aga tglt väheke nänni sain kätte ka- nimelt saab vmesile lisakaardi panna ja pidevalt logida v hea ja kasulik option
saadaval nii karbisisene kui väline versioon ja ma otsustasin teise kasuks
Kuuno kirjutas:nimelt saab vemsile lisakaardi panna ja pidevalt logida v hea ja kasulik option
Oskad sa äkki öelda, kui pika ajavahemiku logi selline 1GB kaart säilitada suudab? Ja kas asi toimib nii, et logib kuni täis saab, või kirjutab iseennast üle pidevalt? Nimelt minu mäletamist mööda ei ole FIA reeglite järgi stardialast edasi autos portatiivse arvuti hoidmine lubatud, selline mälukaardiga süsteem lahendaks väga vajaliku võistlusteajal logimise probleemi.
Arhitektuurne projekteerimine ja detailplaneeringute koostamine
Küsi lisa 50 18 059
Section 1
Data recorders are permitted in Advanced E.T. and Super Pro. Data recorders (except for ‘playback’ type tachometers) are prohibited in all other E.T. classes. Computers (except for OEM) are prohibited in all E.T. classes.
The legality of certain devices (i.e., throttle stops, delay devices, etc.) may vary between divisions. Racers are advised to contact the respective ASN for regulations within that geographic area.
Kas keegi oskab selle meie klassijaotuse juures lahti seletada, kas ja millises klassis on dataloggerid lubatud ?
Arhitektuurne projekteerimine ja detailplaneeringute koostamine
Küsi lisa 50 18 059
george16v kirjutas:Päris lahe vidin Astronale see eriti meeldiks , ei pea sõites lisakilosid läpaka näol kaasa vedama
Asjalik vidin jah See istub seriali küljes? On universaalne serial-logger? Ise paneb "serial-stream"i jooksma? Selleks on vaja vist ajju mingi "V" vms saata. Mul väike mõte, et hangin mingi tablet-PC, mis oleks ka siis peale loggeri ka näidikuploki ja mootori-warning-alarm-süsteemi eest, muidu jah 3kg-läpakat logimise pärast kaasas vedada, kui 2000-eekust esitiibade näol 1kg kergendust, tundub raha loopimisena
See istub aju sees trükkplaadil ISP header'i otsas. VEMSTune'st saab sättida nii, et hakkab iga kord autot tööle pannes automaatselt logima või paned iga kord ise tööle.
xan kirjutas:
Kas keegi oskab selle meie klassijaotuse juures lahti seletada, kas ja millises klassis on dataloggerid lubatud ?
Meil ei sõideta FIA klasse ju, seega pole mõtet klassireegleid üldse vaadata. Vaata BHRA reegleid/konsulteeri nendega. Maksimaalselt võidakse ehk rakendada General Regulations punkt 9.2 lehel 93 sinu poolt viidatud dokumendis, aga ei usu hästi.
Raceboy kirjutas:Esiveolisel on see vähetõenäoline
vaadates siin subarusid jne siis nendel ei ole purunemine startides olnud vaid ala 2-3 vahetus ja vääne ära lõhkunud...
mul juba undab niiet varsti on hammasrattad taga
aga täna tehti mulle dp osa valmis ja wg läheb uude kohta...enne oli pms õlipanni juures aga nüüd kapoti all kus ikak ligi pääseb
ise paigutasin õlivoolikuid ringi ja viskasin roolivõimu pumba lõpuks minema
mahutavuselt on selle turboga vähe keerulisem...külma koja mõõdud tundusid vähe suuremad...mitte ets e midagi näitaks aga jah:)