Lada 2106 Turbo -udune-ivar-

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Suletud
exe
Postitusi: 7
Liitunud: 01.03.2006 16:45

Postitus Postitas exe »

jube koll ikka tahaks oma silmaga sellist rulli hirmu näha aga kas saa pole uurinud uuemad ladasi näiteks 110 111 ja nende elektri skeeme ?
Robo
Postitusi: 526
Liitunud: 01.05.2005 15:17

Postitus Postitas Robo »

Säde võib teatud küünaldega suht väikese boostiga ära kaduda :roll: :!: Kasutad sa ikka norm. küünlaid ja sädevahet :!: :?:
Kasutaja avatar
jeff01
Postitusi: 2829
Liitunud: 29.11.2004 21:48
Asukoht: tartu

Postitus Postitas jeff01 »

Ise soovitaksin sulle aga kasvõi odavaimat progetavat aju....vabaned 8sast pihustist ja paned 4 normaalset, visakd minema selle idiootse uksega õhulugeja. Lisaks saavutad süüte juhtimise korral suure võimsusekasvu võrreldes praegusega ja pead isegi boosti maha keerama kuna sellise boosti juures mis sul on peaks lada keps juba murduma kui seades oleks asi.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
ivar
Postitusi: 399
Liitunud: 10.09.2005 21:47
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas ivar »

Progetav aju oleks huvitav küll, kuid see paneks eelarvele paraja põntsu. Eks vaatab seda asja tulevikus. Esialgne säästuprojekt on nüüdseks nagunii kõik kulutuste prognoosid ületand. :)

Süüde on reguleeritud parasjagu nii, et ei detoneeriks.
SharkRider
Postitusi: 45
Liitunud: 25.01.2007 19:59

Postitus Postitas SharkRider »

Kas ei saaks mõnda Halli anduriga jagajat peale aretada (mõni Jetronic, nagu BMW M10 mootoril näiteks), põhiline mure oleks võlli ülemineku aretamine. Vaja oleks jagaja, süütepool, küünlajuhtmed ja mootorijuhtmestik, kust süüstesüsteemi eraldada saaks, väga odav lugu. Saab piirajat sättida ja plaadi kanalite viilimise teel süütenurga graafikut ka muuta mõnevõrra.
ivar
Postitusi: 399
Liitunud: 10.09.2005 21:47
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas ivar »

Kontaktivaba jagaja on isegi olemas lada jaoks. Nüüd peab uurima, millega see kokku sobib.

Pilt

Ma loodan, et nii lihtne asi ongi. Midagi täpsemat praegu leidnud ei ole.

Lõpuks siis said sr ürituse ajad ka üles. Esimene sõit ebaõnnestus, teine 16,489, kolmas 16,606. Kui reaktsiooniajad ära võtta, siis vastavalt 15,735 ja 16,101.
Mingil määral võis aegu mõjutada pragu väljalasketorustikus. Kiirendusrajal ei jõudnud rõhukella jälgida, kuid koju jõudes 1bar'i enam eriti puhuda ei tahtnud.
Kristo
Postitusi: 22
Liitunud: 22.10.2005 0:24
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Kristo »

Jah, täpselt selline see skeem ongi. Enda Ladale sai see ka peale pandud: kontaktivaba jagaja, VW kommutaator ja süütepool. Mul peaks isegi üks Opeli pealt võetud kommu ja pool vedelema kuskil, kui huvi, võta ühendust. Pean aga nentima, et selle uue jagajaga läks minek halvemaks. Arvatavasti ei tõmmanud tsentrifugaalregulaator süüdet piisavalt varasemaks, võimalik, et viga peitus ka mujal.

Igatahes tore näha, et üks Lada jälle kiireks tehtud.

Jõudu edaspidiseks!
Kasutaja avatar
juss
Postitusi: 536
Liitunud: 26.11.2005 23:06
Asukoht: Põlva

Postitus Postitas juss »

Kuidas siis ülekuumenemisest jagu said? Kippus sul ta ju algul keema minema :(
ivar
Postitusi: 399
Liitunud: 10.09.2005 21:47
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas ivar »

Jahutust sai natuke ümber tehtud. Termostaat läks teise koha peale, täpsemalt siis plokikaane ja radika vahele (originaalis radika ja pumba vahel). Selle tagajärg minu teooria järgi see, et termostaadist käib läbi ainult mootorist tulnud soe vesi ja klapp peaks paremini avanema.

