30. leht 49-st
Postitatud: 30.11.2008 11:45
Postitas ahto42
Teine variant on kasutada nagu MBC oli, et lasta ainult nii palju õhku kui vaja on kinnises süsteemis acutaatorini.
Millega mul kohe meenub, et siis on ju seda signal lock auku ka vaja, lihtsam vist bleeder süsteemi kasutada.
Ei ole ju raske 0,7-0,8 auk MBC'sse puurida. Puure peaks igas korralikus tööriista poes olema. Nt mul valikus isegi 0,3 mm kui tahtmist on
Postitatud: 30.11.2008 12:25
Postitas Mihkel
Mul juba välja mõeldud idee, kuidas pääseb ka ilma puurimata ja väljast ei jää ka midagi näha (vaja ühte kolmikut kasutada ainult).
Tegelikult peaks kõigepealt kompressori poolde väljavõtte tegema.
Hetkel on acuaatori signaal otse sisselaskest aga see tekitab olukorra, kus sisselaskesse pääseb kohati ka filtreerimata õhk.
Postitatud: 30.11.2008 19:40
Postitas Mihkel
Ma olen Subaru käigukasti Nastja
Sõber ostis endale reedel punnsilm Impreza, mis on ka järele aidatud ja ~330hp mootorist vast.
Samasuguse tootlikusega turbo nagu mul ainult IHI toode, ehk siis bolt-on. Boosti ka samamoodi 1.5bar.
Sai tema siis laupäeva lõunani sõita, kuniks käigukast laiali läks.
Ma muidugi enne ostu soovisin head kastiremonti ka aga nii kiirelt pole vist eluski ükski soov täitunud
Võtsime just kasti maha ja juppideks ning arvake ära mis viga
Peavõll + teise käigu hammakas

Ma hakkan selgeltnägijaks varsti.
Ja palun ärge tulge nüüd oma teooriaid ajama.
Sellel autol on STOCK sidur (~30k all olnud), mis LIBISES mõnuga läbi!
Tal lendas hammakas, kui oli teine käik sees pikemalt juba veerenud ja üks hetk lihtsalt korra gaasi vajutas.
Umbes 5000rpm juures oli ragin tulnud, kui õigesti aru sain. Umbes sealt maalt libises sidur ka tavaliselt.
Postitatud: 30.11.2008 20:16
Postitas 313
sidur libises tegelt mu subarul sedasi 2-3 ndale vahetades siis alguses lõi libisema.
Käigukast purunemise teekond:
kiirendasin 2 käik sees , umbes 5500-6000 pöörde juures viskas käigu raginaga välja.
Postitatud: 30.11.2008 20:24
Postitas mart154
mis seal ikka nastjatada, kui kõik need ühtemoodi lagunevad ja neid eestis mingi ?sadakond? laiali lastud on?

Postitatud: 30.11.2008 20:42
Postitas Mardo
subarumehed võivad treiali ametit proovida

Postitatud: 30.11.2008 23:01
Postitas jeff01
On sul mõnd pilti sellest mis selle hammasrattaga juhtub?
(Lihtsalt huvi pärast küsin)
Olen oma lühikese elu jooksul lõhkunud LIIGA PALJU käigukaste
Opel Rekordil - õli puudumise tõttu 1x ja vectra mootori otsa mitte sobimise tõttu 4x
Omegal - lihtsalt kulumise tõttu (350 000km) 1x ja laagri purunemise tõttu 1x
Porsche 924lja ja 944lja käigukaste 4-5tk mis käisid alt ära 10-12 korda

Põhiliselt kiirete käiguvahetuste ja 2 käiguga burnoudi tõttu
BMW - 2 käigukasti suure lõhkumise tagajärjel
Mazdal - 1x lihtsalt gaasi vajutades kui sisse oli lülitatud 2. käik

ja 1x kui sisse sai pandud liiga vedel õli
Olen neid kõiki ka seest vaadanud (Ka üht vana subaru kasti) ja mulle tundub, et jaapanlastel pole mingit tagavara tugevuse näol kuna kaalusääst ja väiksem kütusekulu on see mis müüb. Selle kasuks räägib ka mu kogemus kuidas mazda kast iseenesest puruneb nii et korpus puruks ja tükid auto all (Se ka mu ainus jaapanlane vist

) Nende hammasrattad on lihtsalt väiksemad ja võllid peenemad.
Panene ühe pildi, millel on 1 jaapani ja 1 saksa auto käigukasti peavõll (Töömahu vahe oli muidugi saksa auto kasuks aga siiski mitte 2x)
http://www.porsche-foorum.ee/album/albu ... 300003.JPG
Postitatud: 01.12.2008 0:27
Postitas Mardo
piisavalt on pilti mis nende hammasratastega toimub.
selle masina kasti saatus oli täpselt sama:
http://www.youtube.com/watch?v=vEGO2G3V1SY
kaste lammutanud piisavalt et teada mis seal toimub
(on pilt selge?)
treimine oli naljaga öeldud, sest imprza kastid lähevad enamjaolt jõu pärast.(cracked niiöelda)
Postitatud: 01.12.2008 6:23
Postitas tann15
Mardo kirjutas:piisavalt on pilti mis nende hammasratastega toimub.
selle masina kasti saatus oli täpselt sama:
http://www.youtube.com/watch?v=vEGO2G3V1SY
kaste lammutanud piisavalt et teada mis seal toimub
(on pilt selge?)
treimine oli naljaga öeldud, sest imprza kastid lähevad enamjaolt jõu pärast.(cracked niiöelda)
Krt see subaru liigub päris usinalt

Postitatud: 01.12.2008 11:27
Postitas Mihkel
Vihmaga Subarul ratta ringi saamiseks piisab täiesti stock jõust.
Antud auto on suhtkoht stock ma eeldan?
Julgelt laseb muidugi piruette, enne seda vist polnud kasti remontinud?

Postitatud: 01.12.2008 12:32
Postitas Mardo
lasti julgelt jah, mis teha, elu õpetab aga kui ma ei eksi sis juba tükimat
aega tagasi see auto mahakandmisele sõidetud (peale müüki uus omanik)
päris stock see masin vist polnud, ei tea täpsemalt rääkida, polnud minu masin

Postitatud: 01.12.2008 13:47
Postitas rosenberg
aga see hall oli stock ikka ja kast lendas samamoodi täpselt nagu Mihklilgi ise võtsin kasti laiali veel .
Aga siiamaani ei sa aru Paabu subsi kastist tema rämmas ja mina panin veel piitsa otsa ja siiamaani pidi sõitma sama kastiga veel ? Müstika
Postitatud: 01.12.2008 14:31
Postitas Mihkel
Müstika tõesti.
Mine tea, mis eksemplar talle Soomest sattus.
Postitatud: 01.12.2008 17:13
Postitas rosenberg
VÕIMALIK et sattus ra kast kuna käigud olid mega lühikesed 2 käiguga 90 spido järgi ja piirajas .
Postitatud: 01.12.2008 17:26
Postitas Mihkel
No see on enamvähem tava JDM kasti ülekanne.
RA kasti peaülekanne on 4.444, selle pärast tal väga lühikesed käigud ongi.
Aga Paabu autol oli kindlalt 3.9 peaülekanne jäätud, kuna ta taagadiffrit küll ei vahetanud.
Minu auto ka 3.9 ülekande ja tava JDM kastiga teine käik alla 100km/h piirajas.