30. leht 31-st
Postitatud: 22.03.2009 22:41
Postitas mulk
Keevitage TIG keevituse ja roostevaba lisatraadiga see V-bändi flants ka seest poolt turbiinikoja külge kinni, lase koda eelnevalt 250-300C kuumaks.
Mis suurusega turbo siis nüüd tuli, komp. inducer ja turbiini exducer?
Postitatud: 23.03.2009 18:26
Postitas eclipse
Mismoodi see dp kuumaosa külge kinnitub sellisel varjandil?
Postitatud: 23.03.2009 19:47
Postitas stk
eclipse kirjutas:Mismoodi see dp kuumaosa külge kinnitub sellisel varjandil?
v calm on ju seal küljes!
see üks pool keevitatakse siis dp külge ja ongi kõik!
käib klambriga kinni edaspidi ja ei mingit keevitamist ega poltidega jändamist!
Postitatud: 21.05.2009 23:42
Postitas Kuuno
täna hakkas auto uuesti sõitma!

peale dynot juhtus see et 1,2bar juures hakkas puterdama ja ei saanud kohe aru mis viga oli
vahetasin coilpacki, küünlad ja täna küünlajuhtmed ja sellega sai asi korda

maks rõhku nägin logis 1,4bar ja seda uue turboga esimest korda
üllatavalt hea on käiguvahetusel spoolup
3-4 käigule vahetades (2 käik ytles headaega) ütles logi nii:
3käik-rpm 5787;map 1,19bar
4käik-rpm 4357; map 0,68bar
ajaliselt kestis vahetus täpselt 0,5s ehk pole kõige kiirem aga 0,5bar kukkumist ja mitte piirajas vahetades ple minuarust pärispaha...
5300rpm oli jälle 1,2bar üleval ja 5500 -1,48 bar
segu 11,1 ja 10,6 vahel

- tulebki nüüd seadistama minna jälle
pilt logist-ps märkasin ise et poole gaasiga see kiirendus tehtud (tps 60%)

Postitatud: 24.05.2009 1:14
Postitas Kuuno
täna tuli käigukasti korpusesse lõpuks mõra
ei mäleta kas 3 v 4 käigu lõpupool käis imelik kõrin ja kõik...

uus kast olemas aga ootan survelaagrit, se läks ka kuidagi puruks tänu sellele...
Postitatud: 31.05.2009 16:16
Postitas Toivoku
Rallimees :D Krt koperdad vanuritel jalus :P
Postitatud: 06.06.2009 12:39
Postitas Kuuno
auto jälle sõitmas... Sidur ei libise ja runne on päris hea. Rõhku lööb 1,4bari
eile dünos arne fiati häälestades sai ta ~1,3 bariga 370hp rattast
ise tahaks samasse auku saada, siis oleks päris rahul

Loodan et enne saugat üllatusi ei tule nagu tavaliselt on olnud:D
Postitatud: 15.06.2009 8:33
Postitas Kuuno
taaskord juhtus huvitav asi, nimelt kuidagi löödi õlifiltri tihend vahelt minema ja sellega koos kõik õli mis mootoris oli...
kellelgi varem olnud? :D Mõtlesin et kuna õlirõhk oli nulli kukkunud, siis väntvõll jne kriimudega, aga kui eile lahti võtsin alt, siis oli kõik nagu suht uus...
täna mingi ajutine õli sisse uue filtriga ja sõidan vähe ringi, ei kujuta ette mis võis seda filtri tihendi minemalendamsit põhjustada :s
peas liigub idee e30 ja 141kw mootor

Postitatud: 15.06.2009 9:37
Postitas mart154
141kw pole hea valik, raskeks jääb...

usu mind, ma tean
Ma ise sihin midagi aluplokiga. A minu motoprojekt on vabalthingav, niiet, see teema siia ei sobi.
Postitatud: 15.06.2009 10:09
Postitas eclipse
On juhtunud, et on õlifiltri keere ära surnud ja samamoodi on ka tihendeid eemaldunud. Tihendi põhjus on enamasti see, et ei tehta õliga kokku ning tihend tõmbab seal vahel ennast kägarasse ja siis surub vahelt minema.
Postitatud: 15.06.2009 22:44
Postitas junsu
se vahejuhtum võib viidata päris korralikule kalale. peetis reduktsioonklapp(id) ja/või mingi tulnukas kuskil õlikanalis.
Postitatud: 15.06.2009 22:59
Postitas Kuuno
ma ka mõelnud, aga jah, kuidas seda kindlaks teha...õlisurvet jälgima, et kas ronib taevasse v mitte...
Postitatud: 16.06.2009 10:03
Postitas Mihkel
Telefonis ütlesid vist, et tegu oli Fram-i filtriga?
Igatahes tegin väikse otsingu Fram-i filtrite kohta ning USA-s on päris mitmel inimesel Fram-i filtritega probleeme olnud.
Nende kvaliteet olevat viimaste aastatega kõvasti alla käinud.
Lõika filter lahti kui veel alles on ja vaata mis sees on.
Ühel vennal moondus Fram-i filter seest kenasti ära ja tekitas õlitusprobleemi ning tõmbas saale ringi.
Otse loomulikult oli filter väliselt nagu poeuus aga sisult kahjuks mitte.
Fram pidavat säästu eesmärgil papist filtermaterjali otsaplaate kasutama ja plastikust klappe, mis ei pidanud väga töökindlad olema.
On juhuseid, kus klapid on tuksi läinud ja kogu õli voolab filtrist mööda, ehk siis filtrit sisuliselt ei olegi mootori küljes.
Ise pole ka veel nii tõsiselt filtri tootjat vaadanud, kuna ostan kvaliteetfirmade filtreid (Knecht, Fram, Hengst) aga nagu näha, siis tuleb ka nende seast valik teha.
Pane uue korraliku õliga Knecht-i filter ja vaata kuidas siis asi käitub.
Postitatud: 16.06.2009 10:03
Postitas uzzac
ega hiljuti õlifiltrit näppind pole? isegi sarnase probleemiga kokku puutunud ja viga oli määrimata tihendis
Postitatud: 17.06.2009 9:54
Postitas Kuuno
kuidas saab viga ollam äärimata tihendis?

tihendit määritakse selleks et filtrit kergemini lahti saada... ?
