
See toru on ikkagi by-pass-iks tegemiseks mitte hääle muutmiseks!
Postitatud: 30.03.2007 20:10
Postitas wa666ou
Mihkel kirjutas:No ma eeldasin, et sa seda ikka tead, et by-pass õhu enne turbot tagasi suunab.
Selles pole nagu ju mitte midagi keerulist.
Originaalis peaks ju sul ka sama süsteem olema.
See toru on ikkagi by-pass-iks tegemiseks mitte hääle muutmiseks!
Jah, tean ikka. Kuid selle klapiga kaasa tulnud paberite järgi on sellel torul just hääle muutmise eesmärk.
See selleks.
Mis moodi ma õhu sealt IC juurest turbo juurde viin? Panen samamoodi klambritega ja silikoonlõdvikutega toru külge mingi teise toru/vooliku, mis peaks u pool meetrit pikk olema, ja suunama tagasi turbo ette.
Probleem ka selles, et õhifiltri ja turbo vaheline toru pole just kõige ideaalsem, et sinna midagi külge panna.
Aga eks ma midagi nuputan.
Postitatud: 30.03.2007 20:50
Postitas Renn
sul töötab BOV ju preagu nagu peaks - segu lööb rikkaks ja häält teeb ka?
milleks töötavat süsteemi rikkuda?
kui tahad tsirkuleerivaks, by-passiks ümber teha pead vaeva nägema, kuid kas kasu sellest on, on omamoodi küsimus...
Rene
Postitatud: 30.03.2007 21:20
Postitas wa666ou
Rene, ma lihtsalt mõtlesin proovida, kuidas by-passina töötaks.
Ma polegi su Audit veel näinud.
Rikas segu võib hetkel olla seotud ka sellega, et lambda andur on läbi kärsanud.
Postitatud: 31.03.2007 18:11
Postitas Renn
wa666ou kirjutas:Rene, ma lihtsalt mõtlesin proovida, kuidas by-passina töötaks.
Ma polegi su Audit veel näinud.
Rikas segu võib hetkel olla seotud ka sellega, et lambda andur on läbi kärsanud.
Mõned kasutajad mu S`i näinud, mõned sellega proovinud veerand miiligi

Sellessuhtes, et valet signaali andev lambda ei põhjusta sul küll rikast segu, pigem võib vaeseks jääda!
Lambda poolepealt lähtun Nissani kogemusest!
Postitatud: 01.04.2007 9:10
Postitas Raceboy
NB lambda lõpetab autol kohe oma funktsiooni, kui kaas põhja vajutada või pöörded üle 3000-4000 tõusevad, ehk mootor läheb üle open-loop režiimile.
Ehk siis maksimaalkoormusel ei loe aju NB lambda signaali.
Aga, paljud ajud lülitavad ennast nö safe-mode režiimile, kui tuvastatakse, et lambda sensor on kutu, ja sel juhul on enamik stock ajudest olemas vaid 2 pulsilaiust pihustite jaoks.
Postitatud: 04.04.2007 10:02
Postitas aibast
Kuules, kas mitte Volvo ei kasuta By-pass'i originaalist peast? Tavaliselt neil olnud probleem BOV'ga kunas kipub segu rikkaks lükkama. Sisse tulnud õhk on ära loetud aga läeb mitte sisselaskesse tagasi vaid niisama atmosfääri.
Postitatud: 04.04.2007 10:38
Postitas wa666ou
aibast kirjutas:Kuules, kas mitte Volvo ei kasuta By-pass'i originaalist peast? Tavaliselt neil olnud probleem BOV'ga kunas kipub segu rikkaks lükkama. Sisse tulnud õhk on ära loetud aga läeb mitte sisselaskesse tagasi vaid niisama atmosfääri.
Nii ta on.
Ometigi sõidavad sajad/tuhanded volvod susivate ja vilistavate klappidega ringi (mitte küll Eestis)
ntx järgmised klapid on mõeldud MAFiga autodele:
http://www.forgemotorsport.com/content. ... ct=FMFK049
või see:
http://www.msport.co.uk/acatalog/info%5 ... f73%2ehtml
varem müüdi ka siin:
http://www.jpstyling.com/

Postitatud: 04.04.2007 12:46
Postitas wa666ou
Ülaltoodud pildil on ka näha kaks stiili - rajale (pasunaga) ja linna (toruga). Toru siinkohal on hääle jaoks.
Kas sina, Rene, ei proovinud seda sama BOV-d (200SXi peal oli vist) ilma pasunata ja selle kolmnurgata, vaid lihtsalt toruga?
Hoopis teine hääl ju. Susin vile asemel.
Mõtlesin ka, et võiks lasta kellelgi teha neid häält-tekitavaid-jubinaid, erinev disain peaks andma erinevaid tulemusi.

Postitatud: 04.04.2007 12:59
Postitas Mihkel
See toru on ka sinu antud pildil (punase BOV-iga) mõeldud eelkõige by-pass režiimi jaoks.
Seal on ka selgelt mainitud, et asi on 25mm VOOLIKU jaoks.
Ja HKS-il on selle toru ametlik nimi "recirculation kit".
Postitatud: 04.04.2007 13:50
Postitas wa666ou
Mihkel kirjutas:See toru on ka sinu antud pildil (punase BOV-iga) mõeldud eelkõige by-pass re¾iimi jaoks.
Seal on ka selgelt mainitud, et asi on 25mm VOOLIKU jaoks.
Ja HKS-il on selle toru ametlik nimi "recirculation kit".
Jah, sul on õigus.
Pean vist silmaarsti juurde minema
Tahaks näha seda retsirkuleerivaks tehtud bov'd.
Vaatan, mis google räägib.
Postitatud: 04.04.2007 13:55
Postitas Mihkel
Ega seal muud vahet polegi BOV-i ja by-passi vahel peale tööeesmargi ja BOV-il on üldiselt jäigem vedru.
Muidu võid mõlemat mõlemal otstarbel kasutada, sest klapp on klapp iseenesest.
Lihtsalt by-pass-id kipuvad nõrga vedru tõttu lekkima tühikäigul BOV-i režiimis.
Postitatud: 08.04.2007 0:16
Postitas wa666ou
Täna sai testitud siis, kas rikas segu on blow-off klapist või mitte.
Panin originaal re-circ klapi tagasi ja podises sama moodi, kui gaas lahti lasta.
Kas vähem, kui BOV-ga, ei oskagi hinnata. Vahe sellisel juhul väga väike.
Näis, esmaspäev peaks uus lambda kohale jõudma, kuidas siis on.
Postitatud: 18.04.2007 15:12
Postitas wa666ou