4. leht 4-st

Postitatud: 19.09.2006 17:46
Postitas puna
Ok küsin tehasest vaatame mis nad vastavad oma jutu kohta.
See ilmselt selline hoiatus lihtsalt.

Postitatud: 19.09.2006 23:02
Postitas Mihkel
Pigem on tegu ikkagi turbo spoolimise teemaga.
Marko auto puhul ilmselt ei ole asi igapäeva autona kuigi mõnus.

Postitatud: 20.09.2006 0:20
Postitas Kuuno
no aga selline on asi iga suure turboga ju aga mõne gt30r peal ei ole sellist lisa märkust...
seda turbot soovitatakse kuni 3L mootorile ja arvan et seal on spoolup suht kiire...

Postitatud: 20.09.2006 0:25
Postitas Mihkel
Jääme siis ootama tehasepoolset põhjendust.

Postitatud: 25.09.2006 9:38
Postitas puna
Tegelt nagu päris õiget põhjendust ei saanudki.
Pikk jutt oli ka mootori tasakaalustamisest, et raske võibolla tasakaalu saada jne...
Samas osadel suurematel ju ei ole seda juttu ja kaaluvad rohkem ka veel.
Jäi siis ka nendepoolt asi vähe segaseks.

Postitatud: 25.09.2006 22:02
Postitas henri
puna kirjutas:Tegelt nagu päris õiget põhjendust ei saanudki.
Pikk jutt oli ka mootori tasakaalustamisest, et raske võibolla tasakaalu saada jne...
Samas osadel suurematel ju ei ole seda juttu ja kaaluvad rohkem ka veel.
Jäi siis ka nendepoolt asi vähe segaseks.
võiksid kirja siia topikusse kopeerida, võibolla teised saavad paremini aru

Postitatud: 26.09.2006 8:52
Postitas puna
Jutt käis telefoni teel.
Ei mingit vastust mida poleks nagu ise pakkunud.
Samas ega ta nagu ka ei osanud konkreetset põhjust anda.
Ilmselt ei teadnud ta ise ka täpselt.

Postitatud: 26.09.2006 9:09
Postitas Raceboy
Heh, hea loogika: turbo põhjustab mootori riknemise :-D
Elementaarne on, et mootori elu lõpetab vale küttesegu, vale süütenurk ja mõni kord ka lihtsalt liiga suur boost.
See, et mingi turbo põhjustab auto mootoris otseseid kahjustusi on BS.
Tuleb valida lihtsalt vastava kubatuuri järgi sobiv turbo, muud midagi.

Postitatud: 26.09.2006 9:13
Postitas Kuuno
suhtlesin sama lehe pealt saadud kontaktide alt firmaga ja sain 30min jooksul sellise vastuse :)

"The reason is, this particular unit is not sized that nicely in terms of
compressor to turbine wheel ratio so it not a "balanced" design so to
speak. There is only a limited use of this turbo and the application has to
be perfect in order for this commbination to work. Most of Garrett's other
turbo combinations are more "flexible" in use so they are better for general
use.
"

igati loogiline antud turbo kohta :)

Postitatud: 26.09.2006 10:01
Postitas Kuuno
sain ka teise kirja kus oldi arvamusel et hea kasutusala selle turbo jaoks on ringrada :)

Postitatud: 26.09.2006 13:18
Postitas puna
Ei midagi konkreetset ikka veel.

Postitatud: 26.09.2006 13:23
Postitas Kuuno
puna kirjutas:Ei midagi konkreetset ikka veel.
ma ei tea tglt kuidasnüüd saab konkreetsemaks minna.
Pms ei soovitata seda turbot laialdaseks kasutamiseks tema eluea tõttu--> sureb suht kiiresti ära kuna on väga hybriid. :) (eks selle suremise kohta paistab kunagi)