27. leht 49-st
Postitatud: 25.11.2008 15:33
Postitas Mihkel
Teine käik annab järgi.
Kuna teise ja esimese käigu hammakad pole peavõllilt eemaldatavad, siis peab uue peavõlli panema.
Lisaks siis ka teise käigu vastus hammaka uue.
Antud juhul on ka kolmanda käigu hammakas kuidagi kinni kiilunud ja selle tõttu jäi kast nö. lukku.
Ehk suure tõenäosusega tuleks ka 3. käigu hammakate set välja vahetada.
Mingeid käike sai seal veel ainult komplektis vahetada, ei mäleta kas 3-4 või 4-5.
Ehk siis pilt pole eriti roosiline.
Kõige haigem asja juures on see, et kuna mul on mootor veidi järgi aidatud, siis ei tea keegi kaua järgmine kast vastu peab.
Postitatud: 25.11.2008 15:48
Postitas Mardo
perf kaste pole saadaval?
Postitatud: 25.11.2008 16:14
Postitas hents99
Mardo kirjutas:perf kaste pole saadaval?
Kindlasti on, iseasi, kas suht auto hinda kasti eest juurde maksta on mõtet.
Postitatud: 25.11.2008 16:21
Postitas Mihkel
Noh ma ei tea paljud teist oleks nõus linnas igapäevaselt otselülitusega kastiga kulgema.
Ega muud vahepealset varianti ilmselt pole.
Aga olgem ausad sellel autol ei ole ju suures mastaabis hetkel sittagi jõudu ollagi.
GT28RS piir on seal 350hp juures, seda sealt ehk tuleb aga mitte rohkem.
Asi on selles, et need kastid on ikka konkreetselt nõrk koht.
Ma ei kujuta ette, kuidas need kastid rahva-/ralli autodel kestavad üldse?
Või sõidavad kõik otselülitusega kastidega juba?
Kas EVO omanikud vahetavad ka iga 5000-10000km tagant 350hp masinal käigukaste?
Ei ole nagu minu kõrvu kuulda olnud, võibolla ei oska ma otsida.
Lisaks veel EVO-l ju ristiasetusega mootor, mis peaks ka ülekande veidi õrnemaks tegema?
Postitatud: 25.11.2008 16:29
Postitas taxu
Saan aru et tegu tüüpprobleemiga. Kas mingid jupitootjad pole seda nišši avastanud ja paku näiteks tugevamaid hammakaid?
Postitatud: 25.11.2008 16:34
Postitas hents99
Soovitaks ka paremat õli proovida. LE1600 seeria näiteks, vana LE600.
Mersu getragi kastis nt tavaline laiatarbe Castrol taf-xj 10 000rpm juures tahab hambad siniseks kuumutada. LE`ga pole probleemi.
Postitatud: 25.11.2008 16:35
Postitas Mihkel
Noh kastide üle ei kurda vast originaal konditsioonis autode omanikud aga ka neil need lendavad.
Aga see on ka absurd, et 50hp rohkem ja pilpaid lendab iga nuka peal.
Postitatud: 25.11.2008 18:57
Postitas Jõuvanker
hents99 kirjutas:Soovitaks ka paremat õli proovida. LE1600 seeria näiteks, vana LE600.
Mersu getragi kastis nt tavaline laiatarbe Castrol taf-xj 10 000rpm juures tahab hambad siniseks kuumutada. LE`ga pole probleemi.
Mis asi on LE1600 ja LE600?
Postitatud: 25.11.2008 19:08
Postitas Astrona
Mihkel kirjutas:Noh kastide üle ei kurda vast originaal konditsioonis autode omanikud aga ka neil need lendavad.
Aga see on ka absurd, et 50hp rohkem ja pilpaid lendab iga nuka peal.
Sidur on see, mis annab paugu kastile, kui rehvid peavad. Kuna sul 4 ratast kastiga ühendatud - siis rehvipinda, mis lubavad kastile pauke saata on piisavalt. Ma imestan hoopis, kuidas sul sidur kestab

