4. leht 7-st

Re: VKM Godzilla Drag Car

Postitatud: 23.01.2012 13:31
Postitas RICE BURNER
Pilt
By vkmmotors at 2012-01-23

Re: VKM Godzilla Drag Car

Postitatud: 26.01.2012 14:16
Postitas RICE BURNER
Sai kuivkarteri paagile lisatud Defa õli eelsoendi ja keevitatud ka kinnitused
Õlisoendi testimisel selgus, et 10l vett soenes 2 tunniga 70ne kraadini, mis on ideaalne tulemus meie jaoks

Pilt
By vkmmotors

Re: VKM Godzilla Drag Car

Postitatud: 26.01.2012 14:45
Postitas uzzac
Üldiselt on silma jäänud, et tootjad ei soovita õlipaaki jäigalt kinnitada. Ise plaanime kindlasti mingisuguse kummi või muu vibratsiooni leevendava tükikese paigaldada paagi ja kinnituste vahele.

Teie tööd on kena vaadata nagu alati. Viis pluss värk ikka :)

Re: VKM Godzilla Drag Car

Postitatud: 26.01.2012 15:10
Postitas RICE BURNER
Meil on jah kõik detailid jäigalt, kui pole juhuslikult tegemist elektroonikaga, mida vibra eest kaitsta on vaja. Aga mootor, kast ja muud agregaadid on jäigalt ja miks peaksime muud asjad ka muud moodi panema, kuid jäiga kinnituse eeldus on kinnituskohtade hea valik.

Re: VKM Godzilla Drag Car

Postitatud: 26.01.2012 15:24
Postitas uzzac
See õli eelsoojendus tükk paneb suu vett jooksma. Endil meil ka olnud häda mingi septembri lõpus või mai alguses peetavatel sõitudel, mil hommikune temperatuur on tihtilugu alla +10 kraadi. Kuna lähme elektrilise veepumba peale, mis tiirutab vett vastavalt vajadusele mitte pööretest sõltuvalt, siis soojeneb mootori kindlasti kiiremini ja tänu sellele plaanime kasutada vedelikjahutusega õliradikat, mis peaks jahedamal ajal õli soojaks kütma.

Kinnitused paistavad teil tõesti korralikud, seega vast vibratsioon neid lõhkuma ei hakka, kuigi kaalu on potsikul omajagu.

Re: VKM Godzilla Drag Car

Postitatud: 26.01.2012 16:08
Postitas kilplane
mul tekib ainult üks küsimus, kui mootor pikalt seisab, siis kas see õli sealt paagist karterisse tagasi ei valgu või neil ikka ühesuuna klapid vahel?

Re: VKM Godzilla Drag Car

Postitatud: 26.01.2012 16:38
Postitas RICE BURNER
mul tekib ainult üks küsimus, kui mootor pikalt seisab, siis kas see õli sealt paagist karterisse tagasi ei valgu või neil ikka ühesuuna klapid vahel?
Natuke ikka valgub, kuid läbi pumba on see raskendatud

Re: VKM Godzilla Drag Car

Postitatud: 26.01.2012 17:26
Postitas uzzac
See osa on küll väga väike. Pumbas ei ole kunagi lahtist osa kuskohast õli saaks läbi voolata. Pumba sisemuses on hammakad alati ühendatud ja sealt vahelt niisama läbi ta ei pressi, muidu ei tekiks ka survet pumba töötamise ajal.

üldiselt on pumbad seest kas sellised

Pilt

või sellised

Pilt

Re: VKM Godzilla Drag Car

Postitatud: 26.01.2012 18:43
Postitas RICE BURNER
Varsti peaks välimust disainima hakkama :)

Pilt
By vkmmotors at 2012-01-26
Pilt
By vkmmotors at 2012-01-26
Pilt
By vkmmotors at 2012-01-26

Re: VKM Godzilla Drag Car

Postitatud: 27.01.2012 4:12
Postitas kilplane
muud muret ei tundnudki,lihtsalt et kui peaks masin kuu aega seisma ja seal vajub õli nüüd karterisse, uputab teine ju vända ära.. ja kui käima panna, et sa siis midagi paha seal ei tee.

Re: VKM Godzilla Drag Car

Postitatud: 27.01.2012 10:29
Postitas Astrona
uzzac kirjutas:tänu sellele plaanime kasutada vedelikjahutusega õliradikat, mis peaks jahedamal ajal õli soojaks kütma.
CA'l on selline "vahejahuti-soojendi" originaalis - jahedat õli soojendab ja kuumemat jahutab. (PS kui huvitab).

Need AN ühendused ja vollad maksavad vist ise juba (sitaks :lol:) rohkem kui originaal õlipump (CA'l maksis too alega 130€)?
Mis see õli-kupatus koos õli ja volladega kaalub? Kui arvestada, et selle x-kg "lubamiseks" on vaja ka osalt toruraami näol kergem kere osta, siis päris kallis lõbu :)

Igastahes mootor ja selle-agregaadid on vähemalt kere enda massiga 1:1 proportsoonis, mitte ~1:8 nagu veoautodel (s.h. sõiduautod).

Ühesõnaga mootori küljes on kronstein, millele kinnituvad püstakud, differ ja juht. Üleliigne on vaid tolm auto peal :)

Re: VKM Godzilla Drag Car

Postitatud: 27.01.2012 14:36
Postitas uzzac
Astrona kirjutas:
uzzac kirjutas:tänu sellele plaanime kasutada vedelikjahutusega õliradikat, mis peaks jahedamal ajal õli soojaks kütma.
CA'l on selline "vahejahuti-soojendi" originaalis - jahedat õli soojendab ja kuumemat jahutab. (PS kui huvitab).

Ka osadel volkaritel on sedasi mumeelest. Et arusaamatuks asi ei jääks, siis ise räägin sellest autost mis mul avataril, CA-st olen aastaid juba prii - õnneks :)

Re: VKM Godzilla Drag Car

Postitatud: 27.01.2012 14:58
Postitas Raceboy
Porsche 944-l on samuti õliradiaator jahutusvedelikus, samuti Audi A8-l (D2, 4.2).

Re: VKM Godzilla Drag Car

Postitatud: 01.02.2012 10:51
Postitas RICE BURNER

Re: VKM Godzilla Drag Car

Postitatud: 02.02.2012 10:16
Postitas jeff01
Kui mootorini jõuate ootaks enam detailsust :bb (sama teema näiteks mootori seadistamise kohta).....väga pikalt järjest teda ilmselt ei kuumutata, kas vaid wot osa ja tühikäik paika?