29. leht 61-st

Postitatud: 28.07.2008 22:31
Postitas Astrona
riio kirjutas:Juura võiks ennast harida...rooste vaba ei kannata vett see on kindel aga muidu on väga vastupidavaid asju Rv tehtud, eks seal ole asi ka kes ja kus tegi. Peeglid on sellel PhotoS väga jubedad.
peeglid jah jubedad.

Ma ei tunne teda eriti, aga tundub olevat targem kui 98% siinset rahvast.
RV kohta väideti et põlve kohalt l'heb sein katki. Maximum boost aga räägib, et tõesti sealt peab lihtsalt seina paksema tegema - kahtlen et mu omal seal paksem sein oli - ja mu koll ongi 1 suur põlvede pusa - sirget toru seal pole.

paar märki muidugi MITTE ideaalsest kollektori disainist selle kollega on:
* väiise WG ava on risti turbo avaga - võiks aga lasta gaasidel WG'i voolata võimalikult sama suuna peale.
* põlved on suht järsud ja runnerid on lühikesed - on vist kompaktsust taga aetud.

Postitatud: 11.08.2008 9:20
Postitas Astrona
Plokikaas tuli tööst ja peal on kirjas "-0.6". See aga peaks tõstma surveastme 8.5 pealt ca 9.3 peale vms. :shock: Niigi mõtlesin juba surveastme langetamise peale. Aga noh selle stock ploki paneb ikka praegu nii peale. Järgmise plokiga peab siis midagi välja mõtlema.
Keegi oskab kommenteerida Wisecotelt 1.5mm maha laskmist? Kui see kolbi liiga õhukeseks ei tee, ja rõnga alad sellest liiga nõrgaks ei lähe, siis muud probleemi ma ei näe, ja saaksin oma vanadest Wisecotest võibolla isegi 3tk kasutusele võtta - kuna ühel oli detonatsiooni kolvi pealt ainult serva nagu natuke ebatasaseks teinud. Saaksi zoom1'iga kahepeale komplekti kolbe kokku :lol:

Postitatud: 11.08.2008 9:55
Postitas Raceboy
Parem osta paksem Cometicu tihend, sedasi kompenseeritaksegi õhemaks lastud kaant. Lisaks jääb sul nukkvõllide ajastus paika.

Postitatud: 11.08.2008 11:47
Postitas Astrona
Raceboy kirjutas:Parem osta paksem Cometicu tihend, sedasi kompenseeritaksegi õhemaks lastud kaant. Lisaks jääb sul nukkvõllide ajastus paika.
Nukkvõllide ajastus on niikuinii paar kraadi sinna tänna, kuna regullitavad rattad on pandud, ja ega neid selle setupiga sätitud pole. Peale selle ei tea, kui palju seda kaant enne lihvitud on :shock:
Vaatasin, et Wossneri lo-compr kolbidel on ikka keskelt õgvendatud, et rõngaste ala ei kannataks.
Mul on HKS MLS tihend, mis on std paksusega 1.2mm.
1.9-2mm tihend hoiaks CR suht std lähedal, seega alla selle poleks mõtet osta. Kõik tahavad ju ratsa rikkaks saada, iga väikse asja peale 3K sinna 3K tänna. Võib ka 2K'ga leida kui otsimise peale mõtetult palju aega ära raisata. Ei julge küsidagi, mis meie poed tihendi eest küsivad.

Kui CR tõuseb 5% siis peak-pressure tõuseb kah 5%? Et saaks teoorias 5% vähem boosti kasutada?
83 ja 84mm silindritega on tihend kah vist erinev, (Edit: Tihend peaks ikka mõlemaga 85mm olema) ja peaksin kevadel jälle uue tihendi ostma :lol:? Krt, suve algul laiali lasta on ikka väga halb ajastus. Sügisel oleks suht pohhui ja isegi kevadel poleks hullu, kuna on aega asju orgunnida ja tellida, enne kui meil siin taevast seda löga alla hakkab sadama.
Keegi paksemat tihendit juhuslikult mu 1.2-1.3mm tihendi vastu ei taha vahetada? :lol:

Postitatud: 11.08.2008 23:42
Postitas Motary1
gandor peeglid on rohkem maitse asi ja see photoshop on seal ainult must kapott, see auto oli driftworksi foorumis vahepeal müüa.
Cometicu tihendid keiseis küll 3k ei maksa.
Suve keskel on muidu veel kehvem laiali lasta, liitun klubiga :-D

Postitatud: 12.08.2008 9:32
Postitas Astrona
Motary1 kirjutas:gandor peeglid on rohkem maitse asi ja see photoshop on seal ainult must kapott, see auto oli driftworksi foorumis vahepeal müüa.
Cometicu tihendid keiseis küll 3k ei maksa.
Suve keskel on muidu veel kehvem laiali lasta, liitun klubiga :-D
Mulle tundub, et tegelikult ok kõik S13'ed selles klubis olnud - lihtsalt sellest ei taheta rääkida.

