29. leht 48-st
Re: Megasquirt
Postitatud: 19.12.2010 14:41
Postitas tynt
Ma tahaks triggerwheeli asemel kasutada hammasrihma ratast. Väntvõlli rattal on 26 hammast. Mootor on rida5. On kõrvu jäänud, et hammaste arv peab jaguma silindrite arvuga aga minu meelest on see ajuvaba tingimus.
Kas keegi on proovinud silindrite arvuga mittejaguvat triggerwheeli ja kas vastab tõele et seda ei saa kasutada?
Re: Megasquirt
Postitatud: 19.12.2010 15:05
Postitas jeff01
hammasrihma ratas on minu arust liiga väikeste hammaste ja hamba vahedega, et seda kasutada. Olen kuulnud miskist mosu ketirattast mida on 36-1 triggeriks ümber kohandatud kuid kahtlen sügavalt rihmaratta kasutamise võimaluses triggerina. Mine ikka seda teed, mis end mujal maailmas juba toimivana tõestanud on mitte ära leiuta jalgratast. Pärast ei jõua sa end ära vanduda kui oled pöörete lugemise peale kulutanud rohkem aega kui vastava triggeri rauasaega lõikamiseks oleks kulunud. Tee ise või lase kellelgi cad joonis teha ja sulle vajalik trigger kusagil firmas sümboolse (a-la kuni 300.-) raha eest välja lõigata.
Re: Megasquirt
Postitatud: 21.12.2010 3:09
Postitas plönn
Ma olen aru saanud, et VR anduri läbimõõt peab sama olema hamba läbimõõduga.
Re: Megasquirt
Postitatud: 22.12.2010 13:58
Postitas jeff01
plönn kirjutas:Ma olen aru saanud, et VR anduri läbimõõt peab sama olema hamba läbimõõduga.
Arvan, et see pole päris nii aga erinevalt loevad erinevad andurid küll. Kõige paremini on mul lugenud cossu scorpa andur mis ka edisi jaoks kõlbab kuid seda andurit leida on lootusetu variant. Korralikult loevad ka bmw andurid (Arvan, et need on nukkvõlli andurid mis on selle peenema otsaga) Kõige kehvemini lugevaks anduriks mida proovinud olen pean escorti andurit, mis on loodud hoorattalt suuri auke lugema.
Re: Megasquirt
Postitatud: 22.12.2010 16:05
Postitas Astrona
plönn kirjutas:Ma olen aru saanud, et VR anduri läbimõõt peab sama olema hamba läbimõõduga.
Hambad peavad "liigutama" südamikku, et seda ümbritsev mähis hakkaks signaali edastama. Seega võiks hambad olla natuke laiemad kui südamik. Need andurid, mis mu käest läbi on käinud, on mingi ~3mm südamikuga. (puhas mõte, s.t. pole seda lugenud)
Re: Megasquirt
Postitatud: 22.12.2010 16:25
Postitas tynt
Nukaratta hammas on 5mm lai, ehk sama nagu 7" 60-2 triggeril või 4.5" 36-1 triggeril. Hamba sügavus 2mm. Mõõdud peaksid justkui sobima.
Aga see lahendus jääb ära sest MS pirtsutab hammaste arvu pärast.
Re: Megasquirt
Postitatud: 22.12.2010 21:59
Postitas jeff01
2mm hamba sügavus on liiga vähe ma arvan. Ise olen tellinud a-la 4-5mm sügavate ja laiade hammastega rattad.
Re: Megasquirt
Postitatud: 23.12.2010 10:33
Postitas kaak
Mis hammaste arvu peale MS siis pirtsutama hakkab? Sellise nuka ratta jaoks soovitaks kasutada ABS andureid (nt 1,5x6mm ots on MB 124 abs anduril, oli ka uuematel sarnane).
Re: Megasquirt
Postitatud: 23.12.2010 11:57
Postitas hents99
kaak kirjutas:Mis hammaste arvu peale MS siis pirtsutama hakkab? Sellise nuka ratta jaoks soovitaks kasutada ABS andureid (nt 1,5x6mm ots on MB 124 abs anduril, oli ka uuematel sarnane).
See on difrisse käiv ABS andur, rummu sisse käivad on veidi erinevad ja raskesti kättesaadavad kasutatult.
