27. leht 31-st

Postitatud: 09.08.2007 9:43
Postitas temp
ootuspärane tulemuse ;)

Postitatud: 09.08.2007 11:48
Postitas Cypress Hill
Õnnitlused :bb

Postitatud: 09.08.2007 19:17
Postitas dexter
väga head tulemused...palju õnne ka minu poolt :P oled ikka supper töö ära teinud. edu edaspidiseks :P

Postitatud: 14.08.2007 11:59
Postitas Audiophile
Pilt

Postitatud: 14.08.2007 12:07
Postitas Silwer
Kui selle lohu saaks graafikust välja siis oleks juba päris ilus. Muidu graafikul midagi viga ei ole - rõhk tuleb ilusasti sujuvalt ja varakult peale.

Postitatud: 14.08.2007 13:48
Postitas Audiophile
Selle lohu saab sealt ilusti välja vaja vaid variocamiga mängida mis hetkel 4500 rpm välja lülitatakse.. ehk siis veidi liiga hilja. Vaja oleks see viia 1000 rpm alla poole kus max rõhk tekib!

MARKUS

Postitatud: 14.08.2007 16:05
Postitas patrik
pigem vii lülituspunkt ülespoole. 5000-5500rpm
äkki üritad teda hoopis pulsiga sujuvalt juhtida?
alla 4000 100%pwm
üle selle sujuvalt vähemaks kuni 5-6 tuhandeni

Postitatud: 14.08.2007 19:15
Postitas Audiophile
Sellel süsteemil on vaid on ja off asend. Praegu aktiviseeritakse 1500 ja deaktiviseeritakse 4500. Eks peab selle asendiga mängima..

Postitatud: 15.08.2007 0:52
Postitas patrik
bmw vanosest on ka kaks varianti- on-off ja pulsiga.
hüdraulika on sama. kui tahad, panen kaks süsteemi lauale. tule vaata ja katsu

Postitatud: 15.08.2007 13:04
Postitas Audiophile
The only way to get the most out of the VarioCam is to tune it on the dyno.
There are many variables to consider in a turbo application: overlap,
backpressure, powerband...

The overlap can be calculated based on the cams spec and degrees of
operation for the variocam. Backpressure must be measures in the X-over
pipe. When backpressure increases, the overlap will start to hurt the power
and can cause problems.. As you already know, it's not a fixed value, but a
tunable variable based on your unique setup.

Postitatud: 18.08.2007 23:41
Postitas Aigo
kas tänane üritus oli peetis siduriga???

Postitatud: 20.09.2007 13:52
Postitas Audiophile
Nii

Pole tükk aega kirjutanud.. aga ja MC39 sõidul lõpetas sidur töölepingu, kuna korv oli kuuma ja siduri tuulutusavast läks külma vett sisse tänu millele korvi tulid praod sisse. Ootan hetkel uut korvi.. ..

aga sõitsin ikkagi enda rekordi.. 12.089 ja 201 trap speed.. mis on täiskaalus auto ja tänavarehvi kohta suht ok tulemus..

Paar videot ka :)

http://www.youtube.com/watch?v=oZd4BpSiuxI
http://www.youtube.com/watch?v=i2C3pcfBT9E

Postitatud: 24.10.2007 13:06
Postitas mart154
see pilt kuidagi sobib kohe siia :)
http://wax.pri.ee/sinsheim/pages/IMGP7906.htm

edit: Auto & Technik Museum Sinsheim

Postitatud: 03.12.2007 15:52
Postitas Audiophile
Nii Pole tükk aega jälle midagi kirjutanud. Nagu ikka :):)

Vahepeal tegelt ei olegi midagi juhtunud muud kui sidur sai korda tehtud, vahepeal tekkis ka üks ostuhuviline naaberriigist aga dealini me kahjuks ei jõudnud ja seega läheb porsche vist mõneks ajaks talveunne.

