heicom52 kirjutas:Reguleerimine toimub hooratta ja korvi vahelise seibide paksuse muutmisega.
See vanatüübi korvi ketas on palju paksen kui see M52 oma.
Praegu surub korv rohkem peale kui enne.Lahutab viimase piiri peal,lamellid on korvi pinnaga peagu tasa.
Video asja vastupidavusest. Sai julmalt ära proovitud
sorry aga tekib kysimus kus see julmalt ära proovimine on ??, selliseid trikke teeks tava siduriga ka.
Re: BMW 520iT 96a :heicom52
Postitatud: 11.07.2012 9:03
Postitas eclipse
Lamell võib juba selle painde puhul oma jõua kaotanud olla.
Re: BMW 520iT 96a :heicom52
Postitatud: 15.07.2012 18:20
Postitas heicom52
s3nder kirjutas:
heicom52 kirjutas:Reguleerimine toimub hooratta ja korvi vahelise seibide paksuse muutmisega.
See vanatüübi korvi ketas on palju paksen kui see M52 oma.
Praegu surub korv rohkem peale kui enne.Lahutab viimase piiri peal,lamellid on korvi pinnaga peagu tasa.
Video asja vastupidavusest. Sai julmalt ära proovitud
sorry aga tekib kysimus kus see julmalt ära proovimine on ??, selliseid trikke teeks tava siduriga ka.
Minujaoks tundus see päris julm.Selle autoga sai esimest korda sellist sõitu tehtud.
Ma alles roheline ka turbomaailmas veel
Re: BMW 520iT 96a :heicom52
Postitatud: 15.07.2012 18:28
Postitas heicom52
eclipse kirjutas:Lamell võib juba selle painde puhul oma jõua kaotanud olla.
Seda ma usun.Kui hakkab jälle libisema siis panen originaal korvi.
Pole eriti sõitnud ka vahepeal.Plaanis teha kuulõpus või augusti algul Aravetel üks rajapäev.
Re: BMW 520iT 96a :heicom52
Postitatud: 22.12.2012 0:02
Postitas heicom52
Kahjuks rajale ei jõudnud avastasin,et tagumised laagrid läbi.Vahetasin ära laagrid ja piduri klotsid,siis tulid veel uued tuuning mõtted pähe.
Sai ostetud üks differ mille keevitasin kinni ja veel sai kütuse paak pooleks tehtud,et kütus driftides vähem loksuks.Avastasin ka vahepeal blowi ja kolektori vahelisel torul väikse vaakum lekke,see leke võis olla ka eelmine talv juba.Sidur ja mootor on ennast siiamaani korralikult üleval pidanud kõik ok.
Hetkel auto puhkab hanges kuni märtsi kuuni.Ei viitsi enam talvel sõita sain asfalti maitse suhu kempi difriga
Üks küsimus,miks driftides rool jube raskeks läheb? Nagu kaoks rooli võim ära.
Drift is Fun! Häid Pühi Kõigile!
Re: BMW 520iT 96a :heicom52
Postitatud: 23.12.2012 10:42
Postitas timmi
Drift is fun , aja kohe auto hangest välja sest talv on kõige õigem aeg harjutamiseks
Üks küsimus,miks driftides rool jube raskeks läheb? Nagu kaoks rooli võim ära.
Ise pakuks et pump on läbi , ei jõua õlirõhku üleval hoida kui lappad rooli ühelt poolt teisele.
Loomulikult kui roolilatt on korras.
Re: BMW 520iT 96a :heicom52
Postitatud: 31.12.2012 14:57
Postitas Trax
Kiirusetundlik rool?
Re: BMW 520iT 96a :heicom52
Postitatud: 31.12.2012 16:08
Postitas heicom52
Vaatasin on jah HYDRO STEERING-SERVOTRONIC.
Re: BMW 520iT 96a :heicom52
Postitatud: 09.01.2013 18:56
Postitas heicom52
Vahepeal olen hakkama saanud sellise asjaga.
Õhulugeja kolis teise kohta ja asemele tulid pihustid.
Oleks vaja mingit controllerit,et saaks pihustite tööd juhtida.
No pannud ka siis vähemalt viisakusest natukenegi nurga alla need pihustid, mitte risti vastu seina pritsima. Selles eeskuju videos olid ju ikkagi ka need suunaga throttelisse.
Re: BMW 520iT 96a :heicom52
Postitatud: 09.01.2013 22:57
Postitas heicom52
Viltu panek oleks veits keeruliseks läinud,kuna ruumi vähe.
Kurat jah peksab vist kütuse vastu seina loiku.
Re: BMW 520iT 96a :heicom52
Postitatud: 10.01.2013 0:00
Postitas hents99
Väga vahet pole, kuhu sa suunad. Peaasi, et kütust peale pritsib. Rakenduvad nad ju enivei rõhu alas.
Re: BMW 520iT 96a :heicom52
Postitatud: 13.02.2013 17:38
Postitas heicom52
Tegin kontrolllambi,et näha milline pihusti avaneb.Mõte on panna nii,et esimene avaneb 0.4 ja teine kuskil 0.5 bari juures.Kavatsen rõhu tõsta 0.6 barini.
Kas keegi teab kust saab rõhuga töötavaid lüliteid?
Re: BMW 520iT 96a :heicom52
Postitatud: 24.02.2013 10:38
Postitas jeff01
odavaimad vast õlisurve lülitid, mida igas nominaalis saada.