28. leht 48-st

Postitatud: 18.03.2009 12:59
Postitas pr8
Kas saalesid erineva kõvadusega ka on? Et kõigepealt pehmemad sisse, tuneup paika ja siis kõvemad.

Lõtkudega ei maksa jah koonerdada, paks racing õli pehmendab.

http://rehermorrison.com/techTalk/29.htm

Muud artiklid on samuti lugemist väärt ja mitte ainult üks kord.

Kuidas õlikogusega on? Pro Modidel näiteks 15+ L! Lihtsalt kõik läheb "üles", sõidu ajal ei jõua tagasi tilkagi. Väiksema kogusega jääks pump lihtsalt kuivale.

Postitatud: 18.03.2009 13:44
Postitas RICE BURNER
Perfomanc saalesid saab erinevatelt tootjatelt, nagu Toga, Acl, Tomei jne.
Siiani polnud mul põhjust originaaltootja saaledes kahelda. Ainult originaalil on kontaktpind veidi väiksem.
Muidugi võis meil kõrgetel pööretel vahel ka pump janusse jääda, mille suurema õlikogusega lahendame.

Postitatud: 03.04.2009 18:24
Postitas RICE BURNER
Pika peale hakkab asja saama.
Pilt
Pilt
Saime alla ka rehvid ja lõpuks õnnestus proovida ka tellitud Strange amorte, millede vedru tugevus osutus ideaalseks. :)
Pilt

Postitatud: 03.04.2009 18:56
Postitas Motary1
Strange, ei ole kuulnud sellisest, Stance äkki?

Postitatud: 03.04.2009 19:00
Postitas RICE BURNER
STRANGE ENGINEERING

Postitatud: 06.04.2009 10:44
Postitas HP
Wastegate liitumis nurk on küll väga kehvalt täisnurga all niimodi suht raske rõhku kontrollida või pole teda eriti plaanis kasutada :o

Postitatud: 06.04.2009 11:36
Postitas mart154
HP kirjutas:Wastegate liitumis nurk on küll väga kehvalt täisnurga all niimodi suht raske rõhku kontrollida või pole teda eriti plaanis kasutada :o
Kuna ka mul sai ka wg igadepidi sitasti vahele ja nüüd siis olen igaltpoolt lugenud selle teema kohta...

Kõik räägivad, et jama on, aga samas pole ma ühtegi tõestust selle kohta leidnud, et ei tööta?

Postitatud: 06.04.2009 14:28
Postitas cthen
Mis ajaks asi plaanitud valmis saama?

Postitatud: 06.04.2009 16:08
Postitas RICE BURNER
HP
Wastegate liitumis nurk on küll väga kehvalt täisnurga all niimodi suht raske rõhku kontrollida või pole teda eriti plaanis kasutada
Arvan, et see asend sai parim võimalikest, sest kõige tähtsam oli rõhk langetada mõlemas kolles võrdselt ja see oli ainuvõimalik viis.
Drag autol, kus on tähtis mootori töö 5000-9000 rpm, ei ole gaaside sujuv liikumine eriline teema.
Sellissel autol ei saagi midagi raamatus kirjeldatud viisil eksisteerida.


Auto plaanime valmis saada esimeseks EMV etapiks ja kindlasti ka saab.

Postitatud: 11.04.2009 12:21
Postitas tmac
Viljar. Sulle ka infoks ,et Lätis saad sa osaleda Meistrivõistlustel EALi litsentsiga Olenevalt tiimi suurusest tuleb võistlushind Pane mulle PS info kui suur sul tiim on ja kas oled huvitatud seal sõitmisest

Postitatud: 13.04.2009 9:57
Postitas RICE BURNER
Kolle sai ka kokku keevitatud.
Pilt
Pilt

Postitatud: 23.04.2009 9:33
Postitas Markel
Kuidas edeneb? :-D

Ma tuleks teile külla korra, et võimalusel räägiksid mulle automaatkasti kasutamisest.

Ma ju algaja alles :)

Postitatud: 25.04.2009 17:34
Postitas RICE BURNER
Edeneb küll :)
Meeskond tegeleb hetkel uue töökoja avamisega ja suure töö kõrvalt proovime oma Racing projektiga ka tegeleda.
Pilt
Rohkem pilte alati kodulehel VKM Racingu all:

www.vkmmotors.ee

Postitatud: 25.04.2009 19:39
Postitas tann15
Päris suur töö tehtud,edu ilmselt ei ole vaja soovida sest seda juba küllaga :)

Postitatud: 29.04.2009 16:12
Postitas parm
Tere,

eile tehti siis esimene käivitus ära, tegin väikse videojupi kah:

http://www.youtube.com/watch?v=bbTKnuIvyIg

olavi
tel 5282031