Pole veel päris selgelt mõelnud kuidas siit edasi minna.. aga paar mõtet on. Mõtted liiguvad mitte niiväga näituseauto suunas kui pigem "Cafe Racer-i" stiili suunas, või CUP auto suunas nagu Porsche maailmas neid nimetatakse. Kellele see termin võõras on siis Cafe Racer on põhimõtteliselt võistlusauto mis kannab tänavaauto numbreid, st et on street legal.

Eeskujuks olen võtnud porsche tehase cup-auto milleks on 997 GT3 RS, mis on siis sisuliselt kerge, tehasest polt-turvapuuriga, suurte piduritega weekend-toy.. Tõsi GT3 RS maksab uuena 145 000 EURI, minul nii palju raha ei ole ja seega peab omade jõududega hakkama saama.
Kuna minu auto on juhuslikult pea sama värvi mis GT3 RS tehasest tuleb siis alusplatvormiks peaks ta sobima ideaalselt.

Pilt

Mida see ümberehitus siis tähendab, juhul kui ehituseks läheb

NR.1 Pidurid ees 350mm ketas + 6 kolviga brembo sadulad. Plaan on siis kasutada porsche 911 GT2 pidrureid. Kettad maksavad ca 700 euri sadulad ca 400 + adapterid ja steel-braided voolikud..
Pilt
Pilt
Pilt

18" rattaga :)
Pilt
Pilt

Nr.2 -Poltidega pailgaldatav turvapuur mis on värvitud autoga samasse värvi..

Mõte oli kasutada sellist disaini. Poltidega sellepärast et see on kergesti eemaldatav.
Pilt

Nr.3 GT3 carbon fiibrist istmed, suht olematu kaaluga(võit ca 50 kg)

Pilt
Pilt

Nr.4 Kerged 18" Techart veljed taga 10.5" laiad ees 8.5" laiad) koos tänavalegaalsete Toyo R888 rehvidega 295/30/18 taga ja 235/40/18 ees.

Techart velg
Pilt

Pilt

Toyo R888 rehv
Pilt

Veel üks mõte, seoses esilaternatega, saaks veel kaalu maha seoses tõstemehhanismi kaotamisega.. tegu siis hella luup-xenonitega ja carbon fiiber tulealuse ja kraapimiskindla plexiklaas kattega, mis tuleb siis eestis kohapeal teha kuna pildil nähtav on 1 off. Vaatasin järgi, antud tulemoodulid on hella kataloogis olemas ja üldse mitte väga kallid..

Pilt
Pilt
Pilt

Vedrustus..
KW coilover versioon 3 mis on siis nii tänava kui rinkakõlbulik valik vahetamaks välja Porsche originaalcoilovereid
Pilt

Kogu puksidering välja vahetada, polyrethan ja solid pukside vastu:
Pilt

Siia komplekti lisanduksid veel Porsche 968 M030 (tehase sport option) stabika vardad, mis on oluliselt jämedamad kui praegused originaalid.

Muu hulgas on mul võimalus välja vahetada Tatech 5, detsembris lanseeritava Tatech 6 PRO versiooni vastu millega kaasta tulevad lisafeatuurid nagu closed loop lamda, closed loop idle, ABS-i sensoritega integreeritav veojõu kontroll (patric võib sellest pajatada) mis omakorda aitaks ohjata ja muudaks turvalisemaks antud auto..

Need on hetkel vaid mõtted ja eks aeg näitab kas ma neid kõiki suudan realiseerida..

Kui alustan siis
nr.1 on vedrustus ja rehvid, siis tuleb tatechi up-grade ja seejärel alles turvapuur, pidurid, esilaternad.jne. eks paistab palju nendeks modideks aega ja tahtmist mul on...

Markus

Postitatud: 03.12.2007 16:55
Postitas parm
tere,

oooftopickut aga täna hommikul nägin sama värvi nagu pildil GT3 RS klepsutuuninguga ja punase transiitnumbriga porget veeremas mustamäe arki

olavi

Pilt