30. leht 48-st
Postitatud: 11.05.2009 10:03
Postitas pr8
Noh, kaalujaotust ei pea grammi täpsusega arvestama. Sõltub ikka näiteks kütusekogusest ja sellest, kas juhtil on klistiir tehtud.
Arvestades esi/taga suhet peaks ballasti taha panema ning LR/RR suhte järgi taha paremale. Oluline ongi just tagarataste koormuse reguleeritavus (LR/RR), sõltuvalt kuhupoole stardis kisub. Vedrustusega pole kursis, 4-link korral mõistagi oleks preloadi regull käkitegu.
Ja näiteks NHRA's kaalutakse vahetult
peale sõitu, ehk stardis peab ülekaalus olema, kütust ju läheb jne.
Postitatud: 11.05.2009 10:07
Postitas RICE BURNER
Ja näiteks NHRA's kaalutakse vahetult peale sõitu, ehk stardis peab ülekaalus olema, kütust ju läheb jne.
Eks nii oleks ausam küll. Lätis kaaluti samuti peale sõitu, kus meid disklahvida taheti.
Aga auto kaal on parem, kui kunagi varem ja loodan, et sellest ka rajal kasu on.
Postitatud: 11.05.2009 11:21
Postitas pr8
Ja tuleb ka arvestada, et kaalud võivad erinevalt näidata, et siis plaan oleks, kui öeldakse, et 10 kg alakaalus.
Postitatud: 13.05.2009 23:31
Postitas RICE BURNER
Auto käib jälle ja nüüd siis vaja veel enne Laupäeva seadistamas käija.
Postitatud: 14.05.2009 19:09
Postitas AndresZ
Mis pööretelt uus turbo käima läheb? Parem, kui enne?
Postitatud: 15.05.2009 17:53
Postitas booster
muljeid tänase dynotamise kohta?

Postitatud: 16.05.2009 0:49
Postitas AndresZ
Ehk saab täna siis rajal teada

Postitatud: 17.05.2009 0:23
Postitas AndresZ
Viljar, vaheta see turbo kiiremas korras välja
Selle turbo lag on ikka mõttttetu
Uuri sealt:
http://www.til-racing.com
Timo käest saad usun, palju parema turbo