See auto ei olnud müügis - vaata hoolikalt - see on minu OMC pildi järgi tehtud - läti kõver stange ees :)

Postitatud: 12.08.2008 13:30
Postitas mustS14
Astrona kirjutas:
Motary1 kirjutas:gandor peeglid on rohkem maitse asi ja see photoshop on seal ainult must kapott, see auto oli driftworksi foorumis vahepeal müüa.
Cometicu tihendid keiseis küll 3k ei maksa.
Suve keskel on muidu veel kehvem laiali lasta, liitun klubiga :-D
Mulle tundub, et tegelikult ok kõik S13'ed selles klubis olnud - lihtsalt sellest ei taheta rääkida.

See auto ei olnud müügis - vaata hoolikalt - see on minu OMC pildi järgi tehtud - läti kõver stange ees :)
et sul oli omc-l parempoolne rool või :shock:

Postitatud: 12.08.2008 14:08
Postitas Astrona
mustS14 kirjutas:
Astrona kirjutas:See auto ei olnud müügis - vaata hoolikalt - see on minu OMC pildi järgi tehtud - läti kõver stange ees :)
et sul oli omc-l parempoolne rool või :shock:
Einoh, kuna ees on läti-kõver stange ja täpselt sama-moodi ebaühtlselt ripub seal ees, siis eeldasin et too photoshopi vend pani pildi lihtsalt peegelpilti. Samas kui vaatama hakata, siis on ta teised istmed sisse pannud - et järelikult võttis ta mu pildilt siis ainult stange :lol: Mida f***ing iganes :lol:

Auto ehitamine on veninud ja nüüd ikkagi töö käib jälle - vaikselt. Täna peaks siis minema meh-tõukurite timmimiseks, ja saab ehk sel nädalala kaane valmis :D Hea rahulik tempo.

Selgus, et ikkagi 0.2mm oli lihvitud - et komperssioon päris lakke ei lähe.

Kaanetihendi kohta oskate rääkida? Vat sel metall tihendil on uuena silikoni-taoline kiht peal. Nüüd on see kiht loomulikult maha võtmisega pudiks läind. Et kas nüüd peab selle maha hõõruma - puhtaks tegema - ja uuesti mingit silikoni vahele panema, või läheb lihtsalt metall vastu metalli?

Postitatud: 12.08.2008 21:44
Postitas Renn
pesed puhtaks(brake cleaner vms) ja kuivalt ILMA igasuguse jamata vahele(silikoon kui selline abivahend käib tegelikkuses AINULT klapikambrikaane vahele!?)
Renn@tugineb oma kogemusele - CA18DET vahel oli 1,3 mm Cometic 3 korda :roll:

Postitatud: 13.08.2008 0:49
Postitas Motary1
mustS14 kirjutas:
Astrona kirjutas:
Motary1 kirjutas:gandor peeglid on rohkem maitse asi ja see photoshop on seal ainult must kapott, see auto oli driftworksi foorumis vahepeal müüa.
Cometicu tihendid keiseis küll 3k ei maksa.
Suve keskel on muidu veel kehvem laiali lasta, liitun klubiga :-D
Mulle tundub, et tegelikult ok kõik S13'ed selles klubis olnud - lihtsalt sellest ei taheta rääkida.

See auto ei olnud müügis - vaata hoolikalt - see on minu OMC pildi järgi tehtud - läti kõver stange ees :)
et sul oli omc-l parempoolne rool või :shock:
Indeed! Ta vaidleks gravitatsiooni olemasoluga ka, kui keegi seda küsiks
:-D

link

Postitatud: 13.08.2008 12:12
Postitas Astrona
Motary1 kirjutas:Indeed! Ta vaidleks gravitatsiooni olemasoluga ka, kui keegi seda küsiks
:-D
link
Nonii, tõesti sama masin - aint et number on asendatud minu nõmeda numbritaguse tuulutusavaga :lol: Põhimõtteliselt on mind petetud :lol: ma tõesti uskusin, et vend võttis mu masina aluseks. Aga noh ärme läbusta selle teemaga niigi läbust teemat.
Aga must katus ja kapott punasel autol annab ikka särtsu juurde :P

Renn kirjutas:kuivalt ILMA igasuguse jamata
ok tänx

Postitatud: 19.08.2008 17:04
Postitas ca18det
Astrona kirjutas:
Motary1 kirjutas:Indeed! Ta vaidleks gravitatsiooni olemasoluga ka, kui keegi seda küsiks
:-D
link
Nonii, tõesti sama masin - aint et number on asendatud minu nõmeda numbritaguse tuulutusavaga :lol: Põhimõtteliselt on mind petetud :lol: ma tõesti uskusin, et vend võttis mu masina aluseks. Aga noh ärme läbusta selle teemaga niigi läbust teemat.
Aga must katus ja kapott punasel autol annab ikka särtsu juurde :P

Renn kirjutas:kuivalt ILMA igasuguse jamata
ok tänx
Oh sind rumalukest!

