28. leht 31-st

Postitatud: 16.01.2009 1:06
Postitas KaroK
Kui suur see sädevahe oli siis ja mis moodi küünlad saba andsid ?

Postitatud: 16.01.2009 1:15
Postitas Mihkel
1.1mm või suurem tundus sädevahe, silma järgi nii täpselt ei erista.

Postitatud: 16.01.2009 9:30
Postitas Kuuno
Mihkel kirjutas:1.1mm või suurem tundus sädevahe, silma järgi nii täpselt ei erista.
marko mõõtis ära pärast ja 1mm oli vahe
saba andsid nii et järsku hakkas mootor puterdama ja köhima rõhu alas ja siis ei käinud juba ka niisama...

Postitatud: 16.01.2009 13:02
Postitas Astrona
Kuuno kirjutas:
Mihkel kirjutas:1.1mm või suurem tundus sädevahe, silma järgi nii täpselt ei erista.
marko mõõtis ära pärast ja 1mm oli vahe
saba andsid nii et järsku hakkas mootor puterdama ja köhima rõhu alas ja siis ei käinud juba ka niisama...
Võis poolid läbi küpsetada, kuna pinge jõuab rõhu all ju palju kõrgemale tõusta enne kui lahendus tekib. Mul suvaliste küünaldega veel 1.5bar ei löristanud midagi - pole veel süütesüsteemile eriti mõtlema hakanudki :)

See 1mm oli stock vahe?

To mihkel:
* Neid cheerleadereid ei ole vaja
On vaja paar hkhkmpussy't, kes juba 80% norm võimsuse peal minestaksid... Sest omanik ise võib kah eufooriasse sattuda, eriti kui numbrid väiksemad kui Astronal :lol:

Postitatud: 16.01.2009 13:34
Postitas Mihkel
No seekord olid need cheerleaderid suurte ambitsioonidega sisuliselt 500+hp autode omanikud.
Nad seal 300 kandis numbreid ei näe kaugelt hästi lugeda. :-D
Piduri ametit pidas seekord autoomanik, täiesti arusaadavalt loomulikult, kuna pidu käis ju tema rahakoti pealt.

Postitatud: 16.01.2009 16:46
Postitas george16v
pussyd :lol: Aga muidu toredad numbrid , graafikud on ka lahedad , ja lopus langeb toesti natuke palju sellise turbo kohta.

Postitatud: 16.01.2009 16:49
Postitas temp
see nende hybriidide jama ongi, et lõpus hakkab takistama

Postitatud: 16.01.2009 17:00
Postitas Mihkel
That's why God invented HOLSET! :-D

Postitatud: 16.01.2009 17:04
Postitas Ragnar
Ma ei usu, et asi turbo taga praegult on miks ta niimoodi ära kukub. Pigem ikka nukad ja seade. Vaadake flowmap'i ei saa asi turbos olla.

Postitatud: 16.01.2009 17:21
Postitas Kuuno
uurisin just logisid ja viimase tõmba ajal näha juba et pööra hakkas vaikselt 100 rpm kaupa yles alla käima ehk mingi kala sisse tuli
praeguseks on peal uued küünlad ja boschi coilpack-homme proovima

Postitatud: 16.01.2009 17:32
Postitas Astrona
temp kirjutas:see nende hybriidide jama ongi, et lõpus hakkab takistama
Mis asi seal takistama hakkas? Kui turbiin jääb nõrgaks ja BP tõuseb, siis võimsus ei kuku ja Nm kukub suht vaikselt ja sirgelt alla, samas boosti kell peaks suht seisma.
Neil mitte hübriididel on suht suur turbiin ja pressitakse kuni kompressor hakkab takistama ja rõhk langeb lõpus ära. Või mis?

Postitatud: 16.01.2009 17:50
Postitas temp
Antud juhul ei ole turbo ilmselt jah takistuseks veel.

Ma siin omaette mõtlesin seda, et hybriididel jõutakse suht järsku selle punktini, et kompressor hakkab takistama või ei ole nii?

Tava kompottidel on kompressor piisavalt suur, et mitte hakata järsku takistama ju?

Postitatud: 16.01.2009 19:16
Postitas Astrona
temp kirjutas:Antud juhul ei ole turbo ilmselt jah takistuseks veel.

Ma siin omaette mõtlesin seda, et hybriididel jõutakse suht järsku selle punktini, et kompressor hakkab takistama või ei ole nii?

Tava kompottidel on kompressor piisavalt suur, et mitte hakata järsku takistama ju?
sry veidi OT. IMO kõik vastupidi.
Ei tea, mida hübriidide all täpselt mõeldakse. Aga antud teemas oleva turbo kompressor on suur - 4" lõdvik läheb sisse :) - pigem kuum pool on väike eriti väike .64 kojaga. Ja jõutakse lõpuks punktini, kus kompressor tunneb end lõdvalt, aga pole, mis teda ringi ajaks. Selle peale BP tõuseb, reversioni tõttu VE läheb kehvemaks, ja pole enam pauke, mis turbiini kiirendaks, mootori kiirus siiski kasvab, turbiini jõud kah seega natuke kasvab, ja seega ka kompressor veel kiirendab, rõhk ei kuku eriti ära, tootlikus nagu kasvaks, aga sellest võimsus ei kasva.

Tava kompotiga on IMO nii, et turbiin on tugev, lastakse sutsti kompressor helikiirusele, ja rõhk üles, turbo kiirus enam ei kasva, aga moootori oma küll, mistõttu mootor "imeb rõhu ära" jne

Postitatud: 16.01.2009 23:57
Postitas temp
temp kirjutas:Antud juhul ei ole turbo ilmselt jah takistuseks veel.

Ma siin omaette mõtlesin seda, et hybriididel jõutakse suht järsku selle punktini, et kompressor hakkab takistama või ei ole nii?

Tava kompottidel on kompressor piisavalt suur, et mitte hakata järsku takistama ju?
bööö läks vähe tagurpidi.
Mõtlesin seda, et turbiin (kuumaosa) on väike ja see hakkab takistama.

Niiöelda tavaturbodel on kuumaosa ja ilmselt ka wheel suurem seega ei hakka niikiirelt pooma.

Just my 5 cents

Postitatud: 28.01.2009 20:37
Postitas Kuuno
ootan uut turbot nüüd
saan mõned asjad endajaoks selgeks siis, aga nendest täpsemalt kui asi kohal... :)
samuti proovin teise korvistme muretseda, et aegajalt kedagi kõrvale võtta...