
Porsche 951 (944 turbo S) 91a; Audiophile
- Cypress Hill
- Postitusi: 73
- Liitunud: 18.07.2005 22:44
- Asukoht: Muraste
-
- Postitusi: 570
- Liitunud: 22.12.2004 10:17
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
-
- Postitusi: 570
- Liitunud: 22.12.2004 10:17
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
-
- Postitusi: 570
- Liitunud: 22.12.2004 10:17
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
-
- Postitusi: 570
- Liitunud: 22.12.2004 10:17
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
The only way to get the most out of the VarioCam is to tune it on the dyno.
There are many variables to consider in a turbo application: overlap,
backpressure, powerband...
The overlap can be calculated based on the cams spec and degrees of
operation for the variocam. Backpressure must be measures in the X-over
pipe. When backpressure increases, the overlap will start to hurt the power
and can cause problems.. As you already know, it's not a fixed value, but a
tunable variable based on your unique setup.
There are many variables to consider in a turbo application: overlap,
backpressure, powerband...
The overlap can be calculated based on the cams spec and degrees of
operation for the variocam. Backpressure must be measures in the X-over
pipe. When backpressure increases, the overlap will start to hurt the power
and can cause problems.. As you already know, it's not a fixed value, but a
tunable variable based on your unique setup.
Wivel- Worlds 1'st activity tracker for cars and motorbikes
-
- Postitusi: 570
- Liitunud: 22.12.2004 10:17
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Nii
Pole tükk aega kirjutanud.. aga ja MC39 sõidul lõpetas sidur töölepingu, kuna korv oli kuuma ja siduri tuulutusavast läks külma vett sisse tänu millele korvi tulid praod sisse. Ootan hetkel uut korvi.. ..
aga sõitsin ikkagi enda rekordi.. 12.089 ja 201 trap speed.. mis on täiskaalus auto ja tänavarehvi kohta suht ok tulemus..
Paar videot ka
http://www.youtube.com/watch?v=oZd4BpSiuxI
http://www.youtube.com/watch?v=i2C3pcfBT9E
Pole tükk aega kirjutanud.. aga ja MC39 sõidul lõpetas sidur töölepingu, kuna korv oli kuuma ja siduri tuulutusavast läks külma vett sisse tänu millele korvi tulid praod sisse. Ootan hetkel uut korvi.. ..
aga sõitsin ikkagi enda rekordi.. 12.089 ja 201 trap speed.. mis on täiskaalus auto ja tänavarehvi kohta suht ok tulemus..
Paar videot ka

http://www.youtube.com/watch?v=oZd4BpSiuxI
http://www.youtube.com/watch?v=i2C3pcfBT9E
Wivel- Worlds 1'st activity tracker for cars and motorbikes
see pilt kuidagi sobib kohe siia 
http://wax.pri.ee/sinsheim/pages/IMGP7906.htm
edit: Auto & Technik Museum Sinsheim

http://wax.pri.ee/sinsheim/pages/IMGP7906.htm
edit: Auto & Technik Museum Sinsheim
[url=http://www.e21.ee/galerii/album658]TurboLestaKala[/url] | [url=http://jam.axatem.ee]JAM Racing[/url]
-
- Postitusi: 570
- Liitunud: 22.12.2004 10:17
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Nii Pole tükk aega jälle midagi kirjutanud. Nagu ikka
:)
Vahepeal tegelt ei olegi midagi juhtunud muud kui sidur sai korda tehtud, vahepeal tekkis ka üks ostuhuviline naaberriigist aga dealini me kahjuks ei jõudnud ja seega läheb porsche vist mõneks ajaks talveunne.
Pole veel päris selgelt mõelnud kuidas siit edasi minna.. aga paar mõtet on. Mõtted liiguvad mitte niiväga näituseauto suunas kui pigem "Cafe Racer-i" stiili suunas, või CUP auto suunas nagu Porsche maailmas neid nimetatakse. Kellele see termin võõras on siis Cafe Racer on põhimõtteliselt võistlusauto mis kannab tänavaauto numbreid, st et on street legal.
Eeskujuks olen võtnud porsche tehase cup-auto milleks on 997 GT3 RS, mis on siis sisuliselt kerge, tehasest polt-turvapuuriga, suurte piduritega weekend-toy.. Tõsi GT3 RS maksab uuena 145 000 EURI, minul nii palju raha ei ole ja seega peab omade jõududega hakkama saama.
Kuna minu auto on juhuslikult pea sama värvi mis GT3 RS tehasest tuleb siis alusplatvormiks peaks ta sobima ideaalselt.

