Ei ole ju raske 0,7-0,8 auk MBC'sse puurida. Puure peaks igas korralikus tööriista poes olema. Nt mul valikus isegi 0,3 mm kui tahtmist onTeine variant on kasutada nagu MBC oli, et lasta ainult nii palju õhku kui vaja on kinnises süsteemis acutaatorini.
Millega mul kohe meenub, et siis on ju seda signal lock auku ka vaja, lihtsam vist bleeder süsteemi kasutada.
Subaru Impreza GT-RS ::: 1998 ::: Mihkel
Servemet OÜ
Puurid, keermepuurid, freesid, laagrid jne
www.serve.ee
Looduslikud, keskkonna sõbralikud ja tõhusad puhastusvahendid www.chrisal.ee
Puurid, keermepuurid, freesid, laagrid jne
www.serve.ee
Looduslikud, keskkonna sõbralikud ja tõhusad puhastusvahendid www.chrisal.ee
Mul juba välja mõeldud idee, kuidas pääseb ka ilma puurimata ja väljast ei jää ka midagi näha (vaja ühte kolmikut kasutada ainult).
Tegelikult peaks kõigepealt kompressori poolde väljavõtte tegema.
Hetkel on acuaatori signaal otse sisselaskest aga see tekitab olukorra, kus sisselaskesse pääseb kohati ka filtreerimata õhk.
Tegelikult peaks kõigepealt kompressori poolde väljavõtte tegema.
Hetkel on acuaatori signaal otse sisselaskest aga see tekitab olukorra, kus sisselaskesse pääseb kohati ka filtreerimata õhk.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Ma olen Subaru käigukasti Nastja 
Sõber ostis endale reedel punnsilm Impreza, mis on ka järele aidatud ja ~330hp mootorist vast.
Samasuguse tootlikusega turbo nagu mul ainult IHI toode, ehk siis bolt-on. Boosti ka samamoodi 1.5bar.
Sai tema siis laupäeva lõunani sõita, kuniks käigukast laiali läks.
Ma muidugi enne ostu soovisin head kastiremonti ka aga nii kiirelt pole vist eluski ükski soov täitunud
Võtsime just kasti maha ja juppideks ning arvake ära mis viga
Peavõll + teise käigu hammakas
Ma hakkan selgeltnägijaks varsti.
Ja palun ärge tulge nüüd oma teooriaid ajama.
Sellel autol on STOCK sidur (~30k all olnud), mis LIBISES mõnuga läbi!
Tal lendas hammakas, kui oli teine käik sees pikemalt juba veerenud ja üks hetk lihtsalt korra gaasi vajutas.
Umbes 5000rpm juures oli ragin tulnud, kui õigesti aru sain. Umbes sealt maalt libises sidur ka tavaliselt.

Sõber ostis endale reedel punnsilm Impreza, mis on ka järele aidatud ja ~330hp mootorist vast.
Samasuguse tootlikusega turbo nagu mul ainult IHI toode, ehk siis bolt-on. Boosti ka samamoodi 1.5bar.
Sai tema siis laupäeva lõunani sõita, kuniks käigukast laiali läks.
Ma muidugi enne ostu soovisin head kastiremonti ka aga nii kiirelt pole vist eluski ükski soov täitunud

Võtsime just kasti maha ja juppideks ning arvake ära mis viga

Peavõll + teise käigu hammakas

Ja palun ärge tulge nüüd oma teooriaid ajama.
Sellel autol on STOCK sidur (~30k all olnud), mis LIBISES mõnuga läbi!
Tal lendas hammakas, kui oli teine käik sees pikemalt juba veerenud ja üks hetk lihtsalt korra gaasi vajutas.
Umbes 5000rpm juures oli ragin tulnud, kui õigesti aru sain. Umbes sealt maalt libises sidur ka tavaliselt.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
On sul mõnd pilti sellest mis selle hammasrattaga juhtub?
(Lihtsalt huvi pärast küsin)
Olen oma lühikese elu jooksul lõhkunud LIIGA PALJU käigukaste
Opel Rekordil - õli puudumise tõttu 1x ja vectra mootori otsa mitte sobimise tõttu 4x
Omegal - lihtsalt kulumise tõttu (350 000km) 1x ja laagri purunemise tõttu 1x
Porsche 924lja ja 944lja käigukaste 4-5tk mis käisid alt ära 10-12 korda
Põhiliselt kiirete käiguvahetuste ja 2 käiguga burnoudi tõttu
BMW - 2 käigukasti suure lõhkumise tagajärjel
Mazdal - 1x lihtsalt gaasi vajutades kui sisse oli lülitatud 2. käik
ja 1x kui sisse sai pandud liiga vedel õli
Olen neid kõiki ka seest vaadanud (Ka üht vana subaru kasti) ja mulle tundub, et jaapanlastel pole mingit tagavara tugevuse näol kuna kaalusääst ja väiksem kütusekulu on see mis müüb. Selle kasuks räägib ka mu kogemus kuidas mazda kast iseenesest puruneb nii et korpus puruks ja tükid auto all (Se ka mu ainus jaapanlane vist
) Nende hammasrattad on lihtsalt väiksemad ja võllid peenemad.
Panene ühe pildi, millel on 1 jaapani ja 1 saksa auto käigukasti peavõll (Töömahu vahe oli muidugi saksa auto kasuks aga siiski mitte 2x)
http://www.porsche-foorum.ee/album/albu ... 300003.JPG
(Lihtsalt huvi pärast küsin)
Olen oma lühikese elu jooksul lõhkunud LIIGA PALJU käigukaste
Opel Rekordil - õli puudumise tõttu 1x ja vectra mootori otsa mitte sobimise tõttu 4x

