4. leht 8-st
Re: BMW 730i R6 90.a heicom52
Postitatud: 30.08.2014 20:03
Postitas tõnisson
Kaak räägib õigust, see ei ole kõige parem mõte.
Re: BMW 730i R6 90.a heicom52
Postitatud: 07.09.2014 20:20
Postitas heicom52
Tean,et see pole hea mõte,aga praegu lasin nii kokku nagu ülevalpool näha.
Eks talvel aega vigade parandust teha.Hetkel vaja mootor käima saada,siis vaatab edasi .
Viimasel ajal on väga vähe aega autoga tegeleda,vaja nüüd sisselaset ja väljalaset tegema hakata.
Sain kätte ka cooleri ja pihustid 650cc.

Re: BMW 730i R6 90.a heicom52
Postitatud: 08.09.2014 11:12
Postitas murjam
Kas pihustitel on mingi tootja ka või on "hiinakad"?
Viimasel juhul soovitan olla ettevaatlik. Mul kogemus, kus hiinakad toimisid kenasti, kuid lambist peale paari päeva sõitmist hakkas üks pihusti jukerdama. Sai see välja vahetatud uue samasuguse vastu ning sõidetud mõned päevad, kui hakkas jukerdama järgmine. "Jukerdamine" seisnes siis selles, et soojenedes ei avanenud enam sama kiiresti kui teised pihustid ning üks silinder sai väga vähe kütust ning mootor jättis kohati vahele. Viga ei olnud juhtmetes, lahenes uute mitte-hiinakate pihustitega.
Kui on mingi tootja ka (Denso, Bosch vms), siis hoopis teine lugu, muidugi.
Re: BMW 730i R6 90.a heicom52
Postitatud: 09.09.2014 18:46
Postitas heicom52
Re: BMW 730i R6 90.a heicom52
Postitatud: 08.11.2014 12:53
Postitas heicom52
Re: BMW 730i R6 90.a heicom52
Postitatud: 10.11.2014 14:38
Postitas jeff01
Split entri eelise nullisid vist wastegate lahendusega ära ja mingit eelist sellest nüüd tulemas pole ilmselt. Mitmese kojaga turbo see on?
Re: BMW 730i R6 90.a heicom52
Postitatud: 10.02.2015 21:44
Postitas heicom52
jeff01 kirjutas:Split entri eelise nullisid vist wastegate lahendusega ära ja mingit eelist sellest nüüd tulemas pole ilmselt. Mitmese kojaga turbo see on?
Kui sa mõtled turbiinikoda,siis see peaks olema 12" Kuna turbo oli enne autot juba olemas,siis ei hakanud enam sinna suuremat otsima.
Summuti ka all. Tehtud Simonsi mustast torust mis kaetud kuumakindla värviga.
Turbost käigukasti lõpuni 3", edasi 2.5" ja lõpus originaal bmw summuti 5.0i oma.

Re: BMW 730i R6 90.a heicom52
Postitatud: 12.02.2015 12:47
Postitas AnvarV
Bensuvoolik on 6mm?
Re: BMW 730i R6 90.a heicom52
Postitatud: 14.02.2015 19:27
Postitas heicom52
Bensiinivoolik on 8mm sise mõõduga.
Täna sai auto lõpuks kokku

Nüüd peab siis seadistamisega tegelema.
Suveveljed ootavad rehve
Ette lähevad 225/50R16
Taha 235/50R16
Väike talve shoot:

Re: BMW 730i R6 89a. heicom52
Postitatud: 15.02.2015 0:58
Postitas Cofy
Ma juba ammuilma ootan selle auto valmis saamist. Igapäev ikka turboseitsmesi ei näe. Kas plaanis on kiirendust vms ka sõita?
Re: BMW 730i R6 89a. heicom52
Postitatud: 15.02.2015 14:38
Postitas heicom52
Mõni üritus on ikka plaanis kaasa teha
Täna sain lõpuks aju ka tööle

Tundub,et mootori juhtmestik on ok ajus andurite näidud ilusti olemas.
Asi hakkab liikuma

Ei tea,kas Järvamaal ka mõni inimene on,kes seda asja jagab

Alguses oleks vähe abi vaja.

Re: BMW 730i R6 89a. heicom52
Postitatud: 15.02.2015 18:52
Postitas jeff01
Ma soovitan soojalt hankida COMiga läppar MSi puhul....Ma ei tea mismoodi ma varem USB adapteritega hakkama sain kuid 2 viimast on kohutav saast ja võin need mõnele huvilisele tasuta ära kinkida

Ausalt. Lambi hetkel tuleb salvestades miski error sisse ja võib juba kindel olla, et asi ei tööta enam nii kui peab. Ühel juhul hakkas miski teema pihustiväljunditega ja teisel juhul MAPi sisendiga mis lihtsalt mitukümmend KPA alla kukkus...lambi hetkel ja segu loomulikult lahjaks läks. Õnneks midagi katki ei läinud kuna sai boostitoru kohe lahti tehtud kui asi kahtlane tundus.....NA autol võiks WOT alas MAP ilusti 100 kandis olla kuid mingitel hetkedel jäi see WOT alas 84 ja 105 Kpa vahele. Peale comiga firmvare üle laskmist ja käsitsi andmete sisestamist sai asi korda.
Re: BMW 730i R6 89a. heicom52
Postitatud: 19.04.2015 13:17
Postitas heicom52
Tõesti selle USB-ga viskab erroreid ja keerab kõik peeti.
Avalaksule ei jõudnud kuna auto jäi kütusenälga,sest trass ja pump lahja
Millegipärast jäi see tähtis sai talvel tegemata
Nüüd saab asjaga edasi minna,all 044~hiinakas ja 10mm pealejooks.
Praegu saab lati otsast 4 liitrit minutis.Varsti tuleb teine pump lisaks,et saaks E85 kütusega ka sõita.
Aiutiselt sai pump sellise koha
Paagist väljavõte 10mm

Re: BMW 730i R6 89a. heicom52
Postitatud: 20.04.2015 14:39
Postitas jeff01
Ehk probleem selles, et pump peab imema kütet mitte ei valgu see talle ise peale? 4L minutis võiks kuni 600hp ära toita ideaalis....nii paljuga muidugi ei riskiks. Ilmselt ei testinud sa ka tõstetud rõhuga sest boosti all see ju peab tõusma.
Re: BMW 730i R6 89a. heicom52
Postitatud: 20.04.2015 19:53
Postitas zoom1
Mis rõhuga mõõtsid pumba tootlikkust, ja kas see on biltema pump?