
Porsche 951 (944 turbo S) 91a; Audiophile
top gearis nad sõitsid selle gt3 rs-iga ja kurtsid ikka meeletult selle sõidumugavust. nemad proovisid neid muidugi kuskil Alpides, a vaadates kuidas tüüp lihtsalt värises autos iga väiksemagi kivi puhul ja higistas nagu ei tea mis asi, pluss veel tehasest tulev bucket-iste ja olematu müraisolatisoon teevad selle auto igapäevasõiduks mitte just kõige paremaks. kuigi vaevalt et sa ise sellist teed lähed, et kõik mugavused välja ja sport sisse, sest siis ei kannatagi sellega kaugemale sõita kui esimese ringrajani
Vaene tudeng, tuunin nuudli ja õlle eest
Olles ise GT3-ga sõitnud ja teades otsest vahet RS-variandiga, võin kinnitada, et autoga kannatab täiesti vabalt igapäevaselt sõita.
Ja see Eestisse tulnud RS jõudis siia täiesti plaanipäraselt
Markus, Pete'i auto pidurid on tõsine teema, Olli lemmiktegevus on neid pilte postitada
Ja see Eestisse tulnud RS jõudis siia täiesti plaanipäraselt

Markus, Pete'i auto pidurid on tõsine teema, Olli lemmiktegevus on neid pilte postitada

http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
OT. Top gearis higistati ja kiruti Aston Martinit, mis oli puhtavereline track car. GT3 RS öeldi, et väga hea ja tore aga ei saadud aru, et miks peaks maksma 15k poundi rohkem selle eest, et auto on ca 100kg kergem.
www.evonet.ee
Outlander Turbo / EVO V RS
Outlander Turbo / EVO V RS
Kumb kiirem oli? Ja see "väga hea ja tore" maksabki tehaseautode puhul.JustMe kirjutas:OT. Top gearis higistati ja kiruti Aston Martinit, mis oli puhtavereline track car. GT3 RS öeldi, et väga hea ja tore aga ei saadud aru, et miks peaks maksma 15k poundi rohkem selle eest, et auto on ca 100kg kergem.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Otseselt nad neid seal ei võrrelnud, küll aga proovisid nad ühel maanteelõigul hoo pealt kõrvuti olles kiirendama hakata, ja siis jäi küll Aston päris kaugele maha. GT3 RS ja Gallardo Superleggera olid suht võrdsed.Raceboy kirjutas: Kumb kiirem oli? Ja see "väga hea ja tore" maksabki tehaseautode puhul.
Boost needed...
top geari juttu ei tasu eriti tõepähe võtta rohkem show siiski..aga väga hea show 
www.6speedonline.com soovitati maksta tsipa rohkem ning Billstein PSS9 võtta(pidi paremini teel püsima ning soft-iks regullides on pehmem, kui KW..eriti kasulik lisa Eestis) ning sinna külge H&R sway bar...umbes 2500dollarit+saatmine jms läheb maksma.

www.6speedonline.com soovitati maksta tsipa rohkem ning Billstein PSS9 võtta(pidi paremini teel püsima ning soft-iks regullides on pehmem, kui KW..eriti kasulik lisa Eestis) ning sinna külge H&R sway bar...umbes 2500dollarit+saatmine jms läheb maksma.
Porsche 911 Turbo - Kills rabbits....fast
Sülearvutid ja Laptopid.ee Suur sülearvutite salong, kohapeal ~100 sülearvutit, turbo kasutajale 5-10% läpparilt alla!
Sülearvutid ja Laptopid.ee Suur sülearvutite salong, kohapeal ~100 sülearvutit, turbo kasutajale 5-10% läpparilt alla!
-
- Postitusi: 570
- Liitunud: 22.12.2004 10:17
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Porsche 944 pakutav bilsu regullimisvõimalused on suht piiratud (kui ei tell just 5000 daalast komplekti. Bilsu oma olemuselt ( vähemalt need mida mina vaatasin Escort Cup) on väga jäik. KW ver 3 eeliseks on veel see et nii amordi sisseliikumiskiirust kui ka väljaliikumiskiirust on võimalik regullida.. bilsul see võimalus puudus....Hinnavahe? KW on + 700 daala vs Bilsu.... Veel KW saan osta eestist kus sellele laieneb ka garantii (ei viitsi mina lombitagustega asja ajada)
Veel, üks selline mõte on et teha autole süsinik-plastisikuga kaetud katus ja kapott stiilis
http://www.revozport.com/webpics/e46/CF%20Roof.JPG

