Lada 2106 Turbo -udune-ivar-
Ise soovitaksin sulle aga kasvõi odavaimat progetavat aju....vabaned 8sast pihustist ja paned 4 normaalset, visakd minema selle idiootse uksega õhulugeja. Lisaks saavutad süüte juhtimise korral suure võimsusekasvu võrreldes praegusega ja pead isegi boosti maha keerama kuna sellise boosti juures mis sul on peaks lada keps juba murduma kui seades oleks asi.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
-
- Postitusi: 45
- Liitunud: 25.01.2007 19:59
Kas ei saaks mõnda Halli anduriga jagajat peale aretada (mõni Jetronic, nagu BMW M10 mootoril näiteks), põhiline mure oleks võlli ülemineku aretamine. Vaja oleks jagaja, süütepool, küünlajuhtmed ja mootorijuhtmestik, kust süüstesüsteemi eraldada saaks, väga odav lugu. Saab piirajat sättida ja plaadi kanalite viilimise teel süütenurga graafikut ka muuta mõnevõrra.
Kontaktivaba jagaja on isegi olemas lada jaoks. Nüüd peab uurima, millega see kokku sobib.

Ma loodan, et nii lihtne asi ongi. Midagi täpsemat praegu leidnud ei ole.
Lõpuks siis said sr ürituse ajad ka üles. Esimene sõit ebaõnnestus, teine 16,489, kolmas 16,606. Kui reaktsiooniajad ära võtta, siis vastavalt 15,735 ja 16,101.
Mingil määral võis aegu mõjutada pragu väljalasketorustikus. Kiirendusrajal ei jõudnud rõhukella jälgida, kuid koju jõudes 1bar'i enam eriti puhuda ei tahtnud.

Ma loodan, et nii lihtne asi ongi. Midagi täpsemat praegu leidnud ei ole.
Lõpuks siis said sr ürituse ajad ka üles. Esimene sõit ebaõnnestus, teine 16,489, kolmas 16,606. Kui reaktsiooniajad ära võtta, siis vastavalt 15,735 ja 16,101.
Mingil määral võis aegu mõjutada pragu väljalasketorustikus. Kiirendusrajal ei jõudnud rõhukella jälgida, kuid koju jõudes 1bar'i enam eriti puhuda ei tahtnud.
Jah, täpselt selline see skeem ongi. Enda Ladale sai see ka peale pandud: kontaktivaba jagaja, VW kommutaator ja süütepool. Mul peaks isegi üks Opeli pealt võetud kommu ja pool vedelema kuskil, kui huvi, võta ühendust. Pean aga nentima, et selle uue jagajaga läks minek halvemaks. Arvatavasti ei tõmmanud tsentrifugaalregulaator süüdet piisavalt varasemaks, võimalik, et viga peitus ka mujal.
Igatahes tore näha, et üks Lada jälle kiireks tehtud.
Jõudu edaspidiseks!
Igatahes tore näha, et üks Lada jälle kiireks tehtud.
Jõudu edaspidiseks!
Jahutust sai natuke ümber tehtud. Termostaat läks teise koha peale, täpsemalt siis plokikaane ja radika vahele (originaalis radika ja pumba vahel). Selle tagajärg minu teooria järgi see, et termostaadist käib läbi ainult mootorist tulnud soe vesi ja klapp peaks paremini avanema.
Tegelikult ei teagi, palju sellest kasu on, sest uuel autol on peal palju korralikum radikas.
Praeguseks probleemi pole, kuid eks näeb, mis juhtub kui mingi aeg kuskil rajal proovida.
Tegelikult ei teagi, palju sellest kasu on, sest uuel autol on peal palju korralikum radikas.

Praeguseks probleemi pole, kuid eks näeb, mis juhtub kui mingi aeg kuskil rajal proovida.
Nonii, mul polegi õnnestund stock lada 400m aega kuskilt leida (ega ma vist eriti ei otsind ka
).
Siis peaks kõik ok olema ju. Pange näiteks tqhq kalkulaatorisse massi ja võimsuse suhe, mis sõidab 20sek aega. Ja siis korrutage võimsus kahega. Tulemuseks 15,87.
Ma eeldan muidugi, et proovitud lada oli korralikult timmis. 1300 ja 1600 mehaaniliste karpade erinevus ainult teise lõõri läbimõõdus. 23mm ja 24mm siis vastavalt. Kunagi sai erinevate karpadega katsetatud ning tundus, et stock mootori puhul originaalist suuremate lõõridega karpa kasutamisel mingit eelist ei olnud. Tippkiirus näiteks ei muutunud.