Re: Megasquirt
Postitatud: 23.12.2010 12:11
Postitas kaak
Siiamaani olen esiratta omi kasutanud. (rummusiseseid). Kui õigesti mäletan, siis tallinnas järve lammaris olid nad 150 eek/tk. või siis 300... igatahes suures kimbus oli neid veel üle 10 kui käisin. kindlasti tasub tester kaasa võtta- kui takistus ikka megaoomidesse läheb, siis on andur peetis- või peeti keeratud mahavõtmisega.
Tartus leidsin sobiva alternatiivi Gefi meestelt. Neile küll ei meeldinud eriti, kui ma margipõhiselt ei osanud eriti öelda, millistel masinatel võib veel sarnaseid andureid olla.
Re: Megasquirt
Postitatud: 23.12.2010 14:43
Postitas Mihkel
Milleks osta igivanu kasutatud andureid, kui näiteks tutikad VW ABS-i andurid maksavad Forsis stiilis 200.- eek?
Samamoodi saab juba ka paljude autode tutikad mootori VE andurid B-osana 500.- ja alla selle kätte.
Mul on ühel/kahel autol andnud kasutatud andur saba ja tõesti ei viitsi selle 300.- eek säästmise nimel kuskil teepeal istuda ja tühjast kohast tekkinud probleeme lahendada.
Muidugi kui auto on stockis vr-iga siis tühjast kohast andurit vahetama ei hakka kui enne ilusti toiminud on aga lihtsalt hea on, kui ise installitud asjade peale saab enamvähem kindel olla.
Mis puudutab Fordi Cossu andureid, siis üks 2.9 Cossu igatahes hetkel pirtsutab MS2-ega standardse vr sisendiga väikse pöörlemissageduse lugemisel.
Kaabel on korralik varjestatud, mitte tihti juhtmekit-idega kaasa tulev säästukraam.
Re: Megasquirt
Postitatud: 09.03.2011 16:58
Postitas makuke
Tere,
Lugesin seda teemat veidi ja tekkis huvi MS2 vastu. Vaikselt ehitan turbo tsiklit kuid siiani pole otsustanud, kas kasutada kütuse koguse suurendamiseks FMU-d+ piggy back või standalone aju. Kuna MSII hinnad on samasse klassi nagu seda oleks kütuse rõhu regulaatorile üles ehitatud süsteem, siis püstitaks küsimuse, kas MS2 saab tsiklil kasutada, vajadusel koos orig. ajuga? Esialgu ei hakka ahneks minema ja ehitan 0,5 bar peale.
Re: Megasquirt
Postitatud: 09.03.2011 20:00
Postitas Mihkel
Saab kasutada küll, selleks on isegi tsiklitele suunatud versioon MicroSquirt tehtud, mis on mõõtmetelt kordades väiksem aga teeb sama töö ära.
Lisaks on see juba ostes komplekteeritud kujul seega ei vaja lisaks komplekteerimist.
Kompaktsuse tõttu pole seal peal sisest MAP sensorit aga välised GM MAP sensorid ei ole ka kulla hinnaga.
Neid peaks saama ka mõnede autode pealt, millel stockis välised MAP-id.
Re: Megasquirt
Postitatud: 09.03.2011 21:30
Postitas KaroK
Mihkel kirjutas:Saab kasutada küll, selleks on isegi tsiklitele suunatud versioon MicroSquirt .....
Aga miks siis seda nii vähe kasutatakse ?
Kas sellepärast, et sellel pole MS3 versiooni ?
Väiksem, kergem, komplekteeritud, hind 400 USD ?
Kuidas sellel süütamine ja pritsimine käib ? MS2 versioonil kuni 4 silindrit full sequential ?
Vahet ju pole, kas tsikkel või auto

Re: Megasquirt
Postitatud: 09.03.2011 22:57
Postitas murjam
Microsquirti kasutataksegi (eriti Eestis) selle pärast vähem, et on natuke kallim. Miks peaks ostma kallima, kui täpselt sama töö teeb ära odavam? Lisaks on tema riistvaraline modifitseerimine natuke raskem kui tavalise trükkplaadi puhul.
Tsiklile paigaldades on ka see oluline pluss Microsquirti juures, et selle korpus on niiskuskindel.