Lõpuks on selle auto mootor ka koos ja ootab vahele tõstmist.
Üks veetoru ja õlivarda toru on vaja veel veidi välimuselt ilusamaks kõpitseda ja külge panna,
siis oleks asi 99% komplektne. Nädalavahetusel jõuab ehk asja aistevahele ka tõsta juba.
Mootor välimuselt "all go no show" kuna värv ja läikivad poldid jõudu juurde ei anna.
Tegelikult oleks asi veel kauem veninud ka, kui oleks detaile ilustama hakanud ja uusi polte ükshaaval mõõdu järgi otsima hakanud.
Jupid seisid algul garaažis kus järsku väga niiskeks läks ning alumiinum tõmbas tuhmiks ja poldi pead ka veidi oksiidiseks/roosteseks.
Need detailid on õnneks hiljem kerge vaevaga uuesti ringi vahetatavad.
Uued poldid osta ning klapikambrikaas, sisselase ja nukaratta kaas puhtaks teha ning võib juba näitusele minna.

Tegelikult on asi ka praegu suht vaadatav aga noh pisidetailid jäävad mind alati häirima.
Väljalaskekollet siiski enne liivapritsi külge ei tahtnud panna, kuna see oli ikka jube roostes.
Peale liivapritsi on asi nüüd nagu poeuus.
Lisaks kuna hetkel tahaks omanik autoga juba sõita ei hakanud me ehitama teist kollektorit suurema turbo ning välise wg jaoks
vaid läksime lihtsama vastupanu teed, ning soetasime suhteliselt soodsalt ühe vähekasutatud TD05-16G BIG turbo replica, mis peaks suutlik olema vähemalt 350hp jaoks.
Asi ~3000km kasutatud ning siiani töödanud, ehk peab veel 10000km see hiinakas vastu.
Lisaks oleks pidanud suurema turbo puhul kohe ka terve uue summutijooksu tegema ning kütusesüsteemi modima.
TD05 on praeguste juppide külge bolt-on ja tundus hea lihtne variant.
Tahaks juba ise ka kuulda ja proovida, kuidas asi peale remonti kõlab ja sõidab.
Mootori rauaosa lõplik conf sai hetkel selline:
* Plokk puhastatud, värvitud, puuritud/hoonitud, tööpinnad lihvitud, keermed puhastatud (raamipakud üle mõõdetud)
* Plokile tehtud kolvipõhja õlipihustite pesad + pihustid installitud
* CP Pistons 8.5:1 surveastmega 90mm custom sepiskolvid, kolvisõrmed ja stopperid (CR üle kontrollitud)
* CP Pistons kolvirõngad (rõngavahed arvutatud ja paika viilitud)
* SPM 135mm sepiskepsud (kaelad üle mõõdetud)
* ARP 2000 kepsupoldid (stretch gauge järgi pingutatud)
* ARP plokikaane tikud + mutrid
* ARP raamipaku tikud + mutrid
* Cometic 1.5mm metallist plokikaanetihend
* Dr. Schrick 294 kraadi nukkvõll (lift in&out 10.0mm)
* Dr. Schrick klapivedrud
* Febi tutikad nookurid
* Väntvõll poleeritud, õlikanalid faasitud (mõõdetud ja sirgus kontrollitud)
* KolbenSchmidt standard mõõtu raamsaaled (faasitud)
* KolbenSchmidt standard mõõtu kepsusaaled (faasitud)
* Windorfis kapitaalremonditud plokikaas (juhtpuksidel uued hülsid + klapipesad lõigatud + klapid üle käidud + tööpind lihvitud)
* Stock mõõdus klapid (46mm sisse, 38mm välja, 8mm säärega mõlemad)
* Kõik mootoridetailid põhjalikult pestud
* Kõik uued mootoritihendid ja simmerid
* Laso tutikas õlipump
* Febi tutikad nookurvardad
* Febi tutikas mootorikett, õlipumba kett, mootori ketirattad, ketipinguti kolb, keti juhtsiin
* BMW orignaalosa ketitald, ketipinguti vedru, õlipumba ketiratas, õlipumba keti pingutuslehed
* Mahle tagasivooluklapiga õlifilter
Nüüd on endal ka hea vaadata, mis tootja detaile sai kasutatud, kui midagi juhtuma peaks.