Siis peaks kõik ok olema ju. Pange näiteks tqhq kalkulaatorisse massi ja võimsuse suhe, mis sõidab 20sek aega. Ja siis korrutage võimsus kahega. Tulemuseks 15,87.
Ma eeldan muidugi, et proovitud lada oli korralikult timmis. 1300 ja 1600 mehaaniliste karpade erinevus ainult teise lõõri läbimõõdus. 23mm ja 24mm siis vastavalt. Kunagi sai erinevate karpadega katsetatud ning tundus, et stock mootori puhul originaalist suuremate lõõridega karpa kasutamisel mingit eelist ei olnud. Tippkiirus näiteks ei muutunud.
Nüüdseks kontaktivaba süsteem küljes.
Säde on ikka tunduvalt võimsam. 1,5 bar rõhuga enam vahelejätmist ei esinenud.
Küll aga peab süütenurka korrigeerima, sest kostis õrnalt detonatsiooni.
VW kommutaator.

Uus jagaja.

Väliselt on vanaga samasugune, ainult et kolme kontaktiga pistik on all.
Vaakumregulaator on niimoodi ümber ehitatud, et rõhu all keeraks süüdet hilisemaks.
Säde on ikka tunduvalt võimsam. 1,5 bar rõhuga enam vahelejätmist ei esinenud.
Küll aga peab süütenurka korrigeerima, sest kostis õrnalt detonatsiooni.
VW kommutaator.
Uus jagaja.
Väliselt on vanaga samasugune, ainult et kolme kontaktiga pistik on all.
Vaakumregulaator on niimoodi ümber ehitatud, et rõhu all keeraks süüdet hilisemaks.
Nüüd aitab teine kaasa jah.
Põhimõtselt skeem on nagu Oksaneni mossel. Kaks turbot järjestikku, üks väiksem, teine suurem.
Esialgne ühe turbo variant töötas hästi, kuid k24 turbo on stock lada mootori jaoks tiba suur. Korralikult hakkas puhuma alles 4000 pöörde kandist. Peale selle oli turbo absoluutne lagi 1,5 bar (topeltvedruga WG ja põhja keeratud).
Tekkis mõte proovida midagi huvitavat. Järjestikturbo võimaldaks palju suuremat rõhku ning madalamat rõhuläve (vist on selline sõna).
Mõeldud tehtud. WG läks teise koha peale. Sinna asemele Audi 1.8T turbo.

Ruumipuuduse tõttu reguleerib väikse turbo rõhku ainult vedru.

Skeem
Praegune setup selline, et väiksem puhub u. 1,1bar ja suurem 0,4 juurde.
Põhimõtselt skeem on nagu Oksaneni mossel. Kaks turbot järjestikku, üks väiksem, teine suurem.
Esialgne ühe turbo variant töötas hästi, kuid k24 turbo on stock lada mootori jaoks tiba suur. Korralikult hakkas puhuma alles 4000 pöörde kandist. Peale selle oli turbo absoluutne lagi 1,5 bar (topeltvedruga WG ja põhja keeratud).
Tekkis mõte proovida midagi huvitavat. Järjestikturbo võimaldaks palju suuremat rõhku ning madalamat rõhuläve (vist on selline sõna).
Mõeldud tehtud. WG läks teise koha peale. Sinna asemele Audi 1.8T turbo.
Ruumipuuduse tõttu reguleerib väikse turbo rõhku ainult vedru.
Skeem
Praegune setup selline, et väiksem puhub u. 1,1bar ja suurem 0,4 juurde.
Mõningaid pilte.
Et kütuse loksumisest enam probleeme ei tekiks, sai tehtud selline karbike. Küljelt tuleb kütus sisse, all pumba ja tagasivoolu otsad, ülevalt õhutus.

Aku ka pagassis, tagasillale raskuseks.

Kütuserõhu regulaator. Rõhk langetatud 2,5 pealt 2bar peale.

Väiksem ja sportlikum rool.

Ühes korralikus tuuningautos peab ka mingisugune helisüsteem olema.

"Head unit"

Väljalase. Koosneb 52mm torustikust ja kahest pütist. Viimane lada originaal, mis seest tühjaks tehtud.


Topeltstabikas. Ilma liigse keerukuseta.

Et kütuse loksumisest enam probleeme ei tekiks, sai tehtud selline karbike. Küljelt tuleb kütus sisse, all pumba ja tagasivoolu otsad, ülevalt õhutus.
Aku ka pagassis, tagasillale raskuseks.
Kütuserõhu regulaator. Rõhk langetatud 2,5 pealt 2bar peale.
Väiksem ja sportlikum rool.
Ühes korralikus tuuningautos peab ka mingisugune helisüsteem olema.
"Head unit"

Väljalase. Koosneb 52mm torustikust ja kahest pütist. Viimane lada originaal, mis seest tühjaks tehtud.
Topeltstabikas. Ilma liigse keerukuseta.