4. leht 8-st

Postitatud: 10.05.2007 17:18
Postitas exe
jube koll ikka tahaks oma silmaga sellist rulli hirmu näha aga kas saa pole uurinud uuemad ladasi näiteks 110 111 ja nende elektri skeeme ?

Postitatud: 10.05.2007 18:24
Postitas Robo
Säde võib teatud küünaldega suht väikese boostiga ära kaduda :roll: :!: Kasutad sa ikka norm. küünlaid ja sädevahet :!: :?:

Postitatud: 10.05.2007 20:05
Postitas jeff01
Ise soovitaksin sulle aga kasvõi odavaimat progetavat aju....vabaned 8sast pihustist ja paned 4 normaalset, visakd minema selle idiootse uksega õhulugeja. Lisaks saavutad süüte juhtimise korral suure võimsusekasvu võrreldes praegusega ja pead isegi boosti maha keerama kuna sellise boosti juures mis sul on peaks lada keps juba murduma kui seades oleks asi.

Postitatud: 10.05.2007 22:10
Postitas ivar
Progetav aju oleks huvitav küll, kuid see paneks eelarvele paraja põntsu. Eks vaatab seda asja tulevikus. Esialgne säästuprojekt on nüüdseks nagunii kõik kulutuste prognoosid ületand. :)

Süüde on reguleeritud parasjagu nii, et ei detoneeriks.

Postitatud: 11.05.2007 21:18
Postitas SharkRider
Kas ei saaks mõnda Halli anduriga jagajat peale aretada (mõni Jetronic, nagu BMW M10 mootoril näiteks), põhiline mure oleks võlli ülemineku aretamine. Vaja oleks jagaja, süütepool, küünlajuhtmed ja mootorijuhtmestik, kust süüstesüsteemi eraldada saaks, väga odav lugu. Saab piirajat sättida ja plaadi kanalite viilimise teel süütenurga graafikut ka muuta mõnevõrra.

Postitatud: 14.05.2007 19:14
Postitas ivar
Kontaktivaba jagaja on isegi olemas lada jaoks. Nüüd peab uurima, millega see kokku sobib.

Pilt

Ma loodan, et nii lihtne asi ongi. Midagi täpsemat praegu leidnud ei ole.

Lõpuks siis said sr ürituse ajad ka üles. Esimene sõit ebaõnnestus, teine 16,489, kolmas 16,606. Kui reaktsiooniajad ära võtta, siis vastavalt 15,735 ja 16,101.
Mingil määral võis aegu mõjutada pragu väljalasketorustikus. Kiirendusrajal ei jõudnud rõhukella jälgida, kuid koju jõudes 1bar'i enam eriti puhuda ei tahtnud.

Postitatud: 15.05.2007 15:55
Postitas Kristo
Jah, täpselt selline see skeem ongi. Enda Ladale sai see ka peale pandud: kontaktivaba jagaja, VW kommutaator ja süütepool. Mul peaks isegi üks Opeli pealt võetud kommu ja pool vedelema kuskil, kui huvi, võta ühendust. Pean aga nentima, et selle uue jagajaga läks minek halvemaks. Arvatavasti ei tõmmanud tsentrifugaalregulaator süüdet piisavalt varasemaks, võimalik, et viga peitus ka mujal.

Igatahes tore näha, et üks Lada jälle kiireks tehtud.

Jõudu edaspidiseks!

Postitatud: 28.05.2007 10:23
Postitas juss
Kuidas siis ülekuumenemisest jagu said? Kippus sul ta ju algul keema minema :(

Postitatud: 29.05.2007 14:59
Postitas ivar
Jahutust sai natuke ümber tehtud. Termostaat läks teise koha peale, täpsemalt siis plokikaane ja radika vahele (originaalis radika ja pumba vahel). Selle tagajärg minu teooria järgi see, et termostaadist käib läbi ainult mootorist tulnud soe vesi ja klapp peaks paremini avanema.

