Postitatud: 09.09.2008 15:51
Õnneks jäi see kiire plaan pooleli.
Täna sai vesipritse süsteem kah läbi häda tollist läbi
Nüüd puudu ainult mootor
või siis täpsemalt:
* 84mm silindritega plokk + 2 kolbi (või uus komplekt)
* kaanel tõukurite parajaks lihvimine
* vl kolle kaanega ühildamine (istus enne natuke pahasti)
* kokku ja peale lappamine
* seadistamine
+ 100h nipet näpet
Loodetavasti sellest jääb väheks talve sisustamiseks ja jõuan ehk oma vana projekti kah tänavale ajada.

http://www.foto24.ee/index.php?main=42& ... 130&page=1 Hetkel 2.0 SOHC on peal, aga nipet näpet: sildade remont, siduri-kahvli paigaldamine, genekas otsex ajada, salongi ja kapoti alust korrastada, ning turboga kollektor külge keerata ning torustik ja kuuler paigaldada + paar pihustit ja seadistus. Ja kindlasti on kõvasti tegemist pidamise saavutamisega, kuna isegi 120hj teele panekuga oli tegemist (vedavale tagarattale mõjuba alla 200kg).
Täna sai vesipritse süsteem kah läbi häda tollist läbi

Nüüd puudu ainult mootor

* 84mm silindritega plokk + 2 kolbi (või uus komplekt)
* kaanel tõukurite parajaks lihvimine
* vl kolle kaanega ühildamine (istus enne natuke pahasti)
* kokku ja peale lappamine
* seadistamine
+ 100h nipet näpet
Loodetavasti sellest jääb väheks talve sisustamiseks ja jõuan ehk oma vana projekti kah tänavale ajada.

http://www.foto24.ee/index.php?main=42& ... 130&page=1 Hetkel 2.0 SOHC on peal, aga nipet näpet: sildade remont, siduri-kahvli paigaldamine, genekas otsex ajada, salongi ja kapoti alust korrastada, ning turboga kollektor külge keerata ning torustik ja kuuler paigaldada + paar pihustit ja seadistus. Ja kindlasti on kõvasti tegemist pidamise saavutamisega, kuna isegi 120hj teele panekuga oli tegemist (vedavale tagarattale mõjuba alla 200kg).