. Tihtipeale pidamist parandades hakkab enne kasti lagunemist sidur libisema.
Arvuta ise välja mitu KW läheb käigukasti, kui sul sidur libiseb käiguvahetusega 0.1s ja mootori pöörded 6000RPM pealt on vaja tõmmata alla 4000RPM peale. Pakun, et kasti minev inertsi-võimsus on kõvasti kõrgem kui full-boostiga sõites, võibolla isegi nii kõrge, et tõmbaks auto alla 3seki sajani, aga stock kasti vastupidamist sellele oleks naiivne loota.
Audidel vist kastid peavad paremini - ei ole küll subaru kasti näind, aga olen suht veendunud, et too on palju väiksem.
Kas subaru kaste on lastud ka teiste firmade mootorite otsas ribadeks? Kui ei tea, siis võibolla polegi kastis viga. Kaldun arvama, ilma et viitsiks enne googeldada, et subarul on liiga äkiline sidur ja suur hooratta-väntvõlli inerts ja liiga äkiline sidur = paha sidur, sest siduri 1 funktsioon on ju osadele minevaid jõudusid leevendada.
Uuri mis WRC's jms tehakse. Pakun, et hooratas kergem ja paugud kastile väiksemad.
Postitatud: 25.11.2008 19:25
Postitas JustMe
Enamus Evodel siiski käigukastid kestavad. Sidurina siiski kasutatakse minu teada originaali või selle lähedast, et mitte kasti lõhkuda, vaid pigem sidurit. Hetkel meenub mulle üks vahekasti purunemine, kuid kaste sellest hooajast ei ole läinud. Eks neid kindlasti varasemal ajal ole juhtunud, kuid mitte just palju.
Postitatud: 25.11.2008 19:37
Postitas Mihkel
No sidur on mõeldud 500nm hoidmiseks, miks ta peaks libisema?
Mis mõte on ehitada mootorit võimsamaks, kui sidur libiseb? Täiesti pointless!
WRC-s sõidavad nad küll nüüd kõige muuga kui originaal kastiga

Postitatud: 25.11.2008 19:56
Postitas Mihkel
Ega see kast nüüd teab mis mini ka pole.
Mõned valikulised pildid:

Postitatud: 25.11.2008 20:16
Postitas Astrona
Mihkel kirjutas:No sidur on mõeldud 500nm hoidmiseks, miks ta peaks libisema?
Mis mõte on ehitada mootorit võimsamaks, kui sidur libiseb? Täiesti pointless!
WRC-s sõidavad nad küll nüüd kõige muuga kui originaal kastiga

Iga normaalne hõõrd-sidur ju ühendamisel libiseb

ja rohkem kui 0.1sek - ma ei räägi, et jääbki libisema

. Mul kah 500nm hoidmiseks ja see tähendab vist et pauguna 1000nm vms vist - ja see on päris jäik - kastile kindlasti head ei tee.
Postitatud: 25.11.2008 21:00
Postitas Axxept
Mihkel kirjutas:
Mingeid käike sai seal veel ainult komplektis vahetada, ei mäleta kas 3-4 või 4-5.
3-4 on koos.
Soovitaksin sul uurida palju tutikas 1. ja 2. käik maksavad (võll+veetavad), see võiks kesta natuke kauem. Kõige parem oleks leida kuskilt 6-se kasti korpus ja sinna 6-ne sisu sisse + siis kõik see jama alla aretada. Need peaksid tugevamad olema.
Aga palju närve kastidega tegutsemisel

Postitatud: 25.11.2008 22:29
Postitas taxu
Mihkel kirjutas:...Antud juhul on ka kolmanda käigu hammakas kuidagi kinni kiilunud ja selle tõttu jäi kast nö. lukku...
Sel juhul kas on välistatud et tegu pole valitsaprobleemiga? Et läksid 2. ja 3. korraga sisse?