30. leht 32-st

Re: BMW 316 'SLEEPER' ::: 1988 ::: Mihkel

Postitatud: 29.03.2011 12:25
Postitas Sponge
Kas see on eesti kiireim subaru ? igatahes tubli töö selle autoga. :evil:

Re: BMW 316 'SLEEPER' ::: 1988 ::: Mihkel

Postitatud: 29.03.2011 12:29
Postitas Mihkel
See on hetkel BMW teema :-D
Mis Subarut puudutab, siis Marko oma on kindlasti võimsam, kuigi raskem aga ilmselt siiski ka kiirem. :)

Re: BMW 316 'SLEEPER' ::: 1988 ::: Mihkel

Postitatud: 06.04.2011 8:29
Postitas tann15
Hehh,eesti on ikka jube väike :lol:
ma tean kus see auto omale uue värvi peale saab :) Väga pro koht kus seda tehakse...

Naised saunas rääkisid ka seda,et see 1,4t polo ja see bemm pidid võitmatud pillid olema :lol:
usa rauaga polevat midagi vastu panna nendele :bb
Päikest :car

Re: BMW 316 'SLEEPER' ::: 1988 ::: Mihkel

Postitatud: 06.04.2011 18:45
Postitas DanM
Läänemaa inimesed kõik kiidavad seda kohta. Minu pere üks auto peaks see nädal sealt värvimiset tulema eks siis ole näha mis tööd poisid teevad. Loodame et saab selle Sleeperi suve alguseks liikuma 8).

Re: BMW 316 'SLEEPER' ::: 1988 ::: Mihkel

Postitatud: 07.04.2011 1:31
Postitas tann15
Dan mis autoga tegu?Alles eile tuiasin seal ringi :-D
Sorry for ot :bb

Re: BMW 316 'SLEEPER' ::: 1988 ::: Mihkel

Postitatud: 07.04.2011 22:02
Postitas stk
tann15 kirjutas:Dan mis autoga tegu?Alles eile tuiasin seal ringi :-D
Sorry for ot :bb


kurat kas sa tõesti ei saa oma mõttetut mula kasvõi privasse kirjutada inimestele?

Re: BMW 316 'SLEEPER' ::: 1988 ::: Mihkel

Postitatud: 07.04.2011 22:25
Postitas Mardo
on mõni pilt tagumistest koobastest võtta äkki? :ohshit
mootor läks orig. saalega kokku?

Re: BMW 316 'SLEEPER' ::: 1988 ::: Mihkel

Postitatud: 07.04.2011 22:49
Postitas Mihkel
Mootorisse läksid KolbenSchmidt stock varuosa saaled.

On keegi korralikult komplekteeritud mootori puhul arvestanud reaalselt standard saale versus performance saale kestvuse vahet?
Minu silmis peab midagi kuluma, kas siis väntvõll või saale. Kui panna tugevam saale siis järelikult kulub väntvõll rohkem.
Tegelikult peaks ju väntvõll üldse liikuma õlikihi peal ja kui saale ning väntvõll omavahel kokku puutuvad on juba probleem tekkimas.

KaroK oskab ehk tehilisemalt seda asja seletada.

Koopad jäid lähedalt sellised (kere piltidel ilma igasuguse maalri eeltööta):
Pilt Pilt

Re: BMW 316 'SLEEPER' ::: 1988 ::: Mihkel

Postitatud: 08.04.2011 15:35
Postitas KaroK
Ei oskagi väga midagi kosta selle peale.
Ilmselt on üsna keeruline kehva saalet toota. :-D
Väntvõll peaks ikkagi peamiselt töötama õlikile peal ja kui õlikile ära kaob, tekivad probleemid.
Korralik saale on ühtlase pinnaga, et tagada õlikile ühtlane/piisav paksus.
Olen kuulnud ka seda, et saale on pehme selleks, et vajadusel saaks sinna sisse "lüüa" õli sisse sattunud kõvemad osakesed (kruus, mutrid :-D ).
Kui vända kael on sirge ja sile, õlitus korras, õli puhas ja õigete näitajatega, saaled ka sirged ja lõtkud laagris optimaalsed, siis ei tohiks probleeme tekkida.

Re: BMW 316 'SLEEPER' ::: 1988 ::: Mihkel

Postitatud: 15.10.2011 21:22
Postitas Mihkel
Üle kivide ja kändude asi jälle edeneb vaikselt. Lootust on veel enne lume tulekut mõni kiirem tiir teha.

