27. leht 42-st
Re: Videod
Postitatud: 28.10.2010 21:51
Postitas AcX
http://www.youtube.com/watch?v=iyBlpFEFpnw" onclick="window.open(this.href);return false;
@6.55 täiesti haige throttle responce
scary.
Re: Videod
Postitatud: 05.11.2010 14:40
Postitas Jaan
Fordipedena viskan ühe video ~10sek Fiestast. Tagasi sõit on teema. Kundel isegi peegel jäetud, et saaks soojengut sättida. Pleikar
http://www.youtube.com/watch?v=8BCXDKku ... re=related" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Videod
Postitatud: 07.11.2010 1:03
Postitas 635Driver
http://www.garaget.org/video/ptr4rjia2pgf" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Videod
Postitatud: 07.11.2010 14:06
Postitas Kivi
635Driver kirjutas:http://www.garaget.org/video/ptr4rjia2pgf
Väga viis! Kes saksa keelt mõistab, siis sellel oli seda videot päris hea vaadata. head kommentaarid, eriti see osa, mis puudutab Porsche GT3RS teemat

. Ja muidugi ka see, et 3'nda käiguga 400m topeltjutt maha jääb

Re: Videod
Postitatud: 07.11.2010 15:10
Postitas Astrona
Kivi kirjutas:...Ja muidugi ka see, et 3'nda käiguga 400m topeltjutt maha jääb

Minu jaoks oleks see kehv pidamine, mitte palju väänet per mass, aga ta tegi seda nimme.
120-150kmh seal videos 2x näidati oli >2s ja ringi ei tõmmanud, ja mul parimaks jäi ~1.75s, aga kuiva sileda sirge teega Toyo rehviga sellel kiirusel 3. käik jutte ei jätnud (piisas muidugi niiskest pinnast, kergest kurvist või ebatasasustest, et pidamine kaoks, suht sama hj/kg suhtega).
Re: Videod
Postitatud: 07.11.2010 22:11
Postitas 635Driver
http://www.garaget.org/video/s2ty4yvu7ndf" onclick="window.open(this.href);return false; 800ps audi s3
http://www.garaget.org/video/bwcjd2nqng2f" onclick="window.open(this.href);return false; r32 polo
Re: Videod
Postitatud: 08.11.2010 11:03
Postitas wa666ou
Natuke OT, aga Top Geari fännidele kohustuslik:
http://www.streetfire.net/video/top-gea ... 083382.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Videod
Postitatud: 10.11.2010 21:39
Postitas Taavi
Natuke midagi veidi teisest vallast, aga videote läbiv tegelane on siiski auto - S30 kere Nissan. Ma olen ise olen juba kauaaegne Russ Chime'si talendi austaja, tegemist on 25 aastase briti tüübiga, kes enda loomingut annab välja prantsuse plaadifirma alt ja stiiliks siis nö prantsuse-elektro-retro-funky -sündi-house-nimetakuidastahad-pop. Huvitav on see, et tüüp ise on autopede, paljud tema vanemad lood vihjavad ka autoteemadele - Daytona, Mulsanne jne. Kõige uuem looming temalt on kolmest loost koosnev triloogia, mille kokkuvõtvaks nimeks on Midnight Club (vihje videos esinevale S30 Nissanile

). Veebikommentaatorid on ka juba väga tabavalt tema loomingut tajunud: Two of the tracks—’Tetre Rouge’ and ‘Targa’—are even named after racing cars, which is a further testament to Chimes’ vision of a synthesis between the club and the open road, and music that retains poignancy ( sõnaseletus on siis midagi sellist: a quality that arouses emotions; Profoundly moving; touching

