Nii
Otsustasin ära, et auto enam igavusest edasi ei modifitseeri, kuigi ma arvan et mu plaan oli päris huvitav, vähemalt iseendale..:P.
Tegelikkus on aga selline, tegin 180 kraadi pöörde ja downgradin oma auto vähemalt mootori osas orignaalilähedaseks.
Mis saab vanast mootorist - ? See on juba omale uue omaniku leidnud koos kogu padajanniga (aju, turbo, summuti, cooler jne jne) PnP kit ühsõnaga..
Aga mis siis lähiajal hakkab saama..
Välimus - sellega on juba mingid muudatused toimumas..
Kleebised eemaldatud
Kuna pärast kleebiste eemaldamist auto suht "igavaks" ühevärviliseks muutus siis otsusatsin, et kontrasti loomiseks lähvad vahetusse
1. Veljed, mis asenduvad Techarti GT-ga (10.5*18 taga ja 8.5*18 ees)
Must velg peaks veidi taskaalustama seda erk-oranzi + lisaks oluliselt väiksema võimsusega mootorile tuleb kasuks kui velgede arvelt pöörlevat massi vähendada.. Enda endiste ja uute velgede erikaal kogu jooksu pealt on pea 12 kg..
2. Sisu. Auto valge nahksisu asendub süsimusta nahksalongiga. Sellega seoses lähevad nahatamisse ka esiistmed. Istmed kaetakse täpselt samasuguse nahaga nagu originaalis (küljed siledad ja keskelt aukus nahk). Kokkuõmblemisel lasen kasutada oranzi niiti et ka salongi väikest kontrasti tuua..
3. Toonklaasid - vahetatud saab ka toonklaasiring veidi tumedama ilma läiketa kile vastu
4. Mootor - aiste vahele leiab oma tee 2.5L 8 klapiline kapremonditud mootor, originaal turbo ja mootorijuhtimisega..
5. Väljalase - Linsey Racing SS 3" väljalase koos TIALi 40mm Wg-ga
6. Orignaal "motronic" saab ka uued chipid millega 1.3 bar-ise ülelaaderõhuga peaks saavutama ca 320 hp-d
7. Sidur - Porsche 911 turbo korv, Porsche 968 ketas (500nm)
8. Vedrustus - Porche 968 vedrud ja amordid, eest veid madaldatud..
Sellises seades on auto vägagi igapäevane ja ka suht kiire (250 hp-ga lubab tehas täispaagiga 5.4 sekki sajani, 320 hp-ga on see kuskil 5 sekundit.. Tippkiirus 270 kmh..
Kui veerandmiili aegadega spekuleerida, siis Kert Treufelt samas seades on sõitnud sinna 12.9-13.0 kanti, mis on piisavalt kiire igapäeva auto jaoks..
Stay tuned.. varsti mõned värskemad mittetelefonigatehtud pildid ka!
Markus