Tegelikult ei teagi, palju sellest kasu on, sest uuel autol on peal palju korralikum radikas. :)

Praeguseks probleemi pole, kuid eks näeb, mis juhtub kui mingi aeg kuskil rajal proovida.

Postitatud: 02.06.2007 21:23
Postitas Moss
Stock Ladal 1600se kap.rem mootoriga saadud Piibe mnt'l 1/4 miili ET 20,02 sek. Mõõdetud V-Boxiga. Tavaline neljane kast koos 4,1 LSD'ga. Samas karpa oli 1300se oma, sinna jäi ka kindlasti midagi kinni.

Postitatud: 05.06.2007 1:14
Postitas ivar
Nonii, mul polegi õnnestund stock lada 400m aega kuskilt leida (ega ma vist eriti ei otsind ka :) ).

Siis peaks kõik ok olema ju. Pange näiteks tqhq kalkulaatorisse massi ja võimsuse suhe, mis sõidab 20sek aega. Ja siis korrutage võimsus kahega. Tulemuseks 15,87.

Ma eeldan muidugi, et proovitud lada oli korralikult timmis. 1300 ja 1600 mehaaniliste karpade erinevus ainult teise lõõri läbimõõdus. 23mm ja 24mm siis vastavalt. Kunagi sai erinevate karpadega katsetatud ning tundus, et stock mootori puhul originaalist suuremate lõõridega karpa kasutamisel mingit eelist ei olnud. Tippkiirus näiteks ei muutunud.

Postitatud: 19.06.2007 19:45
Postitas ivar
Nüüdseks kontaktivaba süsteem küljes.
Säde on ikka tunduvalt võimsam. 1,5 bar rõhuga enam vahelejätmist ei esinenud.
Küll aga peab süütenurka korrigeerima, sest kostis õrnalt detonatsiooni.

VW kommutaator.
Pilt


Uus jagaja.
Pilt


Väliselt on vanaga samasugune, ainult et kolme kontaktiga pistik on all.
Vaakumregulaator on niimoodi ümber ehitatud, et rõhu all keeraks süüdet hilisemaks.

Postitatud: 20.06.2007 9:55
Postitas Ragnar
Nüüd on kahe turboga ?

Postitatud: 20.06.2007 14:28
Postitas ivar
Nüüd aitab teine kaasa jah.

Põhimõtselt skeem on nagu Oksaneni mossel. Kaks turbot järjestikku, üks väiksem, teine suurem.

Esialgne ühe turbo variant töötas hästi, kuid k24 turbo on stock lada mootori jaoks tiba suur. Korralikult hakkas puhuma alles 4000 pöörde kandist. Peale selle oli turbo absoluutne lagi 1,5 bar (topeltvedruga WG ja põhja keeratud).

Tekkis mõte proovida midagi huvitavat. Järjestikturbo võimaldaks palju suuremat rõhku ning madalamat rõhuläve (vist on selline sõna).
Mõeldud tehtud. WG läks teise koha peale. Sinna asemele Audi 1.8T turbo.

Pilt


Ruumipuuduse tõttu reguleerib väikse turbo rõhku ainult vedru.
Pilt

Skeem

Praegune setup selline, et väiksem puhub u. 1,1bar ja suurem 0,4 juurde.

Postitatud: 20.06.2007 15:14
Postitas ivar
Mõningaid pilte.


Et kütuse loksumisest enam probleeme ei tekiks, sai tehtud selline karbike. Küljelt tuleb kütus sisse, all pumba ja tagasivoolu otsad, ülevalt õhutus.
Pilt


Aku ka pagassis, tagasillale raskuseks.
Pilt


Kütuserõhu regulaator. Rõhk langetatud 2,5 pealt 2bar peale.
Pilt


Väiksem ja sportlikum rool.
Pilt


Ühes korralikus tuuningautos peab ka mingisugune helisüsteem olema.
Pilt


"Head unit" :)
Pilt


Väljalase. Koosneb 52mm torustikust ja kahest pütist. Viimane lada originaal, mis seest tühjaks tehtud.
Pilt

Pilt


Topeltstabikas. Ilma liigse keerukuseta.
Pilt