Nii Pole tükk aega jälle midagi kirjutanud. Nagu ikka

:)
Vahepeal tegelt ei olegi midagi juhtunud muud kui sidur sai korda tehtud, vahepeal tekkis ka üks ostuhuviline naaberriigist aga dealini me kahjuks ei jõudnud ja seega läheb porsche vist mõneks ajaks talveunne.
Pole veel päris selgelt mõelnud kuidas siit edasi minna.. aga paar mõtet on. Mõtted liiguvad mitte niiväga näituseauto suunas kui pigem "Cafe Racer-i" stiili suunas, või CUP auto suunas nagu Porsche maailmas neid nimetatakse. Kellele see termin võõras on siis Cafe Racer on põhimõtteliselt võistlusauto mis kannab tänavaauto numbreid, st et on street legal.
Eeskujuks olen võtnud porsche tehase cup-auto milleks on 997 GT3 RS, mis on siis sisuliselt kerge, tehasest polt-turvapuuriga, suurte piduritega weekend-toy.. Tõsi GT3 RS maksab uuena 145 000 EURI, minul nii palju raha ei ole ja seega peab omade jõududega hakkama saama.
Kuna minu auto on juhuslikult pea sama värvi mis GT3 RS tehasest tuleb siis alusplatvormiks peaks ta sobima ideaalselt.
Mida see ümberehitus siis tähendab, juhul kui ehituseks läheb
NR.1 Pidurid ees 350mm ketas + 6 kolviga brembo sadulad. Plaan on siis kasutada porsche 911 GT2 pidrureid. Kettad maksavad ca 700 euri sadulad ca 400 + adapterid ja steel-braided voolikud..
Pilt
18" rattaga
Nr.2 -Poltidega pailgaldatav turvapuur mis on värvitud autoga samasse värvi..
Mõte oli kasutada sellist disaini. Poltidega sellepärast et see on kergesti eemaldatav.
Nr.3 GT3 carbon fiibrist istmed, suht olematu kaaluga(võit ca 50 kg)
Nr.4 Kerged 18" Techart veljed taga 10.5" laiad ees 8.5" laiad) koos tänavalegaalsete Toyo R888 rehvidega 295/30/18 taga ja 235/40/18 ees.
Techart velg
Toyo R888 rehv
Veel üks mõte, seoses esilaternatega, saaks veel kaalu maha seoses tõstemehhanismi kaotamisega.. tegu siis hella luup-xenonitega ja carbon fiiber tulealuse ja kraapimiskindla plexiklaas kattega, mis tuleb siis eestis kohapeal teha kuna pildil nähtav on 1 off. Vaatasin järgi, antud tulemoodulid on hella kataloogis olemas ja üldse mitte väga kallid..
Vedrustus..
KW coilover versioon 3 mis on siis nii tänava kui rinkakõlbulik valik vahetamaks välja Porsche originaalcoilovereid
Kogu puksidering välja vahetada, polyrethan ja solid pukside vastu:
Siia komplekti lisanduksid veel Porsche 968 M030 (tehase sport option) stabika vardad, mis on oluliselt jämedamad kui praegused originaalid.
Muu hulgas on mul võimalus välja vahetada Tatech 5, detsembris lanseeritava Tatech 6 PRO versiooni vastu millega kaasta tulevad lisafeatuurid nagu closed loop lamda, closed loop idle, ABS-i sensoritega integreeritav veojõu kontroll (patric võib sellest pajatada) mis omakorda aitaks ohjata ja muudaks turvalisemaks antud auto..
Need on hetkel vaid mõtted ja eks aeg näitab kas ma neid kõiki suudan realiseerida..
Kui alustan siis
nr.1 on vedrustus ja rehvid, siis tuleb tatechi up-grade ja seejärel alles turvapuur, pidurid, esilaternad.jne. eks paistab palju nendeks modideks aega ja tahtmist mul on...
Markus