Tegelikult ei teagi, palju sellest kasu on, sest uuel autol on peal palju korralikum radikas. :)

Praeguseks probleemi pole, kuid eks näeb, mis juhtub kui mingi aeg kuskil rajal proovida.
Moss
Postitusi: 366
Liitunud: 14.12.2005 17:08
Asukoht: Vantaa
Kontakt:

Postitus Postitas Moss »

Stock Ladal 1600se kap.rem mootoriga saadud Piibe mnt'l 1/4 miili ET 20,02 sek. Mõõdetud V-Boxiga. Tavaline neljane kast koos 4,1 LSD'ga. Samas karpa oli 1300se oma, sinna jäi ka kindlasti midagi kinni.
ivar
Postitusi: 399
Liitunud: 10.09.2005 21:47
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas ivar »

Nonii, mul polegi õnnestund stock lada 400m aega kuskilt leida (ega ma vist eriti ei otsind ka :) ).

Siis peaks kõik ok olema ju. Pange näiteks tqhq kalkulaatorisse massi ja võimsuse suhe, mis sõidab 20sek aega. Ja siis korrutage võimsus kahega. Tulemuseks 15,87.

Ma eeldan muidugi, et proovitud lada oli korralikult timmis. 1300 ja 1600 mehaaniliste karpade erinevus ainult teise lõõri läbimõõdus. 23mm ja 24mm siis vastavalt. Kunagi sai erinevate karpadega katsetatud ning tundus, et stock mootori puhul originaalist suuremate lõõridega karpa kasutamisel mingit eelist ei olnud. Tippkiirus näiteks ei muutunud.
ivar
Postitusi: 399
Liitunud: 10.09.2005 21:47
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas ivar »

Nüüdseks kontaktivaba süsteem küljes.
Säde on ikka tunduvalt võimsam. 1,5 bar rõhuga enam vahelejätmist ei esinenud.
Küll aga peab süütenurka korrigeerima, sest kostis õrnalt detonatsiooni.

VW kommutaator.
Pilt


Uus jagaja.
Pilt


Väliselt on vanaga samasugune, ainult et kolme kontaktiga pistik on all.
Vaakumregulaator on niimoodi ümber ehitatud, et rõhu all keeraks süüdet hilisemaks.
Kasutaja avatar
Ragnar
Postitusi: 1533
Liitunud: 26.11.2004 18:41
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ragnar »

Nüüd on kahe turboga ?
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
ivar
Postitusi: 399
Liitunud: 10.09.2005 21:47
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas ivar »

Nüüd aitab teine kaasa jah.

Põhimõtselt skeem on nagu Oksaneni mossel. Kaks turbot järjestikku, üks väiksem, teine suurem.

Esialgne ühe turbo variant töötas hästi, kuid k24 turbo on stock lada mootori jaoks tiba suur. Korralikult hakkas puhuma alles 4000 pöörde kandist. Peale selle oli turbo absoluutne lagi 1,5 bar (topeltvedruga WG ja põhja keeratud).

Tekkis mõte proovida midagi huvitavat. Järjestikturbo võimaldaks palju suuremat rõhku ning madalamat rõhuläve (vist on selline sõna).
Mõeldud tehtud. WG läks teise koha peale. Sinna asemele Audi 1.8T turbo.

Pilt


Ruumipuuduse tõttu reguleerib väikse turbo rõhku ainult vedru.
Pilt

Skeem

Praegune setup selline, et väiksem puhub u. 1,1bar ja suurem 0,4 juurde.
ivar
Postitusi: 399
Liitunud: 10.09.2005 21:47
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas ivar »

Mõningaid pilte.


Et kütuse loksumisest enam probleeme ei tekiks, sai tehtud selline karbike. Küljelt tuleb kütus sisse, all pumba ja tagasivoolu otsad, ülevalt õhutus.
Pilt


Aku ka pagassis, tagasillale raskuseks.
Pilt


Kütuserõhu regulaator. Rõhk langetatud 2,5 pealt 2bar peale.
Pilt


Väiksem ja sportlikum rool.
Pilt


Ühes korralikus tuuningautos peab ka mingisugune helisüsteem olema.
Pilt


"Head unit" :)
Pilt


Väljalase. Koosneb 52mm torustikust ja kahest pütist. Viimane lada originaal, mis seest tühjaks tehtud.
Pilt

Pilt


Topeltstabikas. Ilma liigse keerukuseta.
Pilt
Suletud