Omegal - lihtsalt kulumise tõttu (350 000km) 1x ja laagri purunemise tõttu 1x
Porsche 924lja ja 944lja käigukaste 4-5tk mis käisid alt ära 10-12 korda

BMW - 2 käigukasti suure lõhkumise tagajärjel
Mazdal - 1x lihtsalt gaasi vajutades kui sisse oli lülitatud 2. käik

Olen neid kõiki ka seest vaadanud (Ka üht vana subaru kasti) ja mulle tundub, et jaapanlastel pole mingit tagavara tugevuse näol kuna kaalusääst ja väiksem kütusekulu on see mis müüb. Selle kasuks räägib ka mu kogemus kuidas mazda kast iseenesest puruneb nii et korpus puruks ja tükid auto all (Se ka mu ainus jaapanlane vist

Panene ühe pildi, millel on 1 jaapani ja 1 saksa auto käigukasti peavõll (Töömahu vahe oli muidugi saksa auto kasuks aga siiski mitte 2x)

http://www.porsche-foorum.ee/album/albu ... 300003.JPG
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
piisavalt on pilti mis nende hammasratastega toimub.
selle masina kasti saatus oli täpselt sama:
http://www.youtube.com/watch?v=vEGO2G3V1SY
kaste lammutanud piisavalt et teada mis seal toimub
(on pilt selge?)
treimine oli naljaga öeldud, sest imprza kastid lähevad enamjaolt jõu pärast.(cracked niiöelda)
selle masina kasti saatus oli täpselt sama:
http://www.youtube.com/watch?v=vEGO2G3V1SY
kaste lammutanud piisavalt et teada mis seal toimub

(on pilt selge?)

treimine oli naljaga öeldud, sest imprza kastid lähevad enamjaolt jõu pärast.(cracked niiöelda)
- KKD Motorsport - EstPerformance -
Krt see subaru liigub päris usinaltMardo kirjutas:piisavalt on pilti mis nende hammasratastega toimub.
selle masina kasti saatus oli täpselt sama:
http://www.youtube.com/watch?v=vEGO2G3V1SY
kaste lammutanud piisavalt et teada mis seal toimub![]()
(on pilt selge?)
treimine oli naljaga öeldud, sest imprza kastid lähevad enamjaolt jõu pärast.(cracked niiöelda)

Vihmaga Subarul ratta ringi saamiseks piisab täiesti stock jõust.
Antud auto on suhtkoht stock ma eeldan?
Julgelt laseb muidugi piruette, enne seda vist polnud kasti remontinud?
Antud auto on suhtkoht stock ma eeldan?
Julgelt laseb muidugi piruette, enne seda vist polnud kasti remontinud?

Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Müstika tõesti.
Mine tea, mis eksemplar talle Soomest sattus.
Mine tea, mis eksemplar talle Soomest sattus.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
No see on enamvähem tava JDM kasti ülekanne.
RA kasti peaülekanne on 4.444, selle pärast tal väga lühikesed käigud ongi.
Aga Paabu autol oli kindlalt 3.9 peaülekanne jäätud, kuna ta taagadiffrit küll ei vahetanud.
Minu auto ka 3.9 ülekande ja tava JDM kastiga teine käik alla 100km/h piirajas.
RA kasti peaülekanne on 4.444, selle pärast tal väga lühikesed käigud ongi.
Aga Paabu autol oli kindlalt 3.9 peaülekanne jäätud, kuna ta taagadiffrit küll ei vahetanud.
Minu auto ka 3.9 ülekande ja tava JDM kastiga teine käik alla 100km/h piirajas.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.