Hyundai Tiburon 2.0T (1gen) 'Kuuno
Keevitage TIG keevituse ja roostevaba lisatraadiga see V-bändi flants ka seest poolt turbiinikoja külge kinni, lase koda eelnevalt 250-300C kuumaks.
Mis suurusega turbo siis nüüd tuli, komp. inducer ja turbiini exducer?
Mis suurusega turbo siis nüüd tuli, komp. inducer ja turbiini exducer?
audi 2.2Tq 670hj 780nm, no nos, no alco
audi 3.0 VR6T 653hj 927nm, no nos, no alco
10.8 211
audi 3.0 VR6T 653hj 927nm, no nos, no alco
10.8 211
täna hakkas auto uuesti sõitma!
peale dynot juhtus see et 1,2bar juures hakkas puterdama ja ei saanud kohe aru mis viga oli
vahetasin coilpacki, küünlad ja täna küünlajuhtmed ja sellega sai asi korda
maks rõhku nägin logis 1,4bar ja seda uue turboga esimest korda
üllatavalt hea on käiguvahetusel spoolup
3-4 käigule vahetades (2 käik ytles headaega) ütles logi nii:
3käik-rpm 5787;map 1,19bar
4käik-rpm 4357; map 0,68bar
ajaliselt kestis vahetus täpselt 0,5s ehk pole kõige kiirem aga 0,5bar kukkumist ja mitte piirajas vahetades ple minuarust pärispaha...
5300rpm oli jälle 1,2bar üleval ja 5500 -1,48 bar
segu 11,1 ja 10,6 vahel
- tulebki nüüd seadistama minna jälle
pilt logist-ps märkasin ise et poole gaasiga see kiirendus tehtud (tps 60%)


vahetasin coilpacki, küünlad ja täna küünlajuhtmed ja sellega sai asi korda

maks rõhku nägin logis 1,4bar ja seda uue turboga esimest korda
üllatavalt hea on käiguvahetusel spoolup
3-4 käigule vahetades (2 käik ytles headaega) ütles logi nii:
3käik-rpm 5787;map 1,19bar
4käik-rpm 4357; map 0,68bar
ajaliselt kestis vahetus täpselt 0,5s ehk pole kõige kiirem aga 0,5bar kukkumist ja mitte piirajas vahetades ple minuarust pärispaha...
5300rpm oli jälle 1,2bar üleval ja 5500 -1,48 bar
segu 11,1 ja 10,6 vahel

pilt logist-ps märkasin ise et poole gaasiga see kiirendus tehtud (tps 60%)

taaskord juhtus huvitav asi, nimelt kuidagi löödi õlifiltri tihend vahelt minema ja sellega koos kõik õli mis mootoris oli...
kellelgi varem olnud? :D Mõtlesin et kuna õlirõhk oli nulli kukkunud, siis väntvõll jne kriimudega, aga kui eile lahti võtsin alt, siis oli kõik nagu suht uus...
täna mingi ajutine õli sisse uue filtriga ja sõidan vähe ringi, ei kujuta ette mis võis seda filtri tihendi minemalendamsit põhjustada :s
peas liigub idee e30 ja 141kw mootor
kellelgi varem olnud? :D Mõtlesin et kuna õlirõhk oli nulli kukkunud, siis väntvõll jne kriimudega, aga kui eile lahti võtsin alt, siis oli kõik nagu suht uus...
täna mingi ajutine õli sisse uue filtriga ja sõidan vähe ringi, ei kujuta ette mis võis seda filtri tihendi minemalendamsit põhjustada :s
peas liigub idee e30 ja 141kw mootor

Telefonis ütlesid vist, et tegu oli Fram-i filtriga?
Igatahes tegin väikse otsingu Fram-i filtrite kohta ning USA-s on päris mitmel inimesel Fram-i filtritega probleeme olnud.
Nende kvaliteet olevat viimaste aastatega kõvasti alla käinud.
Lõika filter lahti kui veel alles on ja vaata mis sees on.
Ühel vennal moondus Fram-i filter seest kenasti ära ja tekitas õlitusprobleemi ning tõmbas saale ringi.
Otse loomulikult oli filter väliselt nagu poeuus aga sisult kahjuks mitte.
Fram pidavat säästu eesmärgil papist filtermaterjali otsaplaate kasutama ja plastikust klappe, mis ei pidanud väga töökindlad olema.
On juhuseid, kus klapid on tuksi läinud ja kogu õli voolab filtrist mööda, ehk siis filtrit sisuliselt ei olegi mootori küljes.
Ise pole ka veel nii tõsiselt filtri tootjat vaadanud, kuna ostan kvaliteetfirmade filtreid (Knecht, Fram, Hengst) aga nagu näha, siis tuleb ka nende seast valik teha.
Pane uue korraliku õliga Knecht-i filter ja vaata kuidas siis asi käitub.
Igatahes tegin väikse otsingu Fram-i filtrite kohta ning USA-s on päris mitmel inimesel Fram-i filtritega probleeme olnud.
Nende kvaliteet olevat viimaste aastatega kõvasti alla käinud.
Lõika filter lahti kui veel alles on ja vaata mis sees on.
Ühel vennal moondus Fram-i filter seest kenasti ära ja tekitas õlitusprobleemi ning tõmbas saale ringi.
Otse loomulikult oli filter väliselt nagu poeuus aga sisult kahjuks mitte.
Fram pidavat säästu eesmärgil papist filtermaterjali otsaplaate kasutama ja plastikust klappe, mis ei pidanud väga töökindlad olema.
On juhuseid, kus klapid on tuksi läinud ja kogu õli voolab filtrist mööda, ehk siis filtrit sisuliselt ei olegi mootori küljes.
Ise pole ka veel nii tõsiselt filtri tootjat vaadanud, kuna ostan kvaliteetfirmade filtreid (Knecht, Fram, Hengst) aga nagu näha, siis tuleb ka nende seast valik teha.
Pane uue korraliku õliga Knecht-i filter ja vaata kuidas siis asi käitub.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.