Nissan 200sx s13 : Vision

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Re: Nissan 200sx s13 : Vision

Postitus Postitas Raceboy »

Vigane veetemp andur paneb mootori puterdama ja kuidas veel.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Maik
Postitusi: 725
Liitunud: 19.06.2008 12:23
Asukoht: Viljandi
Kontakt:

Re: Nissan 200sx s13 : Vision

Postitus Postitas Maik »

aga andur küljest võttes peaks ju puterdamine ära kaduma (minuarust endapoolt mul testitud ka mingi aeg?)
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA
Kasutaja avatar
murjam
Postitusi: 689
Liitunud: 16.03.2008 13:01
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Nissan 200sx s13 : Vision

Postitus Postitas murjam »

Üldjuhul on ajusisene takistus täpselt selline valitud, et jah, ilma andurita näeb aju mootori tava-temperatuuri (80-90°C). Kui mootor on ka päriselt soe, ei tohiks andurita tõesti puterdada. Külmalt kindlasti puterdab.

Ja iseasi on see, et aju suudab ilmselt suht lihtsalt detect'ida, et andurit järel ei ole ning läheb n-ö safe mode'i. Samas ei tohiks ta ka safe mode's hullult puterdada, käib lihtsalt rikkama segu ja väiksema süütenurgaga. Aga kuna külmalt vajab mootor hoopis teist kütusekogust kui soojalt, siis mingil hetkel kindlasti andurita ka puterdab.
Lauda nitro
Vision
Postitusi: 41
Liitunud: 26.06.2013 12:38

Re: Nissan 200sx s13 : Vision

Postitus Postitas Vision »

Mis mõtet on selle üle vaielda, kui auto ilmselgelt sõidab praeguseks hetkeks ja kõik on korras.
Vision
Postitusi: 41
Liitunud: 26.06.2013 12:38

Re: Nissan 200sx s13 : Vision

Postitus Postitas Vision »

Ja oli ju kaks viga koos, aju pistik oli mitmekordse peale ja maha võtmisega ja aju vahetamistega veidi viltu küljes ja kaks esimest klemmi ei saanud kontakti, selle pärast ei töötanud esimese silindri pihusti (juba üks silinder ära) ja kuigi tempi andur ajule viga ei näitanud, andis ta ajule umbes sellist signaali, et õues miinus 50 ja kütet tuleb ämbriga peale visata ja sealt see tuli, et esimene silinder oli kuiv sest pihusti ei saanud signaali ja teised kolm mega rikkad, ma loodan et nyyd on hästi selgitatud.
Vasta