29. leht 31-st
Postitatud: 20.02.2009 16:37
Postitas Kuuno
ikka ootan turbot :D
aga tglt väheke nänni sain kätte ka- nimelt saab vmesile lisakaardi panna ja pidevalt logida

v hea ja kasulik option
saadaval nii karbisisene kui väline versioon ja ma otsustasin teise kasuks

Postitatud: 21.02.2009 2:39
Postitas xan
Kuuno kirjutas:nimelt saab vemsile lisakaardi panna ja pidevalt logida

v hea ja kasulik option
Oskad sa äkki öelda, kui pika ajavahemiku logi selline 1GB kaart säilitada suudab? Ja kas asi toimib nii, et logib kuni täis saab, või kirjutab iseennast üle pidevalt? Nimelt minu mäletamist mööda ei ole FIA reeglite järgi stardialast edasi autos portatiivse arvuti hoidmine lubatud, selline mälukaardiga süsteem lahendaks väga vajaliku võistlusteajal logimise probleemi.
Postitatud: 21.02.2009 9:45
Postitas Raceboy
Kui täpselt meeles on, siis suudab ta umbes nädala jagu või nii 1GB kaardile logida. Maksimum, mida lugeja vastu võtab on 4GB SD kaardid.
Postitatud: 21.02.2009 17:03
Postitas george16v
Päris lahe vidin

Astronale see eriti meeldiks , ei pea sõites lisakilosid läpaka näol kaasa vedama

Postitatud: 22.02.2009 2:32
Postitas xan
mnjah, vaatasin igaks juhuks uuesti järgi ja ... FIA Dragracing technical regulations 2009
http://argent.fia.com/web/fia-public.ns ... .11.08.pdf
Section 1
Data recorders are permitted in Advanced E.T. and Super Pro. Data recorders (except for ‘playback’ type tachometers) are prohibited in all other E.T. classes. Computers (except for OEM) are prohibited in all E.T. classes.
The legality of certain devices (i.e., throttle stops, delay devices, etc.) may vary between divisions. Racers are advised to contact the respective ASN for regulations within that geographic area.
Kas keegi oskab selle meie klassijaotuse juures lahti seletada, kas ja millises klassis on dataloggerid lubatud ?
Postitatud: 23.02.2009 9:59
Postitas Astrona
george16v kirjutas:Päris lahe vidin

Astronale see eriti meeldiks , ei pea sõites lisakilosid läpaka näol kaasa vedama

Asjalik vidin jah

See istub seriali küljes? On universaalne serial-logger? Ise paneb "serial-stream"i jooksma? Selleks on vaja vist ajju mingi "V" vms saata. Mul väike mõte, et hangin mingi tablet-PC, mis oleks ka siis peale loggeri ka näidikuploki ja mootori-warning-alarm-süsteemi eest, muidu jah 3kg-läpakat logimise pärast kaasas vedada, kui 2000-eekust esitiibade näol 1kg kergendust, tundub raha loopimisena

Postitatud: 23.02.2009 10:25
Postitas Raceboy
See istub aju sees trükkplaadil ISP header'i otsas. VEMSTune'st saab sättida nii, et hakkab iga kord autot tööle pannes automaatselt logima või paned iga kord ise tööle.
Postitatud: 23.02.2009 17:46
Postitas Jesper
xan kirjutas:
Kas keegi oskab selle meie klassijaotuse juures lahti seletada, kas ja millises klassis on dataloggerid lubatud ?
Meil ei sõideta FIA klasse ju, seega pole mõtet klassireegleid üldse vaadata. Vaata BHRA reegleid/konsulteeri nendega. Maksimaalselt võidakse ehk rakendada General Regulations punkt 9.2 lehel 93 sinu poolt viidatud dokumendis, aga ei usu hästi.
Postitatud: 22.03.2009 1:59
Postitas Kuuno
Postitatud: 22.03.2009 2:36
Postitas Marko
Kuuno kirjutas:ja lõpuks käes ka minu uus vurr
varsti näeb milline vahe graafikus on
vabalt võib juba piltide järgi arvutama hakata ja pakkuma
minu pakkumine on purunenud käigukast

Postitatud: 22.03.2009 9:47
Postitas Raceboy
Esiveolisel on see vähetõenäoline

Postitatud: 22.03.2009 11:20
Postitas Kuuno
Raceboy kirjutas:Esiveolisel on see vähetõenäoline

vaadates siin subarusid jne siis nendel ei ole purunemine startides olnud vaid ala 2-3 vahetus ja vääne ära lõhkunud...
mul juba undab niiet varsti on hammasrattad taga

Postitatud: 22.03.2009 11:57
Postitas sallu
hammakad hammakateks, aga jube armas turbo on, mina küll ei raatsiks seda autopeale panna, hoiaks toas vitriini taga

Postitatud: 22.03.2009 12:31
Postitas Astrona
piltide järgi võiks arvata, et võimsuse kadu tuleb alla 20%

Postitatud: 22.03.2009 22:28
Postitas Kuuno
tubli astrona :P
aga täna tehti mulle dp osa valmis ja wg läheb uude kohta...enne oli pms õlipanni juures aga nüüd kapoti all kus ikak ligi pääseb
ise paigutasin õlivoolikuid ringi ja viskasin roolivõimu pumba lõpuks minema
mahutavuselt on selle turboga vähe keerulisem...külma koja mõõdud tundusid vähe suuremad...mitte ets e midagi näitaks aga jah:)
