30. leht 31-st
Postitatud: 18.01.2008 19:28
Postitas tonny
kas tohib küsida, Miks?
eelnev oli igapäevasõiduks liiga "äkiline"?
Postitatud: 18.01.2008 20:38
Postitas Audiophile
Liiga äkiline
Igapäevaselt liig-kallis kilomeetri hind + see auto kaotas igapäevase cruiseri võlud ja tõeliselt nautida sai teda ainult võistlustel (see vist iga sedatüüpi auto probleem) + teatud kahtlused ikka jäävad isetehtud tehnikaga et kas julged võtta ette näiteks reisi paarituhande kilomeetri taha, eriti veel kui mootorist on võetud veidi rohkem kui kaks korda oma normaalhobujõud! Tänaval kiiresti liikumisest piisab ka 300 hj-st..
markus
Postitatud: 22.01.2008 16:11
Postitas marten28
Audiophile kirjutas:Liiga äkiline
Igapäevaselt liig-kallis kilomeetri hind + see auto kaotas igapäevase cruiseri võlud ja tõeliselt nautida sai teda ainult võistlustel (see vist iga sedatüüpi auto probleem) + teatud kahtlused ikka jäävad isetehtud tehnikaga et kas julged võtta ette näiteks reisi paarituhande kilomeetri taha, eriti veel kui mootorist on võetud veidi rohkem kui kaks korda oma normaalhobujõud! Tänaval kiiresti liikumisest piisab ka 300 hj-st..
markus
Markus ei piisa 300 hj kui autol liiga suur mass ning madalal võrk vääne. Võiks ikka kiirem olla.
Postitatud: 22.01.2008 16:42
Postitas Audiophile
No 300 hp on suht ok kui auto kaalub 1350 kg, 0,22 hp 1kg kohta. Kuna tean millega sõidad siis ma arvan et ka sulle piisaks tänaval kulgemiseks 450hj-st?

Postitatud: 22.01.2008 20:03
Postitas Taavi
1350kg tagavedu ilma abistava elektroonikata lukuga sillaga auto millel on ca 300 äkilist turbohobust ja 400+nm väänet on igapäevaliikluses ikka paras käetäis. Täpselt niipalju, et juhil roolis tähelepanu jalutama kunagi ei lähe
Hj/kg suhe on näiteks E39 M5 sedaanil sama 0.22, aga suurema massiga auto ei ole nii vahetu ja tundlik. Pealegi oleks huvitav näha kuidas sellise BMW omanikud igapäevaselt välja lülitatud elektroonikaga liikleksid. Seega antud Porschega on Markuse nimetatud numbrite juures igapäevasõidukina lõbu laialt.
Postitatud: 23.01.2008 18:42
Postitas turbobmw
Nojaah, eks tuleb valida kas vastupidavus/võimsus. Aga on plaanis kiirem auto ka veel kunagi ehitada?
Taavi kirjutas:Pealegi oleks huvitav näha kuidas sellise BMW omanikud igapäevaselt välja lülitatud elektroonikaga liikleksid. Seega antud Porschega on Markuse nimetatud numbrite juures igapäevasõidukina lõbu laialt.
Mis selle all mõtled?
Postitatud: 23.01.2008 19:17
Postitas Audiophile
Ilmselt mõtles Taavi siin auto käsitsemisega seotud küsimusi a la suur mass palju võimsust = algul ei saa vedama pärast pidama
M
Pealegi oleks huvitav näha kuidas sellise BMW omanikud
igapäevaselt välja lülitatud elektroonikaga liikleksid
Postitatud: 24.01.2008 18:16
Postitas hellraiser
Audiophile kirjutas:
2. Sisu. Auto valge nahksisu asendub süsimusta nahksalongiga. Sellega seoses lähevad nahatamisse ka esiistmed. Istmed kaetakse täpselt samasuguse nahaga nagu originaalis (küljed siledad ja keskelt aukus nahk). Kokkuõmblemisel lasen kasutada oranzi niiti et ka salongi väikest kontrasti tuua..
Sellest on täitsa kahju, minu arust üks ilusaima sisuga 944'sid üldse, eriti mõnusad on need heledad istmed.
Postitatud: 24.01.2008 19:54
Postitas Chris
hellraiser kirjutas:Audiophile kirjutas:
2. Sisu. Auto valge nahksisu asendub süsimusta nahksalongiga. Sellega seoses lähevad nahatamisse ka esiistmed. Istmed kaetakse täpselt samasuguse nahaga nagu originaalis (küljed siledad ja keskelt aukus nahk). Kokkuõmblemisel lasen kasutada oranzi niiti et ka salongi väikest kontrasti tuua..
Sellest on täitsa kahju, minu arust üks ilusaima sisuga 944'sid üldse, eriti mõnusad on need heledad istmed.
Nõustun ka hellraiseriga. Mootor mootoriks, aga välimuse oleks võind samaks jätta, koos jäägermeistri kirjadega.
Postitatud: 24.01.2008 20:26
Postitas marten28
Ega siin muud polegi kui tuleb klassikute sõnu kasutada.
Kuningas on surnud, elagu kunigas.
Loodame, et viimane ikka ellu ärkab

Postitatud: 24.01.2008 23:02
Postitas ziim
hellraiser kirjutas:Audiophile kirjutas:
2. Sisu. Auto valge nahksisu asendub süsimusta nahksalongiga. Sellega seoses lähevad nahatamisse ka esiistmed. Istmed kaetakse täpselt samasuguse nahaga nagu originaalis (küljed siledad ja keskelt aukus nahk). Kokkuõmblemisel lasen kasutada oranzi niiti et ka salongi väikest kontrasti tuua..
Sellest on täitsa kahju, minu arust üks ilusaima sisuga 944'sid üldse, eriti mõnusad on need heledad istmed.
Sisu võid ju oma autole osta

Postitatud: 25.01.2008 11:24
Postitas Taavi
Must velg oranzi auto all on alati cool! Leheküljel 15 juba jutustasin sellest

Postitatud: 25.01.2008 13:16
Postitas Ringo
Auto musta sisuga minu arvates tunduvalt ilusam! Aga kaldun arvama, et kui ainult istmete õmblused on oranzi niidiga ei ole tulemuse kõige ilusam. Uksepolstrid ja vb ka armatuur siis oleks teine tera :P
Postitatud: 26.01.2008 21:37
Postitas Audiophile
Veljed on saabunud...
18*10.5 ja 18*8.5 Techart GT, kaaluvahe on märgatav võrreldese auto all olevate velgedega..
uued pildid kui auto all on ja uus mootor peal
M
Postitatud: 30.01.2008 23:09
Postitas Audiophile
Kui kõik hästi läheb siis keerame uuel mootoril võtit juba reedel..