Postitatud: 17.05.2009 11:15
Postitas RICE BURNER
Tartus käidud ja üldjoones rahule jäänud. Teine koht ja 10,4 234km/h lõppkiirusega.
Päev otsa sai meestega maadeldud stardipöörde tõstmise kallal ja kuna alternatiivseid Nos seadmeid kaasas ei olnud, siis jäime autole alla.
Viljar, vaheta see turbo kiiremas korras välja
Selle turbo lag on ikka mõttttetu
Uuri sealt:
http://www.til-racing.com
Timo käest saad usun, palju parema turbo
See asi pole üldse nii nagu arvad!! Selle turboga pole lag üldse suurem , kui kahe GT30, ga. Lisaks selle 3000rpm stardiga suutis auto stabiilselt 1,9sek 60jalga võtta. Start oli küll uimane, kuid kui turbo ärkab, siis väga kiiresti. Muidugi on võimalik leida veel parem turbo just sellele autole, kuid ilma NOSita sellise suurusega turbo stardis ülesse ei ärka.
Tegemist ei ole ringraja autoga ja seetöttu pole lag probleemiks, vaid tuleb välja mõelda kuidas sellest stardis lahti saada.
5500 tuli rõhk ülesse nagu mööda seina ja üllatavalt pehmelt tuleb jõud taha. Mulle pakub rahulolu teadmine, et kui pidamine tekib, siis jõupuudust meil ei tule.
Tartus sõitsime 1,7bar rõhuga, mis andis meile eile umbes 850hp
Postitatud: 17.05.2009 11:57
Postitas Astrona
RICE BURNER kirjutas:5500 tuli rõhk ülesse nagu mööda seina ja üllatavalt pehmelt tuleb jõud taha.
Kuidas seda mõista?
Mis sellest vigastatud turbost sai, parandasite ära?
Kas muidu kitsamate rehvide, aga kergema autoga on lootus ka isiklik rekord püstitada? Kus mootorit seadistasite? Edu seadistamisel!
Postitatud: 17.05.2009 12:04
Postitas RICE BURNER
Soomes Timo Lehtimäki tegi turbo uuesti korda. Oma rekordit olime valmis lööma juba Tartus, kuid ei saanud stardis vilet ülesse. 200m lõppkiirus oli 20km/h väiksem, kui eelmisel aastal 9,5 sõidus, kuid 400m lõppkiirus sama. Hakkab juhtuma asju.
Seadistasime auto 7kraadi hilisema süütega 450kw peale, sest dyno strobo ei töödanud ja õiget ajastust panna ei saanud ja umbes seda teha ei tahtnud.
Postitatud: 17.05.2009 13:47
Postitas Maik
Kas panete suurema nitrokiti nüüd siis? Starti vaadetes oli tõesti mulje,et no ei jõua see auto neid suuri rattaid vedada, peaks väiksemad panema. Aga kui läks siis juba läks.... aga päris tükk aega stardist eemal tuli see jõud nagu taha siiski.
Postitatud: 18.05.2009 16:49
Postitas Raceboy
Miks te launch controliga stardis boosti ei tekita?
Postitatud: 18.05.2009 19:10
Postitas RICE BURNER
Miks te launch controliga stardis boosti ei tekita?
See ei ole lihtsalt võimalik. Olen seda isegi huvipärast proovinud, kuid kui käik sees, siis suudab süütesüsteem iga 2seki tagant teha ühe paugu ja pööre hoopis langeb. Automaadiga on lihtsalt koormus nii suur.
Kas panete suurema nitrokiti nüüd siis? Starti vaadetes oli tõesti mulje,et no ei jõua see auto neid suuri rattaid vedada, peaks väiksemad panema
Kõik jääb samaks, vaid viga tuleb ülesse otsida. Rattaid jõuab ilusti ringi ajada, sest 200 pluss kiirusel käisid rattad kohati ringi (mõni protsent.)
Automaat ja suur turbo on ikka võimalik ainult nossiga ülesse äratada.
Eelmisel aastal toimis laitmatult, kuid nüüd olid mingid imelikud probleemid, millele kohapeal jälile ei saanud. Maksimaalselt saime ühel korral 3400rpm starditud. Turbo aga ärkab 5500, mis on ka nukkade ajastuse süü, kuid lõpp on seetõttu laitmatu.
Eelmisel aastal oli meie 200m kiirus 200km/h ja 400m kiirus 237km/h
Sellel aastal 180 vs 234, mis annab lootust hea stardi puhul, et rekord saab löödud ka väiksema võimsusega.
Tundub, et kaalusääst ja vedrustuse modid õigustavad end hästi.
Postitatud: 18.05.2009 21:57
Postitas altz
RICE BURNER kirjutas:Miks te launch controliga stardis boosti ei tekita?
See ei ole lihtsalt võimalik. Olen seda isegi huvipärast proovinud, kuid kui käik sees, siis suudab süütesüsteem iga 2seki tagant teha ühe paugu ja pööre hoopis langeb. Automaadiga on lihtsalt koormus nii suur.
Kas panete suurema nitrokiti nüüd siis? Starti vaadetes oli tõesti mulje,et no ei jõua see auto neid suuri rattaid vedada, peaks väiksemad panema
Kõik jääb samaks, vaid viga tuleb ülesse otsida. Rattaid jõuab ilusti ringi ajada, sest 200 pluss kiirusel käisid rattad kohati ringi (mõni protsent.)
Automaat ja suur turbo on ikka võimalik ainult nossiga ülesse äratada.
Eelmisel aastal toimis laitmatult, kuid nüüd olid mingid imelikud probleemid, millele kohapeal jälile ei saanud. Maksimaalselt saime ühel korral 3400rpm starditud. Turbo aga ärkab 5500, mis on ka nukkade ajastuse süü, kuid lõpp on seetõttu laitmatu.
Eelmisel aastal oli meie 200m kiirus 200km/h ja 400m kiirus 237km/h
Sellel aastal 180 vs 234, mis annab lootust hea stardi puhul, et rekord saab löödud ka väiksema võimsusega.
Tundub, et kaalusääst ja vedrustuse modid õigustavad end hästi.
Kõrgema stalliga turbiin pole vist hetkel variant?