Ja kuna on mõte kasutada parema downforce nimel ka veidi teistüüpi tagatiiba (reguleeritava keskosaga) siis ka see regullitav keskosa saaks kaetud Carboniga.

Siit pealtvaatest saab veidi aimu, carboniga oleks kaetud siis see osa katusest mis jääb aknaliistude vahele + a piilarid..

Tõsi, see töö on väga kallis ja aeganõudev..kuna viimistleda tuleb carbon peegelsiledaks..
Veel, üks selline mõte on et teha autole süsinik-plastisikuga kaetud katus ja kapott stiilis
http://www.revozport.com/webpics/e46/CF%20Roof.JPG
Ja kuna on mõte kasutada parema downforce nimel ka veidi teistüüpi tagatiiba (reguleeritava keskosaga) siis ka see regullitav keskosa saaks kaetud Carboniga.

Siit pealtvaatest saab veidi aimu, carboniga oleks kaetud siis see osa katusest mis jääb aknaliistude vahele + a piilarid..

Tõsi, see töö on väga kallis ja aeganõudev..kuna viimistleda tuleb carbon peegelsiledaks..
Wivel- Worlds 1'st activity tracker for cars and motorbikes
968 RS-i antikat saab (isegi mõistliku hinna eest) lasta teha üleni süsinikplastist. Ühel mehel, kel ka oranž Porsche, on vormid olemas.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Ojaa kui ma sinu autoplaane vaatan siis tunnen kerget häbi
sest minu projekt on kevadest saadik mitte eriti kaugel.
Aga ma vaatan et sa Markus oled ka selline "meeleolumuutja" - et alles rääkisid et kopp ees ei taha/viitsi enam ehitada aga nüüd hakkad uue hooga.
See on vist vana asi, et jääbki ainult ehitamise rõõm kui ikka kohe uut ja võimast pilli ei osta. Lihtsalt tahad kogu aeg paremat.
Üks küsimus ka: kas need vahetükid erinevatele piduridetailidele (support ja kere noh) on mingi tehase toodang või "omatoodang" - mul nimelt sama mure, et auto ei taha kuidagi seisma jääda ilma et kettad punaseks ei lähe.

Aga ma vaatan et sa Markus oled ka selline "meeleolumuutja" - et alles rääkisid et kopp ees ei taha/viitsi enam ehitada aga nüüd hakkad uue hooga.
See on vist vana asi, et jääbki ainult ehitamise rõõm kui ikka kohe uut ja võimast pilli ei osta. Lihtsalt tahad kogu aeg paremat.
Üks küsimus ka: kas need vahetükid erinevatele piduridetailidele (support ja kere noh) on mingi tehase toodang või "omatoodang" - mul nimelt sama mure, et auto ei taha kuidagi seisma jääda ilma et kettad punaseks ei lähe.
Need on omatoodang CNC pingiga 

http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Päris siiralt kohe, väga hea meel kui auto jääb sinule. Auto on fantastiline ja oled seda väärt täiega! Kui on võimalust, siis sellisest autost ei saa tüdineda ning tuleb täiustada. KW v3 peaks olema väga hea, sama tulemas ka minu rajaautole.
Muide ka sinu endine auto on lõpusirgele jõudmas. Enamus lapsehaigustest üle elatud ja järgmine nädal finskasse lõppseadistust tegema
good luck.
Muide ka sinu endine auto on lõpusirgele jõudmas. Enamus lapsehaigustest üle elatud ja järgmine nädal finskasse lõppseadistust tegema

good luck.
www.esracing.ee // www.facebook.com/esracingestonia