30. leht 50-st
Re: rumalad küsimused...
Postitatud: 06.12.2011 10:22
Postitas KaroK
mitsu_manic kirjutas:
Vanal ajal oli 1000.- silinder normaalne hea hind. Egas see 0 ei olegi eriline number, tuleb välja :D
võib ka 64.- silinder + wg , dp jne.
Re: rumalad küsimused...
Postitatud: 14.12.2011 13:58
Postitas rosco
Kui jämmu toru võiks olla,et sealt 500 CFM ulatuses õhku ilusti läbi imetaks? Eaton M62 asjapulgaks ning hetkel mu sisend,väljund flantside tegemine käsil. 45mm siseläbimõõtu vist jääb väheks jah? Toru pikkus u. 15cm. Või kõige kindlam teha minimaalselt nii suur,kui kompressori enda sisendava läbimõõt? See peaks 3" olema.
Re: rumalad küsimused...
Postitatud: 14.12.2011 14:11
Postitas rst
rosco kirjutas:Kui jämmu toru võiks olla,et sealt 500 CFM ulatuses õhku ilusti läbi imetaks? Eaton M62 asjapulgaks ning hetkel mu sisend,väljund flantside tegemine käsil. 45mm siseläbimõõtu vist jääb väheks jah? Toru pikkus u. 15cm. Või kõige kindlam teha minimaalselt nii suur,kui kompressori enda sisendava läbimõõt? See peaks 3" olema.
Siin on natukene lugemist:
http://www.cargather.com/engineering/te ... 00455.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: rumalad küsimused...
Postitatud: 15.12.2011 21:30
Postitas madjs
Tere, sai siis üks 1,6td 59kw passati ront ostetud, plaan sellelt mootor koos muu juraga golf 2 tõsta. Võimalusel mootoriplokk 1,9 vastu vahetada. Kaasa anti ka kapremonditud turbo, mis visuaalsel vaatlusel tundub igati suurem olema kui see mis hetkel küljes on. Tahaks nüüd teada mis turbog tegu. Turbolt leidsin sellise tähise 068-145-703b. Ühesõnaga kas selline turbo teeks koostööd 1,9 põhjaga? Pole eriti turbodega kokku puutunud, üritan end natuke harid selles osas.
Ette tänades Madis.
Re: rumalad küsimused...
Postitatud: 15.12.2011 22:37
Postitas JLKK
madjs kirjutas:Tere, sai siis üks 1,6td 59kw passati ront ostetud, plaan sellelt mootor koos muu juraga golf 2 tõsta. Võimalusel mootoriplokk 1,9 vastu vahetada. Kaasa anti ka kapremonditud turbo, mis visuaalsel vaatlusel tundub igati suurem olema kui see mis hetkel küljes on. Tahaks nüüd teada mis turbog tegu. Turbolt leidsin sellise tähise 068-145-703b. Ühesõnaga kas selline turbo teeks koostööd 1,9 põhjaga? Pole eriti turbodega kokku puutunud, üritan end natuke harid selles osas.
Ette tänades Madis.
See on Golfi 1.6td turbo ja 1,9 töömahu juures hakkaks ilmselt varem puhuma. Miks sa üldse mootoriplokki 1.9 vastu vahetada tahad? Omast kogemusest 1.6td on erksama minekuga kui 1.9td kuigi jah viimasel on madala pöördega rohkem väänet.
Kui mu mälu ei peta siis võeti kunagi Ottingeri poolt tuunitud 1.6td mootorist üle 100kw.
Re: rumalad küsimused...
Postitatud: 15.12.2011 23:12
Postitas madjs
See on Golfi 1.6td turbo ja 1,9 töömahu juures hakkaks ilmselt varem puhuma. Miks sa üldse mootoriplokki 1.9 vastu vahetada tahad? Omast kogemusest 1.6td on erksama minekuga kui 1.9td kuigi jah viimasel on madala pöördega rohkem väänet.
Kui mu mälu ei peta siis võeti kunagi Ottingeri poolt tuunitud 1.6td mootorist üle 100kw.[/quote]
Keegi on rihmakäbi vända otsa kinni keevitanud