) in either setting. Ma arvan, et paljud siit foorumist saavad aru, mida antud kommentaar mõista annab
Video ise on lühike film, mis lõigatud kolmeks jupiks, mille iga jupi taga eraldiseisev muusikapala. Väga uudne ja osav muusika turundus ja kui minu käest küsida, siis popmuusika tulevik
Russ Chimes - Midnight Club EP (Part 1: Never Look Back)
http://www.youtube.com/watch?v=6rTqQnYixTY" onclick="window.open(this.href);return false;
Russ Chimes - Midnight Club EP (Part 2: Tertre Rouge)
http://www.youtube.com/watch?v=hPhivsFO ... re=related" onclick="window.open(this.href);return false;
Russ Chimes - Midnight Club EP (Part 3: Targa)
http://www.youtube.com/watch?v=PnSUw02a ... re=related" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Videod
Postitatud: 11.11.2010 12:45
Postitas Samvel
Muusikaline pool on taustamuusika not more, no feelings, no drive, no soul, no energy...
Tänapäeval ongi liiga palju nö "muusikuid" ja ega siis muu aitagi kui vaja kasutada mingeid uudseid fänsi nippe kompenseerimaks.
Re: Videod
Postitatud: 15.11.2010 21:04
Postitas AndresZ
http://www.youtube.com/watch?v=laqkcL7ymMo" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Videod
Postitatud: 17.11.2010 13:57
Postitas Roltzz1
Re: Videod
Postitatud: 17.11.2010 17:27
Postitas jeff01
Päris düno see vist ei ole aga astrona arvutusvõime juures poleks sellest jõudu mõõtva pingi ehitamine vist võimatu.
Alul vaatasin, et kuidagi hea tõmme nissani kohta....pani lausa jälgima ja huviga ootama et mis seal kapoti all on

Igatahes oli selge et see pole ca18det.
EDIT: vaatasin uuesti algusest lõpuni ja märkasin et mootorit näitab siiski ka kohe alguses....alul mõtlesin tõesti et kutid teevad vaid huumorit selle pagassiturboga

Re: Videod
Postitatud: 17.11.2010 20:04
Postitas Astrona
jeff01 kirjutas:Päris düno see vist ei ole aga astrona arvutusvõime juures poleks sellest jõudu mõõtva pingi ehitamine vist võimatu.
Alul vaatasin, et kuidagi hea tõmme nissani kohta....pani lausa jälgima ja huviga ootama et mis seal kapoti all on

Igatahes oli selge et see pole ca18det.
EDIT: vaatasin uuesti algusest lõpuni ja märkasin et mootorit näitab siiski ka kohe alguses....alul mõtlesin tõesti et kutid teevad vaid huumorit selle pagassiturboga

Sa lausa palud mu vastust

Teisest videost paistab jah, et liigub lausa kadedust tekitavalt nissani-kombel
Ma ei tea, kas loed mõtteid, aga üleelmine nädal arvutasin veoka-rataste inertsi ja vaatasin isegi kuulutusi, et estakaadi juurde 1 veoka tagusild paigadada
. Ei tea kuidas seal tehtud, aga ise paneks rehvid veel vett täis... Peale rataste inertsi lisandub seal veel kõva 10% diffri kadusid. Kui asi liiga kiirelt pöörde läheb, võib veel tõmmata pidurid peale, lasta need kah vett täis ja vee temperatuur kah võimsuse arvutsse võtta. Või siis hoopis panna diffri otsa veepump, mis siis mõne sekundiga paar tonni vett katusele pumpab
Niisama inertsi järgi õimsuse arvutamine on seal juures väikseim töö. Aga põhiline on ikkagi suhteliselt ohutu seadistamise võimalus, võrreldes külgees 160ga tartu maantee tarbimisega.
Re: Videod
Postitatud: 17.11.2010 21:02
Postitas Maik
Vesi on halb mõte talve suhtes,ära jäätub.
Muidu seda ideed on siin ka viljandis kaalutud. Asi ei olegi niivõrd düno "võimsuse mõõtmiseks" vaid,et saaks hästi logida ja tõmmet testida muretult ja segu seadistada.
Ja muidugi teine asi veel-kui on suur takistus,tõmbab lihtsalt rehvid ringi ja kasutegu 0 ..kerget asja on lihtsam kaasa tõmmata.
Madala võimsusega auto puhul ei ole see muidugi probleem,aga suurema võimsusega on ju kohe...

Aga nagu näha siis 500+hp pole topeltsilla puhul probleem.... need kaaluvad ikka omajagu seal.
Vaatasin videot ja sama programm millega minagi seadistanud olen... vette mootoriga seal tegu.
Re: Videod
Postitatud: 17.11.2010 21:06
Postitas 635Driver
Lihtsam on Maximmi juurde minna kuna seal on katus juba olemas ja ei pea seda ehitama hakkama:) Pink on ju umbes sama

.Aga noh vähemalt saab vägevaid numbreid

abi!!