Mida see ümberehitus siis tähendab, juhul kui ehituseks läheb
NR.1 Pidurid ees 350mm ketas + 6 kolviga brembo sadulad. Plaan on siis kasutada porsche 911 GT2 pidrureid. Kettad maksavad ca 700 euri sadulad ca 400 + adapterid ja steel-braided voolikud..
Pilt


18" rattaga


Nr.2 -Poltidega pailgaldatav turvapuur mis on värvitud autoga samasse värvi..
Mõte oli kasutada sellist disaini. Poltidega sellepärast et see on kergesti eemaldatav.

Nr.3 GT3 carbon fiibrist istmed, suht olematu kaaluga(võit ca 50 kg)


Nr.4 Kerged 18" Techart veljed taga 10.5" laiad ees 8.5" laiad) koos tänavalegaalsete Toyo R888 rehvidega 295/30/18 taga ja 235/40/18 ees.
Techart velg


Toyo R888 rehv

Veel üks mõte, seoses esilaternatega, saaks veel kaalu maha seoses tõstemehhanismi kaotamisega.. tegu siis hella luup-xenonitega ja carbon fiiber tulealuse ja kraapimiskindla plexiklaas kattega, mis tuleb siis eestis kohapeal teha kuna pildil nähtav on 1 off. Vaatasin järgi, antud tulemoodulid on hella kataloogis olemas ja üldse mitte väga kallid..



Vedrustus..
KW coilover versioon 3 mis on siis nii tänava kui rinkakõlbulik valik vahetamaks välja Porsche originaalcoilovereid

Kogu puksidering välja vahetada, polyrethan ja solid pukside vastu:

Siia komplekti lisanduksid veel Porsche 968 M030 (tehase sport option) stabika vardad, mis on oluliselt jämedamad kui praegused originaalid.
Muu hulgas on mul võimalus välja vahetada Tatech 5, detsembris lanseeritava Tatech 6 PRO versiooni vastu millega kaasta tulevad lisafeatuurid nagu closed loop lamda, closed loop idle, ABS-i sensoritega integreeritav veojõu kontroll (patric võib sellest pajatada) mis omakorda aitaks ohjata ja muudaks turvalisemaks antud auto..
Need on hetkel vaid mõtted ja eks aeg näitab kas ma neid kõiki suudan realiseerida..
Kui alustan siis
nr.1 on vedrustus ja rehvid, siis tuleb tatechi up-grade ja seejärel alles turvapuur, pidurid, esilaternad.jne. eks paistab palju nendeks modideks aega ja tahtmist mul on...
Markus

Vahepeal tegelt ei olegi midagi juhtunud muud kui sidur sai korda tehtud, vahepeal tekkis ka üks ostuhuviline naaberriigist aga dealini me kahjuks ei jõudnud ja seega läheb porsche vist mõneks ajaks talveunne.
Pole veel päris selgelt mõelnud kuidas siit edasi minna.. aga paar mõtet on. Mõtted liiguvad mitte niiväga näituseauto suunas kui pigem "Cafe Racer-i" stiili suunas, või CUP auto suunas nagu Porsche maailmas neid nimetatakse. Kellele see termin võõras on siis Cafe Racer on põhimõtteliselt võistlusauto mis kannab tänavaauto numbreid, st et on street legal.
Eeskujuks olen võtnud porsche tehase cup-auto milleks on 997 GT3 RS, mis on siis sisuliselt kerge, tehasest polt-turvapuuriga, suurte piduritega weekend-toy.. Tõsi GT3 RS maksab uuena 145 000 EURI, minul nii palju raha ei ole ja seega peab omade jõududega hakkama saama.
Kuna minu auto on juhuslikult pea sama värvi mis GT3 RS tehasest tuleb siis alusplatvormiks peaks ta sobima ideaalselt.