Veidi juttu ka kadalipust, mis vahepeal läbi käidud. Alustuseks auto värvimine venis kolmveerand aastat.
Siis venis asi selle tõttu, et värvija oli jätnud kolmandiku kapotialusest väärvimata, mis sialdas mõnes kohas ka lausroostet.
Kahjuks minu töövõtted sellist pornograafiat ei talu ja tuli kapotialune osaliselt uuesti üle lasta värvida.
Keretöödest tulles oli auto salong totaalse sitakihi all, mis samuti vahepeal igasuguse ehitamise isu ära võttis.
Ma ei ole krt koristajaks saamiseks nii palju aega oma harimisele tehnikavallas raisanud.
Rooste teemalt võib kivi veeretada nii maalri, kui keretööde venna kapsaaeda, kuna keretöödest tulles oleks pidanud kõik rooste kaotatud ja konserveeritud olema.
Paraku oli üks amordipüstak ja mõni tulemüüri koht siiski veel roostes, ning samuti ka salongis oli päris mitu rooste kohta.
Viga on ilmselt minus, et ma eeldan perfektset tööd, kui on keretöödest juttu olnud.
Ise pean veel ka tagumiste numbritulede sisemise osa roostemuunduriga üle töötlema, kuna see on konserveerimata jäänud.
Tunduvad ehk väiksed asjad aga mind siiski häirivad, kui on päris suured summad auto taastamiseks raisatud.
Salongi põhja pidin ise samuti osaliselt konserveerima ning värvima.

Vähemalt nüüd on asi enam-vähem OK, mõni koht ei saanud nii hea kui oleks tahtnud (näiteks salongi põrand seest poolt) aga tõesti ei ole enam aega oodata, kuna keretööd ja värvimine võttis pea aasta aega.
Seda siis mitte keretööde venimise vaid värvimise väga pika venimise tõttu.

Nüüd sai eelmise nädalaga enamus salongist kokku pandud ja täna veel kapotialusega tegeletud.
Kuni tagasillani sai ka kõik uued piduritorud paigaldatud.
Pidurivõimendi ja peasilindri välimus sai ka veidi viisakamaks tehtud, kuna kapotialune uuesti värvitud.
Turbo õlitus- ja jahutusvoolikud said korrektselt viisakaks tehtud. Samuti tegin ka uue turbo õli tagasivoolu toru.

Paar pilti auto hetkeseisust:
Pilt Pilt Pilt Pilt

Ideaalis loodaks homme käigukasti ka alla saada.

Re: BMW 316 'SLEEPER' ::: 1988 ::: Mihkel

Postitatud: 15.10.2011 22:12
Postitas Mardo
eks see lõpptulemus ei saa kunagi nii nagu tegelikult tahad, samamoodi ka enda masinal
sai kõik tehtud ja mässatud aga kui peaks teise auto ehitama nüüd.... kindlasti teeks palju
asju teisiti - paremini. Nõme kui midagi jääb hinge kriipima, eriti veel kui selle "midagi" eest
oled maksnud perfektse tulemuse raha....

Re: BMW 316 'SLEEPER' ::: 1988 ::: Mihkel

Postitatud: 15.10.2011 22:55
Postitas Mihkel
Paar pilti veel uuenduseks mootori komplekteerimisest ja nuka kraadimisest:
Pilt Pilt Pilt

Re: BMW 316 'SLEEPER' ::: 1988 ::: Mihkel

Postitatud: 01.12.2011 1:01
Postitas Mihkel
Lõpuks on auto tänavatel tagasi aga siiski mitte veel 100% komplektsena.
Lihtsalt tahaks enne lund uut setupit katsetada ka, et kas hakata kohe uuesti asju ringi ehitama või mitte. :)

Paar pilti ka ilma liistude ja märkideta välimusest:
Pilt Pilt Pilt Pilt

Täna sai esimesed 100km läbitud ja katsetatud.
Päeval oli triggeri lugemise kala, kuna tegin terve uue aju juhtmestiku ning ei lisanud sinna vanalt juhtmestikult takistit signaali otsale,
kuna tahtsin näha, kas asi toimib ilma, sest vahepeal käis ka triggerwheel treiali juures, sest ta algselt viskas pea 5 kümnendiku.
See sai ilmselt korda, kuna logis on nüüd rpm joon ilus sile aga 5k pööret ning 1bar ja üles kaob vahepeal üks silinder nagu tagant ära.
Peal on tutikad NGK BPR6ES küünlad 0.65 sädevahega, eelmine aasta toimis sama setup 1.5bar boost 7500rpm veatult.
Võimalik, et sain praak küünla siis seekord. Homme keerab tutikad Iridiumid peale, et oleks veidi lihtsam süüdata kõrgemal rõhul.
Küünlajuhtmed on ~10k kma tagasi tutikad pandud aga samas saavad nad omajagu kuuma, tuleks need ka lähemalt üle kontrollida.

Uus nukk on ikka hoopis teine tera võrreldes eelnevaga, auto on taas nagu stock, ainult elab hoopis teisiti. :)

Re: BMW 316 'SLEEPER' ::: 1988 ::: Mihkel

Postitatud: 01.12.2011 1:33
Postitas Mihkel
Uuendasin esimeses postis mootori modifikatsioonide listi ka, ei meenugi väga enam ühtegi stock detaili selles mootoris. :-D

Re: BMW 316 'SLEEPER' ::: 1988 ::: Mihkel

Postitatud: 01.12.2011 13:23
Postitas Kaido S
Ilus auto, nagu sul need enamasti kõik on. Vana kool austaja jaoks on kepsakas summuti ja tagatuled vähe harjumatud. Summutist saaks veel aru, kui tagaluugil oleks ka näiteks paiduva jala otsas kollase klaasiga tuli tagurdamise tarvis. 8)