Kas sa ise ei tulnud selle peale, et lihtsam oleks olnud võtta mingi 200sx, mis on sinu omaga sarnane ja muuta seda vähe, et sa saaksid ettekujutuse, kui võtta sinu 200sx pilt ja hakata seda ümber tegema. Muidu paistad küll jube arvutaja vend aga lihtsast loogikast ei tulnud seekord midagi vist välja eks?

Case closed :-D :lol:

Postitatud: 19.08.2008 20:35
Postitas Astrona
ca18det kirjutas:lihtsast loogikast ei tulnud seekord midagi vist välja
Case closed?
Teeme nii, et hoiame end natuke tagasi nii karmide sõnadega ;) - vähemalt siin teemas :lol: Aga suvi ja garaazis olemise asemel ringi laaberdamine ei mõju tõesti hästi tervisele - eriti vaimsele :P

* Tellisin CoolingMist vesipritse komplekti ära.
* Töö mootori kallal venib nagu ikka - loodetavasti kaua tehtud kaunikene :) aga eks igast asjast õpib natuke.

Postitatud: 29.08.2008 10:19
Postitas Astrona
Tõukuritest:
* õli sisselaske kanal on kinni keevitatud
* vana hüdroka sisu välja
* uus "kolb" tõukurisse (mingi kergsulam)
* tõukurile jäi peale ikka 1 väike auk(<1mm)
* kolvikesele on väike auk põhja tehtud
ei saanud vene keelest nii palju aru, aga arvatavasti selleks, et õli tõukurist välja voolaks. ?

Töö jälle jäib ja lootused on kõrged, et saab sel nädalal plokikaane valmis. Et siis paista kuhu ma selle kaane panen :)

Postitatud: 29.08.2008 11:25
Postitas Astrona
Põhimõtteliselt on siin nüüd 2 teemat: auto ja soft

1 mõte on tõstaks selle kaane koos kõigega oma S13 ATM masina peale.

teha oleks vaja siis järgnevad tööd:
* PLOKIKAAS PEALE
* IC ette
* IC torud ( natuke vaja ka rellakaga möllata)
* õli + õli torud-voolikud
* jah-vedelik + torud-voolikud
* VL-süsteem (ei tea kas toru kinnitus sobib ka ATM kastiga)
* SL-torud MAF ja filter
* extra-bena-pump + kell + FPR kapotti alla,
* paagisisese pumba vahetus
* aju juhtmestikku Z32 MAF muudatus
* aju vahetus

Jama on selles, et kui vähegi võimalik, tahaks kogu selle töö ära teha ilma pausita :) :o :shock: :evil: :oops: Näiteks sel teisipäeval.
Keegi appi tahab tulla? Soovitavalt väikest kasvu :lol:, garaazis voobzee ruumi pole.

Enne lammutamist saaksin teha:
* plokikaanele kollektorid külge
* plokikaane tihendi puhastus + vl tihendid osta
* teise ATM ajju pesa jootmise
* WB install
* ATM binarysse tõsta Z32MAF 535cc ja tabelid ehk OMC "kolvi sulatamise seadistusted" :x :-D

Kui kompoti-purgil kaas peal, oleks vaja veel seadistamas käia ja põhimõtteliselt saaks Tartu Drag'ile revanssi minna proovima :x.

Soft:
Kuigi too OMC seadistus oli piisav kinnise termostaadiga 700m WOT jaoks :) oleks vaja seda "natuke täpsustada".
Olen siin viimasel ajal tegelenud uue softi tegemisega, mis teoorias aitab 10x kiiremini seadistada :lol:. See on küll natuke OT, aga too logib wave'in (knock-sensor + täpne-RPM signaal, kiirendus, Nm, Hp) sisendeid erinevatesse tabelitesse vastavalt aju-binary's olevale MAP ja RPM'ile, ja programm soovitaks siis uusi fuel & ign settinguid. Mingi testimata algeline knock detection on kah softis juba sees, mida on arvatavasti vaja veel täiustada - aga põhimõtteliselt logib ta juba ette antud sagedusel "müra-muutuseid". MS (WB, MAP) ja Romulaatori toetuse progemise lõpetamine on tundide küsimus. Aga kõikide mõtete implementeerimine võtab kindalsti ühe kuu pool vabast ajast ära. Knock ja TQ arvutuse + RPMxMAP põhjal peaks kuskil sirgel teel süüte suht hästi paika saama. Ja WB + RPMxMAP'ist peaks piisama, et AFRi saaks paika. Peale seda võib muidugi veel dünos kah üle vaadata. TQ arvutus seal sõltub aga väga signaali täpsusest. Näiteks: kui 10ms pulsile järgneb kogemata 9.5ms pulss, siis on see +5% kiirust 10ms jooksul ehk 500% kiiruse kasvu sekundis, ja kui kiirus oli 30m/s, siis kiirendus oleks vist 12G jne. ulme! ühesõnaga seal putitamist ikka on, aga opeliga kunagi testisin, siis kui signaali ja andmeid filtreerida sai TQ graafiku kätte ca 1 sec viivitusega.