Ja seda mootorit arvatavasti korralikult keedetud. Passatil stange alumine jupp puudu ja seda pikka aega. Ja passatid sellisel juhul keevad nagu katlad. Eks lahti lammutades paistab aga vänt on tänu sellele keevitusele nahkas. Õnneks pole kiiret ehitusega esialgu, saab uurida puurida ja juppe otsida. Mski sisetunne nagu ütleb, et 1,9 mootor on projektiks huvitavam. Väntvõlli osas erilist lagunemishirmu 1,9 suhtes ei tunne kuna üks selline vänt istub meil 16v 102kw kaane ja 2.0L 8v pika kepsuga ploki all ja talub bensuka 6500, 7000 rpm pöördeid võistlusrajal siiani julgelt. Muu disla kilakola vastupidavuse osas muidugi ei oska midagi kommida.
Re: rumalad küsimused...
Postitatud: 16.12.2011 1:00
Postitas SHiiim
1.6TD turbo on KKK K24.
Re: rumalad küsimused...
Postitatud: 18.01.2012 0:04
Postitas Palu
Terv,
Kas autogauge õlirõhu kellale saab panna mingi muu anduri? Ca18deti orginaalandur on ainult õlitule jaoks?
Edit: Oskab äkki keegi öelda, miks jookseb praegusel anduril kaks juhet sisse? Kuigi ta peaks ju massi külge pannes juba saama?
Ning sellel autogauge omal on ainult 1
http://www.carshop.ee/tuuning/lisavarus ... 35552.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: rumalad küsimused...
Postitatud: 18.01.2012 23:23
Postitas Astrona
Palu kirjutas:Terv,
Kas autogauge õlirõhu kellale saab panna mingi muu anduri? Ca18deti orginaalandur on ainult õlitule jaoks?
Edit: Oskab äkki keegi öelda, miks jookseb praegusel anduril kaks juhet sisse? Kuigi ta peaks ju massi külge pannes juba saama?
Ning sellel autogauge omal on ainult 1
http://www.carshop.ee/tuuning/lisavarus ... 35552.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Mingi muu ikka saab, aga mitte kõiki

Vaatasin kiirelt skeemist järgi...
On jah ainult tulukese jaoks. Ja sisse peaks jooksma vaid kollane-valge, ning mass tuleb plokist. On 2 pistikut, viimases on 1 juhe, aga enne seda on 2 või enama juhtmega, millest 1 läheb genekasse ja ei puutu asjasse.
Osadel aftermaketitel on ka mass olemas. Ja kui pole, siis näiteks kütusevoolikute vahel rippudes kütuse-rõhku ilma lisamassita mõõta ei saakski.
Re: rumalad küsimused...
Postitatud: 19.01.2012 19:53
Postitas kilplane
minul näiteks on õlirõhu mõõtmiseks pandud kolmik vahele, millest ühte otsa läheb orig. andur(madalrõhu lüliti) ja kuna see kohe ploki vastas, ei saanud teist andurit kohe külge keerata, seega sinna vahele pandud jupp voolikut. õli meil teatavasti elektrit ei juhi, seega ainus varjant on eraldi juhtmega mass anda.. nendel, ühe juhtmega anduritel, on võimalik kas massi juhe kerida sinna kinnitus keerme külge näiteks, kui ta massiga kokku ei puutu.
Re: rumalad küsimused...
Postitatud: 20.01.2012 13:11
Postitas mart154
Astrona kirjutas: Ja kui pole, siis näiteks kütusevoolikute vahel rippudes kütuse-rõhku ilma lisamassita mõõta ei saakski.
Või kasutada normaalseid rüütatud torusid???
Aga noh, suvaline must voolik on ju ka äge :D
Re: rumalad küsimused...
Postitatud: 22.01.2012 14:29
Postitas kilplane
mart154 kirjutas:Aga noh, suvaline must voolik on ju ka äge :D
mis sel mustal voolikul viga on?
99.% autodest on "suvalised" mustad voolikud.
ei pea kapotialt kõik vastu läikima.. ei liigu sellest auto edevamalt.
Re: rumalad küsimused...
Postitatud: 23.01.2012 10:09
Postitas Astrona
mart154 kirjutas:Astrona kirjutas: Ja kui pole, siis näiteks kütusevoolikute vahel rippudes kütuse-rõhku ilma lisamassita mõõta ei saakski.
Või kasutada normaalseid rüütatud torusid???
Aga noh, suvaline must voolik on ju ka äge :D
Kle, kusjuures mul oligi rüüga kummivoolik! kui just keermega pole, siis kontakt on ikka kummi pinnaga. Siit alt vasakult ka halvasti näha

Samas, kui volla massis pole, siis 1 positiivne külg on see, et kui mingi pluss-juhe näiteks üle katuse käies vastu lekkivat bena voolikut läheb.
Re: rumalad küsimused...
Postitatud: 29.01.2012 23:46
Postitas Master003
Kas keegi teab kust saaks spm kepsule paigaldusmääret?
Või äkki kellegil vedeleb seda?
Vaja oleks 5 kepsu jagu
Re: rumalad küsimused...
Postitatud: 30.01.2012 1:09
Postitas Mihkel
SPM-i koduleht väidab, et poldid tuleb pingutada tavalise mootoriõliga.
Ise olen vanakooli variandi puhul kasutanud ARP määret aga veendunud enne kepsu silma ümaruses.