Mida see ümberehitus siis tähendab, juhul kui ehituseks läheb
NR.1 Pidurid ees 350mm ketas + 6 kolviga brembo sadulad. Plaan on siis kasutada porsche 911 GT2 pidrureid. Kettad maksavad ca 700 euri sadulad ca 400 + adapterid ja steel-braided voolikud..
Pilt


18" rattaga



Nr.2 -Poltidega pailgaldatav turvapuur mis on värvitud autoga samasse värvi..
Mõte oli kasutada sellist disaini. Poltidega sellepärast et see on kergesti eemaldatav.

Nr.3 GT3 carbon fiibrist istmed, suht olematu kaaluga(võit ca 50 kg)


Nr.4 Kerged 18" Techart veljed taga 10.5" laiad ees 8.5" laiad) koos tänavalegaalsete Toyo R888 rehvidega 295/30/18 taga ja 235/40/18 ees.
Techart velg


Toyo R888 rehv

Veel üks mõte, seoses esilaternatega, saaks veel kaalu maha seoses tõstemehhanismi kaotamisega.. tegu siis hella luup-xenonitega ja carbon fiiber tulealuse ja kraapimiskindla plexiklaas kattega, mis tuleb siis eestis kohapeal teha kuna pildil nähtav on 1 off. Vaatasin järgi, antud tulemoodulid on hella kataloogis olemas ja üldse mitte väga kallid..



Vedrustus..
KW coilover versioon 3 mis on siis nii tänava kui rinkakõlbulik valik vahetamaks välja Porsche originaalcoilovereid

Kogu puksidering välja vahetada, polyrethan ja solid pukside vastu:

Siia komplekti lisanduksid veel Porsche 968 M030 (tehase sport option) stabika vardad, mis on oluliselt jämedamad kui praegused originaalid.
Muu hulgas on mul võimalus välja vahetada Tatech 5, detsembris lanseeritava Tatech 6 PRO versiooni vastu millega kaasta tulevad lisafeatuurid nagu closed loop lamda, closed loop idle, ABS-i sensoritega integreeritav veojõu kontroll (patric võib sellest pajatada) mis omakorda aitaks ohjata ja muudaks turvalisemaks antud auto..
Need on hetkel vaid mõtted ja eks aeg näitab kas ma neid kõiki suudan realiseerida..
Kui alustan siis
nr.1 on vedrustus ja rehvid, siis tuleb tatechi up-grade ja seejärel alles turvapuur, pidurid, esilaternad.jne. eks paistab palju nendeks modideks aega ja tahtmist mul on...
Markus
Wivel- Worlds 1'st activity tracker for cars and motorbikes
tere,
oooftopickut aga täna hommikul nägin sama värvi nagu pildil GT3 RS klepsutuuninguga ja punase transiitnumbriga porget veeremas mustamäe arki
olavi

oooftopickut aga täna hommikul nägin sama värvi nagu pildil GT3 RS klepsutuuninguga ja punase transiitnumbriga porget veeremas mustamäe arki
olavi

(Varuosad & Tuuning) CARSHOP.EE - KÕIGE SOODSAMAD VARUOSAD !
telefon 6701222 www.carshop.ee 24H | päringud ja hinnasoovid info@carshop.ee
telefon 6701222 www.carshop.ee 24H | päringud ja hinnasoovid info@carshop.ee